Przesunięty przez: Łukasz 1 Luty 2012, 21:11 |
drgania silnika |
Autor |
Wiadomość |
endriu72
esprit'98-1.8B+G
Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 49 Skąd: lublin
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2006, 16:28 drgania silnika
|
|
|
witam kolegów forumowiczow! zwracam sie z nastepujacym problemem, pytaniem. jestem posiadaczem mb esprit '98-1.8b+lpg sek. przebieg 204 tys. km(kupno 193 tys. km) i od pewnego czasu może około tygodnia zauwazylem ze w momencie rozruchu silnika szczegonie pierwszego porannego, owszem poranki sa juz chlodne ale chyba nie na tyle zeby wystapil nastepujacy efekt- zimny silnik (pracuje chyba na ssaniu)drży dostaje dziwnych wibracji (tak jakby podskakiwal) wyczuwalnych w kabinie ktore po jakimś czasie ustaja. sa one wyczuwalne na pracy jalowej kiedy stoje np na swiatlach nie jest to uciazliwe ale denerwuje i nie wiem czy nie spowoduje to wiekszej usterki. wczesniej czegos takiego nie bylo. i stad moje pytanie czy ktorys z kolegow spotkal sie z takim efektem pracy silnika lub wie czym on jest spowodowany. za wszelkie informacje z gory dziekuje! |
|
|
|
|
Kowal
Moderator Mercedes C220D
Pomógł: 33 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 1046 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2006, 17:06
|
|
|
Wydaje mi sie ze to ktoras swieca sie spalila, sprawdz je moze tutaj lezy problem
Pozdro |
_________________ Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień
Odzież motocyklowa |
|
|
|
|
Adam8203
C-180 sport
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Sty 2006 Posty: 96 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2006, 17:13
|
|
|
Witam
Albo swieca albo przewód wysokiego napięcia ma przerwe. Jezeli po jakims czasie silnik przestaje drgac to pewnie przewody po całej nocy zawilgotniały. co jest oznaką ze trza je wymienic na nowe. |
|
|
|
|
Lukas
Moderator
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Gru 2005 Posty: 440 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2006, 17:18
|
|
|
A jak z mocą? Są jakieś różnice??
Jeśli sugestie kolegów nie pomogą może warto sprawdzić ciśnienie na tłokach |
_________________ 202 200D '93 - Aż żal się spieszyć |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2006, 18:29
|
|
|
witam, o wlasnie, ja mam esprita 1.8 z przeb. 75tkm i podobny problem, tyle ze u mnie tak sie dzieje przy nagrzanym silniku, kiedy daje mu po obrotach czasem przestaje ciagnac, tak jakby nie pracowaly wszystkie gary, kiedy stane, to na wolnych obrotach zaczyna podskakiwac silnik. kiedy jednak wylacze zaplon i uruchomie ponownie, jest od razu ok. swiece i przewody sa lux, wiec jestem glupi....gdzie przyczyna... |
|
|
|
|
bartezbest
bartezbest
Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 19 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2006, 20:29
|
|
|
a może przepływomierz? albo słynna przepustnica? u mnie jak przepustnica padła to czasami na dwójce zamiast jechac stawał
pozdrawiam |
_________________ bartezbest |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2006, 20:51
|
|
|
Witam
Ja też miałem takie drgania w swoim c180 r94 , i też czyściłem silnik krokowy ale to były tylko początki potem silnik zgasł okazało się że się spalił sterownik silnika takie coś pod baniakiem na spryskiwacz Siemens 018 545 02 32 to steruje wwzystkim przepustnicą wtrysk i zapłon itp i przy okazji poszukuje takiego
Pozdrawiam
[ Dodano: 22 Wrzesień 2006, 20:56 ]
A i jeszcze jedno te wszystkie problemy występują przy gazie ja też mam gaz i od tej pory wszystko zaczyna siadać |
|
|
|
|
colucci
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2006 Posty: 18 Skąd: polska
|
Wysłany: 23 Wrzesień 2006, 00:39
|
|
|
DONKARLEONE ma ma u siebie taki sam problem i musze przeplywomierz wymienic, najprostrzy sposob to odlacz na chwile przeplywomierz i przejedz sie kawalek i zobacz jak idzie jak bedzie wszystko OK na odlaczonym przeplywomierzu to znaczy ze jest do wymiany. |
|
|
|
|
endriu72
esprit'98-1.8B+G
Dołączył: 12 Sie 2006 Posty: 49 Skąd: lublin
|
Wysłany: 23 Wrzesień 2006, 09:49
|
|
|
witam dzieki za rady i mam nadzieje ze to faktycznie tylko przewody bo rano powietrze jest juz dosc wilgotne. z moca auto nie ma problemow przyspieszenie ok, nie ma zadnej roznicy benzyna czy gaz. swiece odkrece i sprawdze w pierwszej kolejnosci tylko sa nowe ngk 3 elektrodowe zalozylem je przy 200 tys. (teraz mam 204 tys.) wymienialem bo jedna padla porcelanke palilo, powstal czarny piorun ale wtedy silnik zachowywal sie calkiem inaczej dochodzily odglosy strzalow spozniony zaplon na jednym garze i wymiana swiec pomogla od reki. jeden majster doradzal jednoczesnie wymiane przewodow ale skoro sama wymiana swiec pomogla to dalem sobie spokoj ale widze ze to chyba nie uniknione. pozdrawiam wszystkich! |
|
|
|
|
|