|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 11:42 |
jakie amortyzatory? |
Autor |
Wiadomość |
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Listopad 2008, 15:06
|
|
|
Ciekawe jak to się ma z oryginałami. Kiedyś mnie przewieziesz |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 19 Listopad 2008, 15:10
|
|
|
Camel- napisał/a: | Ciekawe jak to się ma z oryginałami. Kiedyś mnie przewieziesz |
Poprzednie były zakładane w serwisie przez właściciela w Niemczech w porównaniu do B4 były o 2cm niższe.
Porównywałem B4 z B6 jeżeli chodzi o twardość i praktycznie nie czuć różnicy.
Myślę, że sprawę załatwia tutaj twarda sprężyna od sporta. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Listopad 2008, 16:36
|
|
|
!Łukasz!, hm, a jak trzymanie tej spręzyny wygląda? Równie dobrze? Ja mam właśnie załozone oryginały, co prawda nie kończa mi się, ale jestem ciekaw
B6 ma tą zalete, że:
-regeneruje się, a regeneruje go jedyny serwis Bilsteina na Europe wschodnią w Warszawie
-możliwość skórcenia skoku, zmiany właściwości tłumienia i innych takich. Kiedyś czytałem, że z powodzeniem używany w KJSach i jakiś mniej profesionalnych rajdach (nie znam się na tym).
Ale i tak wole B4, bo B6 drogie |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 19 Listopad 2008, 16:49
|
|
|
Camel- napisał/a: | !Łukasz!, hm, a jak trzymanie tej spręzyny wygląda? Równie dobrze? | Wszystko jest jak najbardziej w porządku
Chciałem B6 ale cena jest spora, za dwa B6 mam komplet B4
Regeneracja dobra sprawa ale prędzej zmienię teraz samochód niż wymienię kolejne amorki |
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 19 Listopad 2008, 18:41
|
|
|
lojek napisał/a: | Wszyscy gadu gadu ale nikt nie napisał jakie amorki poleca koledze | Hehe czekałem własnie czy ktos wogole zauwazy
Pozdrawiam. |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
smochy_bronx
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 266 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Listopad 2008, 20:41
|
|
|
jako ciekawostke moge powiedziec ze bylem dzisiaj na przegladazie i pokazało 85% sprawnosci na wszystkich kołach po 9 miesiacach uzywania (B4) |
_________________ MB C180 Elegance 95r. |
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 19 Listopad 2008, 23:57
|
|
|
smochy_bronx, a masz wydruk taki jak ja ?? Jak u Ciebie z naciskami na os ?? |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
smochy_bronx
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 266 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21 Listopad 2008, 10:04
|
|
|
nie mam zadnego wydruku tylko dane byly wyswietlane na ekranie na biezaco pdoczas przegladu |
_________________ MB C180 Elegance 95r. |
|
|
|
|
Krzychs2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 1554 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 29 Czerwiec 2009, 21:25
|
|
|
Dziś robiłem pierwsze badanie techniczne odkąd ją kupiłem - niedługo będziemy oblewać rocznicę Wszystko wyszło cacy poza amortyzatorami
Oś przednia lewa 82% prawa 81% nacisk 668 daN
Oś tylna lewa 51% prawa 80% nacisk 716 daN
Wynika z tego że czeka mnie wymiana tylnych amorów.
Czytając tego posta dowiedziałem się że generalnie polecacie Bilsteina B4 lub Kayaba.
Czy są może inne godne polecenia i skąd mogę się dowiedzieć jaką twardość amorków mam wybrać do Esprita. Nikt też nie napisał ile amorki kosztują |
_________________ W202 C180 '99 Esprit +LPG
WDB2020181A746664
Ford Mondeo '97 2.0B +LPG
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Czerwiec 2009, 21:49
|
|
|
Krzychs2, do Esprita wchodzą seryjne amorki |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
merlin2
Dołączył: 05 Lut 2009 Posty: 15 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2009, 11:18
|
|
|
dodam tylko ze jak nawet wychodzi ze amory sprawne na 72% oba to warto wymienić, czasem jest tak ze od nowości nie są wymieniane, polecam bilstein ! |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2009, 11:30
|
|
|
A ja bym się nie sugerował procentami tylko po prostu tym jak się auto zachowuje |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Krzychs2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 1554 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2009, 11:36
|
|
|
Camel- napisał/a: | A ja bym się nie sugerował procentami tylko po prostu tym jak się auto zachowuje |
Przy takiej różnicy strony lewej do prawej jak u mnie to niepodważalnie jest do wymiany. Od jakiegoś czasu zauważyłem zmianę w zachowaniu auta. |
_________________ W202 C180 '99 Esprit +LPG
WDB2020181A746664
Ford Mondeo '97 2.0B +LPG
|
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2009, 11:37
|
|
|
Camel- napisał/a: | A ja bym się nie sugerował procentami tylko po prostu tym jak się auto zachowuje |
Najlepszym testerem amortyzatorów jest rondo z torami tramwajowymi. Najlepiej jak najmniejsze. Można wtedy wyczuć każdy amortyzator osobno..... |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
Krzychs2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 1554 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2009, 11:40
|
|
|
sewan napisał/a: | Najlepszym testerem amortyzatorów jest rondo z torami tramwajowymi. Najlepiej jak najmniejsze. Można wtedy wyczuć każdy amortyzator osobno..... |
U mnie tramwaje nie jeżdżą ale tydzień temu jeździłem po W-wie i auto traciło przyczepność na torach. |
_________________ W202 C180 '99 Esprit +LPG
WDB2020181A746664
Ford Mondeo '97 2.0B +LPG
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,192 sekundy. Zapytań do SQL: 11
| |
|