Przesunięty przez: Łukasz 1 Luty 2012, 21:30 |
Jak zdjąć przewody paliwowe z obudowy filtra paliwa? |
Autor |
Wiadomość |
Gri
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Maj 2007 Posty: 235 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2 Sierpień 2007, 23:41 Jak zdjąć przewody paliwowe z obudowy filtra paliwa?
|
|
|
Jest na ich końcówkach takie zabezpieczenie. Wciskam je - tak że nie jest ta końcówka blokowana a nie mogę jej wyciągnąć. Czy jest to kwestia przyłożonej siły czy musi to być w jakimś konkretnym położeniu albo jeszcze nie wiem co.
A filtr paliwa należałoby zmienić. |
_________________ W202, 220 CDI kombi, Elegance;
WDB2021931F950487 |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 03:16
|
|
|
Spróbuj porządnie rozgrzać przewód, mógł stwardnieć od nowości... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
TomeK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Sty 2006 Posty: 112 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 12:24
|
|
|
Tak wez zapalniczke i podgrzej U mnie trzeba było mocniej pociagnąc
Powodzenia
Pozdrawiam |
_________________ C180 1995r ; Pb |
|
|
|
|
jacon
NIGHT HUNTER
Pomógł: 157 razy Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 1948 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 19:02
|
|
|
Można podgrzać ale nie zapalniczką lecz opalarką do farby lub suszarką do włosów i wtedy pięknie schodzi. |
_________________ NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 20:51
|
|
|
jacon napisał/a: | podgrzać ale nie zapalniczką lecz opalarką do farby |
Zgadza się... zapalniczką to se można butelkę piwa otworzyć |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
oliva
Pomógł: 122 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 1074 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 22:35
|
|
|
Gri napisał/a: | A filtr paliwa należałoby zmienić. |
Ja u siebie zmieniłem filtr bez zdejmowania przewodów. Odkręciłem nakrętkę ,odchyliłem, wyjąłem stary, włożyłem nowy i zakręciłem.
Pamiętaj tylko o tym aby zalać go paliwem do końca bo może być później problem z odpaleniem.
POWODZENIA |
_________________ Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT |
|
|
|
|
Gri
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Maj 2007 Posty: 235 Skąd: Płock
|
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 23:14
|
|
|
Z tym podgrzewaniem to nie wiem czy co da, bo ja chciałem zdejmować "kolanka" które są na końcu przewodów i które wchodzą w wieko obudowy filtra. A kolanko to jest z tworzywa mocno twardego.
Dobry pomysł z odkręceniem wieka (jeśli się da) bez zdejmowania przewodów. Nie wiedziałem tylko czy wieko kręci się całe, czy tylko zakrętka na obwodzie. Jutro przetestuję.
Dziasiaj jestem po wymianie gumowych tulei stabilizatora. Stukały już mocno. Koszt 2 x 6zł niemieckie Febi - jak już znalazłem właściwe poszło łatwo.
O zalewaniu już na forum czytałem (a o tym kompletnie wcześniej nie wiedziałem) i już się przygotowałem (jest u mnie w zanadrzu jakieś 1,5 litra ON) |
_________________ W202, 220 CDI kombi, Elegance;
WDB2021931F950487 |
|
|
|
|
Marcin13736
MBmiłośnik
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Lut 2007 Posty: 466 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 4 Sierpień 2007, 08:37
|
|
|
Dobrze zalej bo CDI nie lubi chodzić na sucho. Można narobić sobie kosztów |
_________________ C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA |
|
|
|
|
Gri
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Maj 2007 Posty: 235 Skąd: Płock
|
Wysłany: 8 Sierpień 2007, 20:47
|
|
|
Wymieniłem przez odchylenie dekielka bez zdejmowania przewodów. Zalałem do pełna aż sikał przy zakręcaniu. Przy pierwszych odpalenie zapalał o 2 sek. dłużej i jest git.
Dzięki |
_________________ W202, 220 CDI kombi, Elegance;
WDB2021931F950487 |
|
|
|
|
|