Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
1 Luty 2012, 21:22
odpowietrzenie lucasa
Autor Wiadomość
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 28 Październik 2007, 17:49   odpowietrzenie lucasa

witam ktos nie wie przypadkiem jak odpowietrzyc uklad paliwowy w mercedesie.
Diesel 2.2 z pompa lucasa

czy jest jakis zawor do odpowietrzenia, czy tylko trzeba krecic, krecic i jeszcze raz krecic, w przewodach dochodzacych do pompy sa pecherzyki powietrza....

czy ktos ma namiary w Wawie czy Bialymstoku czy Olsztynie na zaklad ktory naprawia pompy wtryskowe lucasa??
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
adamo64 
adamo64

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 65
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 28 Październik 2007, 18:49   

A czy całkiem przypadkiem nie masz spoconej pompy Lucas? :?:
_________________
W124 250D sprzedana a następna Mercedes w planach
 
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 28 Październik 2007, 19:03   

wlasnie wymienilem w niej uszczelki... ale nie chce zaczac tloczyc paliwa, w przewodach doprowadzajacych rope do pompy sa pecherze powietrza, moze to one nie pozwalaja jej sie uruchomic... wlasnie nie mam pojecia jak sie ich pozbyc, paliwo po wylaczeniu rozrusznika sie cofa.... nie wiem juz sam. Pompa w swojej budowie jest bardzo prosta wymiana uszczelek, ustawienie czasu wtrysku tez jest latwe, ale to odpowietrzenie (mam nadzieje ze tylko odpowietrzenie) jest bardzo proste tylko jak
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
adamo64 
adamo64

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 65
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 28 Październik 2007, 19:12   

Sam wymieniałeś czy ktoś kto to już robił?
Dobry warsztat od Lucasa znajduje się w Skrobowie koło Lubartowa.Telefon: 081 8554224
Proś do telefonu "szeryfa"-Józef Włoch i musisz umówić się na termin.
_________________
W124 250D sprzedana a następna Mercedes w planach
 
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 28 Październik 2007, 19:18   

qrcze troche daleko szukam z warszawy moze jest w niej cos takiego
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 28 Październik 2007, 19:25   

konradkar napisał/a:
wlasnie wymienilem w niej uszczelki... ale nie chce zaczac tloczyc paliwa, w przewodach doprowadzajacych rope do pompy sa pecherze powietrza, moze to one nie pozwalaja jej sie uruchomic... wlasnie nie mam pojecia jak sie ich pozbyc, paliwo po wylaczeniu rozrusznika sie cofa.... nie wiem juz sam. Pompa w swojej budowie jest bardzo prosta wymiana uszczelek, ustawienie czasu wtrysku tez jest latwe, ale to odpowietrzenie (mam nadzieje ze tylko odpowietrzenie) jest bardzo proste tylko jak


jak odpowietrzalem w ten sposób ze krecilem i krecilem az wyszlo wszystko.
tylko ze ja mam 250 ale to te same dzialanie.

widze ze cofa sie tobie paliwo, wiec chyba ktos na forum borykal sie z takim przypadkiem ze cofalo sie i przez to nie mogl odpalic.

A zawór zwrotny paliwa patrzyles ??
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 28 Październik 2007, 19:56   

zawor zwrotny??? na pompie jest tylko cewka ktora chyba za to odpowiada a poprostu zaworu zwrotnego poza pompa chyba nie ma..??
W pompie wymienialem uszczelki na i nic tam nie moglem wiecej zrobic poza ich wymiana

Jutro sprobuje odkrecic przewod powrotny od wtryskiwaczy i krecic rozrusznikiem troszke dluzej niz piec sekund, kolega z innego forum powiedzial mi ze odpowietrzala wlaczajac z 10 razy rozrusznik na jakies 5-10 sekund.

Jak nie to kasa na stol pojdzie pewnie spora
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
cracof 
Tomek


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 438
Skąd: kraków
Wysłany: 28 Październik 2007, 22:01   

myślę, że cię pociesze :P ja zanim odpowietrzyłem 250td to zajechałem 3 akumulatory, za drugim razem wyposażyłem się w prostownik z rozruchem i zajęło mi to 20 min... ale kręcenia było wk****,także jestem dumny ze swojego rozrusznika :D
_________________
:mb: W202, 250TD, 1996r. (WDB2021281F343461)
 
 
 
piotrfire 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 80
Skąd: Prawiewrocław
Wysłany: 28 Październik 2007, 22:29   

Cytat:
zawor zwrotny??? na pompie jest tylko cewka ktora chyba za to odpowiada


Mozna dokupić dodatkowy jeśli ktoś ma z tym problemy koszt 30zł zakłada się go przed filtrem na przewodzie zasilającym
_________________
ML w163 320
 
 
Krokodyl 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 22
Skąd: Szczecin-Ustka
Wysłany: 28 Październik 2007, 23:24   

Poluzuj przewody wysokiego cisnienia przy wtryskiwaczach,a astepnie niech ktos kreci rozrusznikiem.Jak pokaze ci sie paliwo bez pecherzykow powietrza skrec i pal maszyne.
_________________
On the road again.MB C220D '96r
 
 
 
Marcin13736 
MBmiłośnik


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 466
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 28 Październik 2007, 23:39   

ja swojego 250TD odpowietrzałem, ok 3 minut kręcenia z przerwami na oddech rozrusznika. Trochę szkoda akumulatora ale chyba inaczej sie nie da, bo nie ma ręcznej pompki, którą można by odpowietrzyć układ.
_________________
C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 28 Październik 2007, 23:46   

konradkar napisał/a:
jak odpowietrzyc uklad paliwowy w mercedesie.
Diesel 2.2 z pompa lucasa


Układ jest samoodpowietrzający, dlatego trzeba dbać o szczelność instalacji i sprawność zaworu/ów zwrotnego a przy wymianie filtra paliwa, nowy filtr przed zamontowaniem napełnic ON-em :mb:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
cracof 
Tomek


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 438
Skąd: kraków
Wysłany: 28 Październik 2007, 23:52   

no właśnie... a gdzie jest ten zawór zwrotny?
bo u mnie najprawdopodobniej wraca jeszcze paliwo z przewodów wysokiego ciśnienia do pompy, dlatego szarpie przy odpaleniu
_________________
:mb: W202, 250TD, 1996r. (WDB2021281F343461)
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 29 Październik 2007, 00:09   

cracof napisał/a:
no właśnie... a gdzie jest ten zawór zwrotny?


Zazwyczaj bezpośrednio przy pompie wtryskowej, czasami dodatkowy przy filtrze paliwa :mb:

[ Dodano: 28 Październik 2007, 23:11 ]
cracof napisał/a:
wraca jeszcze paliwo z przewodów wysokiego ciśnienia do pompy,

W to raczej nie wierzę :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
cracof 
Tomek


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 438
Skąd: kraków
Wysłany: 29 Październik 2007, 00:14   

a czy mógłbyś mi dokładniej wyjaśnić w którym miejscu w pompie wtryskowej? można go kupić i po prostu wymienić?
koło filtra paliwa nie mam żadnego zaworka zwrotnego, po wymianie oringów paliwo z rurek się nie cofa, więc chyba nie ma sensu rozcinać przewodów i wstawiać jakiegoś za 20zł
_________________
:mb: W202, 250TD, 1996r. (WDB2021281F343461)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,116 sekundy. Zapytań do SQL: 11