|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 16 Luty 2012, 20:17 |
problem diesel c 250 |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 28 Grudzień 2007, 22:39 problem diesel c 250
|
|
|
Witam!
Mam problem z moim nowo sprowadzonym Mercedesem C250D z 1993r. Samochód pali na dotyk.Wyjeżdżam z garażu i co sie okazuje, że po przejechaniu (rożnie to bywa) kilkunastu lub kilkudziesięciu kilometrów mój samochód nagle gaśnie, a z rury wydechowej pojawia sie czarny dym. Wcześniej, gdy jadę dym jest jasny ledwo widoczny dymek. Gdy zgaśnie, muszę odczekac kilkanscie minut i samochód pali na dotyk i mogę wyruszyc w dalszą trasę, a po pewnym czasie znów spotyka mnie to samo. Wykluczona jest awaria układu zasilania. Przy jeżdzie na krótkich trasach, ten problem mógłby sie nie pojawic. Czy może ktoś spotkał sie z podobnym problemem, lub zna jego rozwiązanie?
Prosze o pomoc
Pozdrawiam |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 28 Grudzień 2007, 22:47
|
|
|
moze wtryski prosza sie o regeneracje.... zrób mu kuracje mixolem |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 29 Grudzień 2007, 11:59
|
|
|
Myślę, że wtryski sprawiały by problem cały czas, a nie tylko po możliwym nagrzaniu, ja bardziej podejrzewam problem w elektronice sterującej. |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 29 Grudzień 2007, 13:36
|
|
|
knight_rider napisał/a: | Myślę, że wtryski sprawiały by problem cały czas, |
nie dokonca to zalezy rowniez od paliwa i pogody...
i nawet po moliwym nagrzaniu...
Ja bym zrobil kuracje mixolem narazie ....
pzdro |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
jackool
merol driver
Dołączył: 31 Gru 2007 Posty: 23 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 1 Styczeń 2008, 19:12 Re: problem diesel c 250
|
|
|
knight_rider napisał/a: | Witam!
Wykluczona jest awaria układu zasilania.
|
Nie byłbym taki pewien
Ja miałem taką historię ale z Vito (też merol ):
W celu zdjęcia imobilajzera oddałem go do elektryka. Za 2 dni zadzwonił że autko gotowe. Pojechałem z kumplem po niego. Ja wracałem Sprinterem on Vito. Po paru set metrach patrzę w lusterko a tu go nie ma. Wróciłem się a on stoi za skrzyżowaniem. Pytam się co się stało?? On że mu zgasł. Odpalił jedziemy dalej. Kilka metrów sytuacja sie powtarza. Zamieniliśmy się autami bo stwierdziłem że nie potrafi jeździć . A tu następna krzyżówka i silnik zgasł. Mówię k** co się dzieje wracamy do elektryka. Po przeglądzie gruntownym elektryki okazało się że źle kable poskręcał i w momencie wrzucenia prawego kierunku robiło się zwarcie i silnik gasł co i tak w dieslu było dla mnie nowością bo mam jeszcze starą 208 i tam po odpaleniu mogłem wyciągnąć akumulator a on dalej sobie mruczał |
_________________ C 250 D 95, Vito 96, Sprinter 96, 207 D 91 |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 8 Styczeń 2008, 21:40
|
|
|
Przyczyna zdiagnozowana, niestety jest to pompa paliwowa, a dokładnie czujnik położenia listwy sterującej.
Teraz muszę znaleźć pasującą pompę:( |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,099 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|