|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 14:50 |
Geometria, opinie, itd. |
Autor |
Wiadomość |
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19 Listopad 2009, 18:46 Geometria, opinie, itd.
|
|
|
No cóż, co koledzy mogą powiedzieć na te wyniki, bo ja szczerze się nie znam.
|
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Listopad 2009, 19:44
|
|
|
Zbieżnośc w mm? Tego się chyba od dawna już niestosuje... w każdym bądź razie pochylenia masz jak najbardziej w porzadku |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19 Listopad 2009, 20:02
|
|
|
eldorado napisał/a: | Co by nie mówić, ale jest poprawiona. Lepiej się prowadzi auto?? Ile zapłaciłeś ?? |
Czy lepiej? Trzeba by się zapytać poprzednie opony Puścił jeden drążek i tak sie poprzestawiało, że opony wcięło Kosztowało mnie to 150pln.
Cytat: | Zbieżnośc w mm? Tego się chyba od dawna już niestosuje... w każdym bądź razie pochylenia masz jak najbardziej w porzadku |
Możliwe, ale to już druga stacja w miare zaufana, na której maja tylko beissbarth. Nie wiem czy są lepsze w Szczecinie. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 19 Listopad 2009, 20:35
|
|
|
Camel- napisał/a: | Tego się chyba od dawna już niestosuje... |
Stosuje się, stopnie i minuty można przecież przeliczyć . |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2011, 11:46
|
|
|
wczoraj byłem na zbieżności w lewym tylnym kole jest złe pochylenie wynosi 0,54 czyli przekracza delikatnie normę , ale jak wiadomo nie ma tam regulacji , pytanei czy mechanik mógł źle włożyć wahacz ?? c klasa dostała kiedyś strzała w lewy tył więc to też może być powód .
Teraz pytanie co ja mam zrobić bo jeśli jest krzywo po strzale czy jest szansa coś zrobić ??
W samochód sporo już wpakowałem kasy , czasu i na pewno nie chcę jej się teraz pozbywać
Załamany jestem po w czoraju . |
_________________ VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2011, 14:13
|
|
|
caliber, a stan tulej? Często to jest powodem złęgo kąta pochylenia.
Poza tym jeśli dostała strzała to możliwe, że nie zostało to dobrze wyprostowane.
+0,54 czyli -0,54? Jak minus to nie ma się czym przejmować, jak plus to warto by to poprawić. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2011, 14:23
|
|
|
Tuleje nowe cała zawiecha z tyłu i z przodu nowa oprucz sprężyn i 2 tylnych amorów
- 54 jest na wydruku |
_________________ VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2011, 14:45
|
|
|
Masz ten wydruk? Zrób skan albo zdjęcie i wrzuć albo podeślij na pw, żeby nie robić offtopiku |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
pawelwy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 257 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 15 Czerwiec 2011, 14:35
|
|
|
jeżeli są pokrzywione mocowania zawieszenia, ale samochód prowadzi się dobrze i nie ścina opon to nie warto się bawić w prostowanie blach. "pan włodek" w przydomowej szopie zrobi to tanio, ale nie wiadomo czy dobrze, a prostowanie na profesjonalnej ramie z pomiarem punktów bazowych to koszt liczony raczej w tysiącach. możesz na stacji diagnostycznej zrobić pomiar punktów bazowych i będziesz wiedział co i jak bardzo jest krzywe. koszt w całej polsce to 255 zł według ustawowego cennika. |
_________________ C180 '94 elegance
WDB2020181A105186 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Czerwiec 2011, 18:08
|
|
|
pawelwy napisał/a: | możesz na stacji diagnostycznej zrobić pomiar punktów bazowych i będziesz wiedział co i jak bardzo jest krzywe. koszt w całej polsce to 255 zł według ustawowego cennika. |
Każde SKP takie coś potrafi? :> |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
svine
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Sie 2009 Posty: 88 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 18 Czerwiec 2011, 16:23
|
|
|
Jako że jest taki wątek, zapytam o Kąt PK prawego tylnego koła...
Niepokoi mnie to co jest na czerwono
|
_________________ W202 C220 Automat 150KM - Grecia
WDB2020221A019259
Becker BE7920 - Indianapolis
Przód: Hertz EV 165S + Hertz HT 18
Piec - Pioneer GM-X802
Tył: 2 x Infinity Reference 6002i + 2 x Infinity Woofer
Piec - Pioneer GM-X904
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Czerwiec 2011, 11:51
|
|
|
svine, a jak się jeździ?
Co prawda KWSZ prawie się mieści w normach, ale można by go poprawić i będzie to miało lepszy wpływ na prowadzenie niż pół stopnia pochylenia na tylnym kole. Tj. zaledwie 25' różnicy i moim zdaniem nie masz się czym przejmować.
Może to być spowodowane np. zużyciem sprężyny z tyłu (prawej) albo jakiegoś minimalnego luzu na którymś z tylnych wahaczy. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
Ostatnio zmieniony przez Camel- 8 Listopad 2011, 20:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
svine
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Sie 2009 Posty: 88 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 19 Czerwiec 2011, 12:02
|
|
|
Jeździ się BAJKA
Zwłaszcza że prawie całe zawieszenie z przodu nowe
Z tylu to tylko gumy w belce wymieniali...
Trochę to mnie kosztowało ale prowadzenie pierwsza klasa :) |
_________________ W202 C220 Automat 150KM - Grecia
WDB2020221A019259
Becker BE7920 - Indianapolis
Przód: Hertz EV 165S + Hertz HT 18
Piec - Pioneer GM-X802
Tył: 2 x Infinity Reference 6002i + 2 x Infinity Woofer
Piec - Pioneer GM-X904
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Czerwiec 2011, 12:41
|
|
|
svine, no to czym się przejmujesz.
Przy takim pochyleniu nawet opon nie będzie zjadać |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,137 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|