|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Uderzenie przy hamowaniu, gdy cofam... |
Autor |
Wiadomość |
LewyPas
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 324 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Kwiecień 2015, 16:02
|
|
|
U mnie też jest cisza, gdy jest mokro
Jak wyschnie to znów. Tuleje już mam, a mechanika mam umówionego na czwartek.
Do wymiany tych tulei jest potrzebny jakiś ściągacz? |
_________________ Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r - |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
LewyPas
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 324 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Kwiecień 2015, 16:55
|
|
|
No ten mój mechanik został polecony przez mechanika od "zwykłych marek" i już u niego byłem i wydaje się być ok, cennik też ma niewygórowany, a klientów ma sporo. |
_________________ Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r - |
|
|
|
|
asasyn18
Pomógł: 79 razy Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 1264 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 18 Kwiecień 2015, 18:09
|
|
|
perzu126 napisał/a: | Potrzebna jest prasa. Mlotkiem i rurka też można wybić, ale napewno zniszczysz tuleje przy wbijaniu. Za tska robote warto zaplacić komuś kto ma sprzęt. |
Ja używałem do tego imadła i kilku kluczy nasadowych, nie ma z tym większego problemu. Natomiast do demontażu młotek i przecinak |
_________________
Malachitowy C200 Diesel 1994r. |
|
|
|
|
LewyPas
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 324 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Kwiecień 2015, 21:44
|
|
|
Dzisiaj oddałem auto, a jutro prawdopodobnie odbiorę i jestem ciekawy jak teraz auto będzie się prowadziło... bo powiem szczerze, że troszkę się bałem powyżej 70 km/h jechać... |
_________________ Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r - |
|
|
|
|
r0rk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 282 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 23 Kwiecień 2015, 13:10
|
|
|
LewyPas napisał/a: | Dzisiaj oddałem auto, a jutro prawdopodobnie odbiorę i jestem ciekawy jak teraz auto będzie się prowadziło... bo powiem szczerze, że troszkę się bałem powyżej 70 km/h jechać... |
Ja już mam komplet tulei LEMFORDERA na prawy i lewy wahacz, robię odrazu wszystko bo jedna robota + gumy stabilizatora również LEM'a zobaczymy... za całość zapłąciłem 215 zł, teraz muszę szukać warsztatu ze ściągaczem.... W Bosch Service wymiana tulei 200 zł netto + kolejne 200 zł geometria rozbój w biały dzień. |
|
|
|
|
LewyPas
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 324 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Kwiecień 2015, 18:11
|
|
|
No to tak, jestem już po wymianie:
- auto lepiej się trzyma drogi,
- słychać tylko wybieranie przez koła dziur w tych naszych chorych drogach,
- jest pewniejsze, nie wjechałem jeszcze w koleinę taką większą, ale czuć od razu że inne auto
- skrzypienie ustało, choć coś delikatnie puka, ale o tym później,
- nie ma uderzenia podczas wciśnięcia hamulca gdy cofam
I to tyle, co zauważyłem. Tulejki były takie rozwalone, że środek sam wyleciał.
Co do tego pukania, to mechanik sprawdzał całe zawieszenie przód i tył i wszystko w porządku niby, żadnych luzów itp. tylko to było do wymiany (może maglownica).
Co do kosztów, to zapłaciłem 200 zł za wymianę tych tulei, ale jeszcze sprawdził mi układ paliwowy, dociągnął łożyska kół i wyczyścił błędy w komputerze
Także dobrze teraz się jeździ i w końcu poczułem, że jadę Mercedesem! |
_________________ Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r - |
|
|
|
|
r0rk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 282 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 23 Kwiecień 2015, 18:39
|
|
|
LewyPas napisał/a: | No to tak, jestem już po wymianie:
- auto lepiej się trzyma drogi,
- słychać tylko wybieranie przez koła dziur w tych naszych chorych drogach,
- jest pewniejsze, nie wjechałem jeszcze w koleinę taką większą, ale czuć od razu że inne auto
- skrzypienie ustało, choć coś delikatnie puka, ale o tym później,
- nie ma uderzenia podczas wciśnięcia hamulca gdy cofam
I to tyle, co zauważyłem. Tulejki były takie rozwalone, że środek sam wyleciał.
Co do tego pukania, to mechanik sprawdzał całe zawieszenie przód i tył i wszystko w porządku niby, żadnych luzów itp. tylko to było do wymiany (może maglownica).
Co do kosztów, to zapłaciłem 200 zł za wymianę tych tulei, ale jeszcze sprawdził mi układ paliwowy, dociągnął łożyska kół i wyczyścił błędy w komputerze
Także dobrze teraz się jeździ i w końcu poczułem, że jadę Mercedesem! |
Cieszę się razem z Tobą, ale co z tym słynnym przeskakiwaniem koła przy skręcie?? Druga rzecz, cz robiłeś geometrię? |
|
|
|
|
LewyPas
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 324 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Kwiecień 2015, 19:19
|
|
|
Właśnie, zapomniałem o tym - nic już nie przeskakuje.
Mój mechanik sprawdził również zbieżność i nic nie ruszał bo jest w porządku. |
_________________ Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r - |
|
|
|
|
r0rk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 282 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 23 Kwiecień 2015, 20:54
|
|
|
LewyPas napisał/a: | Właśnie, zapomniałem o tym - nic już nie przeskakuje.
Mój mechanik sprawdził również zbieżność i nic nie ruszał bo jest w porządku. |
Ekstra, to już wiadomo w czym jest problem. Dzięki za Info
[ Dodano: 24 Kwiecień 2015, 09:24 ]
Mam pytanie odnośnie wymiany tulei.
Ja kupiłem same tuleje, ale nie wiedziałem, że są zestawy naprawcze w których znajdują się jeszcze małe podkładki i nakrętki i taka tulejka, czy są one niezbędne przy wymianie czy można użyć starych?
ZESTAW NAPRAWCZY
Same zestawy są trudno dostępne, mogę kupić 1 za 180 zł czyli 360 zł na obie strony, zaś za same tuleje + gumy stabilizatora na obie strony zapłaciłem 215 zł.
W serwisie dostępne są tylko te podkładki kontrujące i jeden typ nakrętek czyli tylko te elementy, które są OPISANE, w sklepach NIE MA dostępnych zestawów samych podkładek.
Sam zestaw o numerze 74 razem ze śrubą regulującą (której nie ma w zestawie LEMFORDERA) kosztuje coś w okolicach 64 zł netto, a potrzeba ich aż 2 na strone! czyli 256 zł za dwa wahacze.
reszta tylko do kupienia w zestawach, a ceny wtedy są już kosmiczne.
[ Dodano: 28 Kwiecień 2015, 07:12 ]
Potwierdzam, za przeskakiwanie opony przy skręcie odpowiedzialna jest tylna tuleja wahacza przedniego dolnego. U mnie ona praktycznie sama wyleciała.
Pozdr
r0rk |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,129 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|