Przesunięty przez: Łukasz 16 Luty 2012, 20:19 |
Nowa turbina - nadal olej w dolocie |
Autor |
Wiadomość |
halik_ltd
C220T CDI ESPRIT
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Wrz 2007 Posty: 68 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2007, 19:16 Nowa turbina - nadal olej w dolocie
|
|
|
Nowa turbina - nadal olej w dolocie (olej w kolektorze dolotowym i rurze do intercoolera), ubytki oleju ok. 2litrów na 10kkm. Proszę o opinie co jest jeszcze nie tak? Skąd ten olej,jaka przyczyna zużycia oleju?
cklasa.jpg
|
|
Plik ściągnięto 14894 raz(y) 24,35 KB |
|
_________________ Sprzedany W202 C220T CDI ESPRIT
WDB2021931F773512
R.I.P.: W202 C250TD Combi ESPRIT - WDB2021881F487057
|
|
|
|
|
Marcin13736
MBmiłośnik
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Lut 2007 Posty: 466 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2007, 21:43
|
|
|
Witam! Proponuje wymienić uszczelnienia na trzonkach zaworów. Sprawdź jeszcze odmy silnika na głowicy. |
_________________ C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA |
|
|
|
|
halik_ltd
C220T CDI ESPRIT
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Wrz 2007 Posty: 68 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2007, 22:00
|
|
|
Witam.
Odma to ten węższy przewód łączący się z przewodem od filtra powietrza przed turbiną? (wychodzi on z boku głowicy)
Pozdrawiam. |
_________________ Sprzedany W202 C220T CDI ESPRIT
WDB2021931F773512
R.I.P.: W202 C250TD Combi ESPRIT - WDB2021881F487057
|
|
|
|
|
MICHAL200
Michal200
Pomógł: 187 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 7365 Skąd: _____
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2007, 22:04
|
|
|
halik_ltd, nie odczules moze spadku mocy? Jedz do elektronika nich podlaczy go pod kompa i usunie Ci jakis blad w komputerze.. moj tata tak mial w pasacie, tez mu bral olej i jeszcze wymienial jakis czujnik czy cos, nie powiem Ci bo VW wiem tyle co nic bo nie mam takiej potrzeby |
_________________ Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/
W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003
EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
|
|
|
|
|
Marcin13736
MBmiłośnik
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Lut 2007 Posty: 466 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2007, 15:38
|
|
|
odma to przewód gumowy na głowicy pod plastykową osłoną, tam gdzie są wtryskiwacze |
_________________ C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA |
|
|
|
|
piotrfire
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 80 Skąd: Prawiewrocław
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2007, 18:14
|
|
|
Na mój gust to pierścienie. A jak wyciągniesz bagnet to leci dym z rurki? |
_________________ ML w163 320 |
|
|
|
|
halik_ltd
C220T CDI ESPRIT
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Wrz 2007 Posty: 68 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2007, 18:29
|
|
|
Po wyjęciu bagnetu nie widać by leciał dym (ciepły silnik). Jeżeli to pierścienie - ile wynosiłby koszt remontu i gdzie w okolicach Koszalina,Słupska,Szczecinka,Człuchowa mógłbym bez obaw wykonać naprawę?
Spadku mocy też nie zauważyłem. |
_________________ Sprzedany W202 C220T CDI ESPRIT
WDB2021931F773512
R.I.P.: W202 C250TD Combi ESPRIT - WDB2021881F487057
|
|
|
|
|
piotrfire
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 80 Skąd: Prawiewrocław
|
Wysłany: 18 Wrzesień 2007, 20:40
|
|
|
Najpierw poleciłbym sprawdzenie ciśnienia na cylindrach , najmniejszy kłopot i najmniej roboty , a pozwoli wykluczyć uszkodzenie pierścieni. Jeżeli będzie dobre i równe na wszystkich to stawiam na uszczelniacze zaworów. |
_________________ ML w163 320 |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 18 Wrzesień 2007, 21:29
|
|
|
piotrfire napisał/a: | Najpierw poleciłbym sprawdzenie ciśnienia na cylindrach , | Dokładnie tak. Zrób tzw. próbę olejową: najpierw mierzy się ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach i zapisuje się wyniki (powinny być zbliżone do siebie). Potem np. strzykawką aplikujesz ok. 50-100ml oleju kolejno do każdego cylindra i mierzysz ciśnienie ponownie. Jeśli jest duża różnica w pomiarach z olejem i bez, to znak, że pierścienie są już wytarte. |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 18 Wrzesień 2007, 22:01
|
|
|
halik_ltd, jak juz bedziesz chcial cos robic w slupsku lub w koszalinie to daj znac napisze ci na ktorych warsztatach oplaca sie robic mercedesa
Pozdrawiam. |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
halik_ltd
C220T CDI ESPRIT
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Wrz 2007 Posty: 68 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 18 Wrzesień 2007, 23:29
|
|
|
Jak go kupiłem rok temu miał mały wyciek spod uszczelki głowicy - głowicę robiłem u "Auto-Moto-Szlif" Kazimierz Drzewiecki więc nie powinno się nic złego z nią dziać.
Może to te pierścienie?
Samochód chodzi dobrze - tylko ten olej....cieknie
Spalanie też dobre na poziomie 8L/100km (jak dziewczyna jeździ to i poniżej 7 schodzi ) |
_________________ Sprzedany W202 C220T CDI ESPRIT
WDB2021931F773512
R.I.P.: W202 C250TD Combi ESPRIT - WDB2021881F487057
|
Ostatnio zmieniony przez halik_ltd 20 Wrzesień 2007, 20:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Marian25td
Marian25td
Dołączył: 22 Lip 2007 Posty: 167 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 19 Wrzesień 2007, 09:24
|
|
|
Witam,ja jak sciągne rure dolotowa też mam tam olej To normlana sprawa w td.Gdy silnik chodzi z turbiny idziie dym a czy to normalna sprawa nie wiem.Oleju nie bierze w granicach 0.6 na 10 tys wiec norma turbinka troche zassysa. |
|
|
|
|
|