Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 14:46 |
Nie wymuszona "gleba" czyli śmieszne zdarzenie |
Autor |
Wiadomość |
BEENN
E 270 CDI/BMW 530d
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Posty: 205 Skąd: LESZNO
|
Wysłany: 17 Marzec 2008, 16:00
|
|
|
m00n napisał/a: | dobrze sie jedzie a po prostej szerokiej drodze |
Zgadzam sie z Tobą, ale niestety w Polsce jeszcze malo jest takich dróg. |
_________________ MB W210 E 270 CDI ELEGANCE
BMW e39 530d
BEENN Ma Wóz...
"Dobrego kierowcę BMW można poznać po tym, że ma na bocznych szybach więcej much niż na przedniej" |
|
|
|
|
marcinogd
Dołączył: 23 Paź 2007 Posty: 17 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 17 Marzec 2008, 16:34
|
|
|
infosoft napisał/a: | ewentualnie może podasz źródło, z którego można dostać podobne, ale 15" |
Kolego infosoft swoje felgi wysledziłem na allegro, z dostawą nie wyszly mnie więcej niż 1000PLN |
_________________ W202, C220D, 95' ELEGANCE |
|
|
|
|
Aloiz
Pomógł: 28 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 754 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 17 Marzec 2008, 16:50
|
|
|
Ja też kupiłem takie felgi jak marcinogd,
Parametry Felgi:
7.5X16H2 ET35 5X112
Za fele dałem ..... 140 Euro.... felgi sa nowe, lecz nie mam do nich śrub ani wentyli.... myślę ze będą ładnie prezentować sie razem z ślicznotką... do tego nowe kapcie i będzie gites.... |
_________________ Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449 |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 17 Marzec 2008, 18:28
|
|
|
BEENN, taak 17stki są piękne ale jak wstawie zdjęcia jaką mam luke miedzy kołem a błotnikiem to chyba ciężko będzie zresztą zobaczycie |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
grafton
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 50 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19 Marzec 2008, 13:59
|
|
|
marcinogd napisał/a: | MikiPOZ napisał/a: | Coraz bardziej podobają mi się aluski takie jak twoje. Jaki masz profil oponki ? to są 15stki prawa ? Jak już bym zakładał to 16'stki... Bo po dzisiejszej przymiarce 17'stek chyba sobie sprawie 16'stki |
Miki mam felgi 16' z oponami o profilu 205/55. Bardzo ładnie wygląda ... klasyczny wzór niezbyt krzykliwy ale zwracający uwagę serdecznie polecam... dodatkowo koszty zakupu nie są wygórowane
grafton napisał/a: | W poniedziałek pytam co z moim autkiem a mechanik na to : "mogę ci polecić dobrego blacharza..."
URWANE GNIAZDO SPRĘŻYNY !!!!.... |
POTWIERDZAM DIAGNOZĘ - URWANE GNIAZDO |
napisz jakie koszty naprawy... |
_________________ C 250D Elegance '95, 210tys. |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 19 Marzec 2008, 16:22
|
|
|
Ja mam letnie 16" i moim zdaniem to maks na polskie drogi..... |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
trotyl77
trotyl77
Dołączył: 27 Lis 2008 Posty: 1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16 Grudzień 2008, 12:25
|
|
|
i ja mialem podobne zdarzenie. Cos piszczy i piszczy i wlasnie dzis zobaczylem ze trzyma sie na kawalku mocowania a sprezyna wykrzywiajac sie zgrabnie podaza za mocowaniem.... grrr. Co z nimi sie dzieje i do cholery dlaczego tak koroduja! Dodam ze mam identyczny granacik elegance po lifftingu... 97r... Za godzine przyjedzie laweta.... !#!@#$@$%^ |
_________________ W202 1.8 1997 Elegance |
|
|
|
|
depollacko
w 202 2.2 CDI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2008 Posty: 41 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 16 Grudzień 2008, 19:10
|
|
|
To jest typowa wada W 202 i W 210 . Sami Niemcy się do tego przyznają. W ASO gniazgo (kielich) kosztuje chyba coś poniżej 100 PLN>
Ja mialem podobna przygode na autostradzie w Niemczech kilka lat temu. W 202, serwisowana , przebieg około 150 tys. km , zarejestrowana w Niemczech. Przy predkości około 200 km/H urwało się to gniazdo. Na szczęscie spręzyna zaparła się o amorytzator i nic się nie stało. Wizyta w serwisie w Niemczech i naprawione na koszt Mercedesa , dlatego ,że auto regularnie serwisowane.Sami przyznali sie ze to typowa usterka. Koszt naprawy w serwisie w Niemczech około 500 Euro.
Niemiaszki nie tylko naprawili wyrwane gniazdo , ale także sprwdzili druga strone i tez wymienili. Auto było w serwisie dwa dni , a na naprawę wieźli je do sąsiedniego miasta.A na koniec oddali auto umyte i wysprzątane.
Pozdrawiam |
_________________ WDB2021331A651049
|
|
|
|
|
mnef
C180 ESPRIT
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Sie 2008 Posty: 417 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17 Grudzień 2008, 07:55
|
|
|
marcinogd napisał/a: | Wjeżdżając na wiadukt, niezauważyłem sporej wielkości dziury, i przyłożyłem w nią z prędkością 80km/h. Koło mi ładnie oddało aż poczułem wszysko w środku.. |
i felga cała? przy tej prędkości w głębokiej dziurze na alusach.. ja bym pojechał sprawdzić felgę generalnie przy tej prędkości dobrze, że tylko tyle masz szkód, mogło być znacznie gorzej.
być może ta dziura nie była aż taka straszna, nie była bezpośrednim sprawcą i dobiła to, co od dawna już było słabe?
fakt faktem, jest to kolejna przesłanka, użytkownicy MB, w miarę możliwości, doglądajcie częściej swoich samochodów na kanale, od spodu, bo co z tego, że lakier się błyszczy, plak spływa po kokpicie, a w czasie jazdy spod auta wypadają śrubki |
_________________ MB W202 C180 97' ESPRIT |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 11 Czerwiec 2009, 20:30
|
|
|
Jadę sobie dzisiaj 90km/h nagle słyszę huk Myślełem, że dziurę zaliczyłem ale po chwili zastanowienia pomyślałem- tylko nie to(przyszło mi odrazu na myśl urwane gniazdo sprężyny)! Wychodzę z auta i patrze a prawa strona gleba ku...a sobie myślę a jednak to!! Miałem szczęście, po chwile prędzej jechałem po zakrętach i w ogóle prawy błotnik świeżo malowany, ale na szczęście nic się stało poważnego Na kołach powolutku dojechałem do kolegi. Jutro na lawecie zawiozę do blacharza- koszt dospawania nowego to 150zł.
Aha i moje auto jest bezwypadkowe.
Mam dwa pytania: podobno w ASO można kupić taki element nowy. Kupić nowy w ASO czy lepiej dorobić? Bo skoro to wada fabryczna to nowy z ASO też będzie narażony na taka usterkę. A co do lewej strony to profilaktycznie wymienić tamto mocowanie na nowe, czy lepiej je wzmocnić? |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 11 Czerwiec 2009, 21:28
|
|
|
perzu126 napisał/a: | Kupić nowy w ASO |
Kupić w ASO (45pln) zamienników brak, dorabiać nie radzę.
perzu126 napisał/a: | A co do lewej strony to profilaktycznie wymienić |
Zdecydowanie tak . |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 12 Czerwiec 2009, 23:36
|
|
|
perzu126 napisał/a: | W serwisie we Wrocławiu kosztuje 51zł |
W Wa-wie, jak pisałem 45, temat przerabiałem na własnej "skórze" |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
PiotrekM
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Lut 2006 Posty: 68 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26 Czerwiec 2009, 10:47
|
|
|
Dołączyłem i ja do szanownego grona które "zaliczyło glebę"
Trochę mnie los oszczędził (urwała się połowa kielicha i sprężynę wygięło w łuk)
Dzięki temu udało się dojechać do blacharza.
Ciekaw jestem jak to wygląda statystycznie która strona leci częściej.
W moim przypadku lewa. |
_________________ W202 C180 '95 |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 26 Czerwiec 2009, 11:33
|
|
|
PiotrekM napisał/a: | W moim przypadku lewa. |
W moim też, dziwne to trochę, ale fakt. Ja dojechałem do mechanika bez sprężyny, zakręty trzeba było brać jak tirem |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
|