|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 16 Luty 2012, 20:15 |
Poważny problem ze wkęcaniem sie na obroty |
Autor |
Wiadomość |
maromer
C200 Sport 95r
Pomógł: 12 razy Dołączył: 03 Maj 2006 Posty: 444 Skąd: Pułtusk
|
Wysłany: 2 Maj 2007, 18:09 Poważny problem ze wkęcaniem sie na obroty
|
|
|
witam wszystkich
od pewnego czasu mam dosć spory problem ze swoją , Problem polega na tym, że jak autko się porządnie rozgrzeje(np jak stoję w korku albo bardzo duzo jeżdze) to zaczyna tak całe autko "wibrować" na wolnych obrotach no i właśnie wtdy wkręca się tylko do 4 góra 5 tyś i dalej juz nie ma siły. Byłem już u tego co mi gaz montował i tak wymienił:
parownik
całą centralkę
silnik krokowy
wiązkę i przelącznik, wszystko na nowe.
W sumie do dnia dzisiejszego było good ale dzisiaj sporo jezdziłem trochę w korkach i problem powrócił. Pan od gazu już rozkłada ręce nie wie co ma wymienić. kiedys wszystko było dobrze.......
pozdrawiam |
_________________ C200 Sport 95r LPG
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2 Maj 2007, 18:52
|
|
|
Na benzynie i gazie jest to samo?
Jak dasz mu w palnik, to sie zaczyna mocniej grzać? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
maromer
C200 Sport 95r
Pomógł: 12 razy Dołączył: 03 Maj 2006 Posty: 444 Skąd: Pułtusk
|
Wysłany: 2 Maj 2007, 23:08
|
|
|
na benzynie jest dobrze ten objaw występuje tylko na gazie, a samochód nie grzeje sie temperatura jest ok. Własnie teraz pojawił sie nowy problem otóż na gazie i na benzynie obroty się podniosły znacznie tzn mają ok 1500-1900 już nie wiem czym to jest spowodowane?? jest jakiś układ czy cus co jest odpowiedzialne za te obroty??
Pozdrawiam |
_________________ C200 Sport 95r LPG
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 3 Maj 2007, 10:37
|
|
|
Może od tego gazu komputer nałapał błędów...
Za wolne obroty jest odpowiedzialny (jak się okazało) silnik krokowy gdzieś przy przepustnicy. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 3 Maj 2007, 12:19 Gaz
|
|
|
Witam
Jestem posiadaczem W202 C180 94r LPG , poprzednio jeździłem hyundaiem pony też na LPG, miałem podobny problem na wolnych obrotach że jak był ciepły to falował na woolnych obrotach problem ten w obu przypadkach rozwiązałem przez przyśpieszenie zapłonu. Orginalnie tym steruje sterownik silnika i reguluje kontem wyprzedzenia zapłonu i dlatego jak jest zimny ma dobry kont wyprzedzenia do gazu a po rozgżaniu kont wyprzedenia malej i silnik się dusi i nie pracuje równo. W hyunaju jest prosty aparat zapłonowy więc nie było problemów z jego przyśpieszeniem po tym zabiegu auto zmieniło się nie dopoznania paloiło mniej i było bardziej zrywne. W Mercedesie był problem bo mimo że gazownik wiedział że trzeba przestawić zapłon to nie chciał w to się bawić bo bał się ingerować w sterownik silnika.
I tak jeździłem przez dwa lata palił 18-20l !!! na 100Km a praca silnika dno !!!. Aż tu nagle padł mi sterownik PMS Simens gówno za 2000zł, konkretnie nie było iskry pozatym chodzi, czytałem na forum że to jest normalne i nie chciałem ryzykować z kupnem drugiego więc zamontowałem sterownik silnika z fiata tempry do którego podłączyłem sam zapłon a czujnik położenia wału zamontowałem do uchwytów przy alternatorze z możliwością przeduwania czujnika względem koła od wału i tym sposobem silniczek pracuje gładko pali po mieście 12l a wolne obroty trzyma jak ta lala A i jeszcze chciałem dodać że koszty części na allegro wyniosły mnuie 80zł z przesyłką plus teraz dokupiłem sobie wtyczke żeby estetycznie wyglądało |
|
|
|
|
maromer
C200 Sport 95r
Pomógł: 12 razy Dołączył: 03 Maj 2006 Posty: 444 Skąd: Pułtusk
|
Wysłany: 3 Maj 2007, 21:40
|
|
|
witam wszystkich
Panowie problem z moją polega na tym, że jak autko się porządnie rozgrzeje(np jak stoję w korku albo bardzo duzo jeżdze) to zaczyna tak całe autko "wibrować" na wolnych obrotach no i właśnie wtdy wkręca się tylko do 4 góra 5 tyś i dalej juz nie ma siły.
Dzisiaj przez przypadek dolałem płynu do chłodnicy ok 0.7 litra(niedawno jak mi zmieniał parownik to sporo płynu rozlało się i z tąd ten brak). I tak jezdziłem dzisiaj cały dzień i byłem nad wodą nagrzał sie bardzo mocno no i jak narazie wszystko jest ok. I teraz pytanie czy za mały stan płynu w chłodnicy mógł mieć wpływ na te obroty oczywiście na gazie?
Pozdrawiam |
_________________ C200 Sport 95r LPG
|
|
|
|
|
waldek500
Pomógł: 15 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 7 Maj 2007, 22:41
|
|
|
mogł. jak reduktor był zapowietrzony to tak bedzie. |
_________________ E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,131 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|