Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 18:17 |
Bicie przy hamowaniu |
Autor |
Wiadomość |
dobermannn
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 362 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Lipiec 2012, 08:10
|
|
|
szekles napisał/a: | dobermannn napisał/a: |
Szekles u mnie tarcze mają ok 2kkm więc nie opłaca się brać nowych. może źle były odpuszczone po obróbce i się zrobiło jak się zrobiło. Zaryzykuje przetoczenie mimo wszystko bo może piasta ma jakieś bicie a przetoczenie na samochodzie skompensuje bicie piasty |
No chyba, że są prawie nowe to może to jest dobry pomysł...
perzu126 napisał/a: | marcinns1991 napisał/a: | O toczeniu nie ma mowy bo to naprawy rodu z placu handlarza |
Przy takim założeniu lepiej iśc do salonu i kupić nowe auto. |
Nie popadajmy w skrajności
Za przetoczenie 25zł, a nową ja płaciłem 80zł (LF) do tego jeszcze auto unieruchomione stoi u mechanika A tak pyk! i nowe założone |
Gdzie ty masz taką cenę za przetoczenie ????? W Warszawie za przetoczenie jednej tarczy na samochodzie liczą sobie 60 zeta.
A co do ceny tarczy to ja zapłaciłem 150 za szt. (TRW).
Swoją drogą zawsze stosowałem TRW we wszystkich samochodach i pierwszy raz się zawiodłem na nich. |
_________________ Mercedes C200 "Czarna Perła" - Szlachetny i wykwintny rocznik `94
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15094
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15741
|
|
|
|
|
AG80
Adam
Pomógł: 27 razy Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 1210 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 24 Lipiec 2012, 14:45
|
|
|
dobermannn napisał/a: | Gdzie ty masz taką cenę za przetoczenie ????? W Warszawie za przetoczenie jednej tarczy na samochodzie liczą sobie 60 zeta. |
Ja się nie orientuję w cenie, bo mnie to nigdy nie interesowało. Perzu126 coś o takiej cenie wspominał:
perzu126 napisał/a: | Ale jeśli stare nie są mocno zurzyte, to po co odrazu kupować nowe. Toczenie tarcz to 25zł za sztukę w mojej okolicy. Tym bardzij, jesli te stare sa lepszej firmy, to tym bardziej szkoda kupować nowe |
dobermannn napisał/a: | A co do ceny tarczy to ja zapłaciłem 150 za szt. (TRW).
Swoją drogą zawsze stosowałem TRW we wszystkich samochodach i pierwszy raz się zawiodłem na nich. |
Ja płaciłem po 80zł Lemforder no ale na tył, nie wiem czy piszesz o przodzie czy tyle. |
_________________ Był: S202 C200 CDI T manual - biały Classic
Jest: Mazda 6 GH 2.0 MZR - czarne kombi w elpegu |
|
|
|
|
dobermannn
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 362 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25 Lipiec 2012, 08:06
|
|
|
Mówię o przodach bo nie wydaje mi się żeby aż tak mocne bicie było od tylnych. Z resztą tył też był wymieniony i od razu po wymianie nie miałem żadnej różnicy. Po wymianie przodu przez chwile było dobrze, więc ewidentnie przód jest zwichrowany. |
_________________ Mercedes C200 "Czarna Perła" - Szlachetny i wykwintny rocznik `94
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15094
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15741
|
|
|
|
|
g4jo5
C 180 '95
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 71 Skąd: Wwa Wawer Wiązowna
|
Wysłany: 25 Lipiec 2012, 18:55
|
|
|
Ja miałem o wiele mocniejsze bicie jak miałem właśnie tył do zrobienia. Po wymianie tylnych tarcz okazało się, że przednie też już się prosiły ale o wiele słabiej dały to odczuć. Po wymianie tarcz z przodu przy hamowaniu nie ma już żadnego bicia. |
_________________ C 180 Esprit '95
Blauschwarz
WDB2020181A312159
Systemy nawadniające
Ogrody, projektowanie, budowa
|
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 25 Lipiec 2012, 23:53
|
|
|
maurycy napisał/a: | marcinns1991 napisał/a: | O toczeniu nie ma mowy bo to naprawy rodu z placu handlarza |
yhy, zmień mechanika........ |
Na szczęście jeszcze nie jest mi potrzebny
zaraz nowe autko nowa tarcza w okolicach 110 zł a toczenie połowę tego więc lepiej wymienić bo nie robi się tego co miesiąc, a jeszcze pozostaje kwestia tego jak to przetoczą bo fachura wiadomo jaka jest w Polsc |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
robs85
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 27 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 9 Lipiec 2013, 06:49
|
|
|
Witam,
chciałbym odświeżyć temat. Mianowicie mam podobny problem w momencie naciśnięcia hamulca czuję wibracje na kierownicy. Nie jest to bardzo mocne ale uciążliwe. Najbardziej jest to wyczuwalne kiedy wyhamowuję z prędkości większej niż 55km/h, jednak takie same drgania wyczuwam dokładnie przy prędkości 95-100km/h bez dotykania hamulca. Ostatnio zdjęłem koło i zobaczył pękniętą sprężynę, myślałem że to jest przyczyna.. Niestety sprężyny przednie wymienione ale drgania są dalej. Dodam że tarcze z przodu wymieniałem jakieś 2kkm temu łącznie z hamulcami (tarcze FEBI+ klocki ATE). Z tyłu klocki i tarcze wyglądają dobrze (na oko). Rok temu wymieniałem tylne gumy przedniego wahacza bo były zerwane. Jak najlepiej samemu znaleźć przyczynę takiego bicia żeby nie oddawać samochodu do warsztatu i wymieniać wszystko po kolei co tylko mechanikowi przyjdzie do głowy.
Z góry dziękuję za pomoc. |
_________________ W202 C250TD Elegance kombi 1997r
WDB2021881F694402 |
|
|
|
|
dobermannn
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 362 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
PUCŁAW
Dołączył: 03 Paź 2014 Posty: 5 Skąd: Bytówek
|
Wysłany: 5 Listopad 2014, 21:03
|
|
|
U mnie też wyczuwałem bicie przy hamowaniu pow. 80km/h. Podejrzewałem klocki z tyłu, ale okazało się po oględzinach u mechanika, że to nie klocki. Zdiagnozowano wady w zawieszeniu( tuleje wahaczy do wymiany). Jednak to nie to. Okazało się, że to tarcze hamulcowe. Od zewnątrz wyglądały prawie idealnie, jednak jak zobaczyłem ich stronę wewnętrzną nie nadawały się nawet do przetoczenia. Wymieniłem obydwie i jest (oby nie zapeszyć:-))cacy. |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 5 Listopad 2014, 23:28
|
|
|
PUCŁAW, klocki hamulcowe nie wpływaja na bicie. W Twoim przypadku pewnie wewnetrzny tłoczek hamulcowy sie zapiekł i ten klocek słabo hamował co spowodowało że tarcza zardzewiała i zwichrowała się. Tłoczek trzeba wyjąc i oczyścić pordzewiałe miejsca(pewnie w zacisku) |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
mieleo2
WDB2021211A482160
Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 116 Skąd: Pasłek
|
Wysłany: 28 Grudzień 2015, 07:03
|
|
|
Nic nie znalazłem na mój problem ,otóż gdy samochód (hamulce ) są zimne jest wszystko cacy podczas hamowania , a po dłuższej jeździe przy hamowaniu lekkim a i mocnym słychać dudnienie .trudno jest zdiagnozować czy to z przodu ,czy z tyłu. Kierownicą nie szarpie i nie ściąga.Proszę może Ktoś z Was miał taki przypadek i podzieli się swoją wiedzą . |
|
|
|
|
lech149
501 29 41 69
Pomógł: 19 razy Dołączył: 16 Sty 2015 Posty: 790 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28 Grudzień 2015, 10:43
|
|
|
Ale dudnienie to jest bicie ? |
_________________ 2.0 benzyna 1998r WDB2020801F711817 |
|
|
|
|
Muciek
Pomógł: 110 razy Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 2850 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
lech149
501 29 41 69
Pomógł: 19 razy Dołączył: 16 Sty 2015 Posty: 790 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28 Grudzień 2015, 12:36
|
|
|
Otóż to . Bo to nie jest to samo . |
_________________ 2.0 benzyna 1998r WDB2020801F711817 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
lech149
501 29 41 69
Pomógł: 19 razy Dołączył: 16 Sty 2015 Posty: 790 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28 Grudzień 2015, 13:19
|
|
|
Myślę , że trzeba wyraźnie rozgraniczyć : bicie na kierownicy -opony . Krzywe tarcze hamulcowe , pracuje tłoczek hamulcowy i czuć to na pedale hamulca . Tak mówi mi wieloletnie
doświadczenie , ale może się mylę , bo nie ma reguł bez wyjątków . |
_________________ 2.0 benzyna 1998r WDB2020801F711817 |
|
|
|
|
|