Przesunięty przez: Łukasz 1 Luty 2012, 21:11 |
silnik 240 benzyna |
Autor |
Wiadomość |
VALENTINE
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2006 Posty: 22 Skąd: PL
|
Wysłany: 22 Sierpień 2006, 20:53 silnik 240 benzyna
|
|
|
Witam!
Ma ktoś silnik 240 benzyna w swojej W202?.Interesują mnie opinie na temat tego silnika ,jak się sprawuje ,jakie ma wady i zalety,jakie spalanie ,na trasie i w mieście.
Dzięki. |
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 24 Sierpień 2006, 15:47
|
|
|
Ja mam takie cudo. Pisałem już o nim na forum - poszukaj.
Jednocześnie chcę odwołać jedną rzecz, którą wtedy pisałem: elastyczność w dolnym zakresie obrotów poprawiła się zdecydowanie po wymianie świec. Tak więc zastrzeżeń do tego silnika już nie mam. Ale taka duperela jak wymiana świec to koszt 400 zł (robocizna i materiały) - 12 świec po 24 zł sztuka - paranoja!. |
|
|
|
|
VALENTINE
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2006 Posty: 22 Skąd: PL
|
Wysłany: 24 Sierpień 2006, 19:19
|
|
|
Dzięki ,znalazłem |
|
|
|
|
krzemo
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Maj 2006 Posty: 97 Skąd: Wies Warszawa
|
Wysłany: 24 Sierpień 2006, 21:40
|
|
|
sewan napisał/a: | Ale taka duperela jak wymiana świec to koszt 400 zł (robocizna i materiały) - 12 świec po 24 zł sztuka - paranoja!. |
Khem??:) Ile? Co za swiece kupiles? Twoj silnik to V6 bez turbiny?
pozdr
krzemo |
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 25 Sierpień 2006, 09:43
|
|
|
Witam
Z tego co zauwazylem modeli c240 jest dosc malo...., c240 to najmniejszy silnik w tym modelu ktory posiada 6 cylindrow.
Osobiscie wybral bym c220 lub c230 z kompresorem jak i nawet bez , osiagi sa zblizone a spalanie napewno mniejsze bo to 4 cylindry, no i w eksploatacji taniej... |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 25 Sierpień 2006, 16:18
|
|
|
Świece NGK trójelektrodowe. Takie mi zalecali. Wymienia się co 60k, więc warto zainwestować.... |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
Topek
Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 36 Skąd: Człuchów
|
Wysłany: 25 Sierpień 2006, 19:42
|
|
|
Tak jak Przemek napisał - tych modeli jest mało. Bym nie brał w202 z tym silnikiem z obawą o części. Lepszy C230 z kompresorem lub bez
Pozdrawiam |
_________________ MB C230 '96 |
|
|
|
|
VALENTINE
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2006 Posty: 22 Skąd: PL
|
Wysłany: 25 Sierpień 2006, 20:31
|
|
|
Silnik 240 odpuszczam .Mam pytanie czym się różni silnik 220 od 230 .Oba mają tą samą moc 150KM,ten 230 ma o 5Nm większy moment .Dziwi mnie ,że silnik 230 był bardzo krótko produkowany. |
|
|
|
|
Topek
Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 36 Skąd: Człuchów
|
Wysłany: 31 Sierpień 2006, 21:12
|
|
|
Z tego co wiem to silnik 2.3 jest wzięty z okulara. Jest nowszy niż 220. Mam z rocznika 96, a w tym roku merecedes zrobił mały lifting c klasie. W 96 roku produkowano już e klase z nowymi silnikami w tym 2.3. To jest cała różnica Silnik był krótko produkowany, bo wprowadzano nowe silniki diesla, oraz mocniejsze jednostki benzynowe. |
_________________ MB C230 '96 |
|
|
|
|
|