Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
16 Luty 2012, 20:11
Gwałtowny spadek obrotów przy bardzo rozgrzanym silniku
Autor Wiadomość
Eugen

Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 3
Wysłany: 24 Październik 2006, 10:57   Gwałtowny spadek obrotów przy bardzo rozgrzanym silniku

Witam!
Mam C230T z 1997 r.i ogromny problem z jazdą w korku.Silnik się bardzo rozgrzewa, wskaźnik temperatury jest wtedy nieco poniżej100 °C, słychać wentylator, a płyn chłodzącyjest na dopuszczalnym poziomie. Mimo to zaczyna się tragedia bo gwałtownie spadają obroty po każdym ruszeniu do przodu (po kilka metrów w gigantycznym korku) i po chwili silnik gaśnie (ja bardzo często przewożę osobę niepełnosprawną). Problem pojawiał się również w czasie lipcowych upałów.
Maska jest tak gorąca, że nie da się dotknąć.
Czy ktoś miał podobny problem ?
 
 
Lukas 
Moderator

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 440
Skąd: Brodnica
Wysłany: 24 Październik 2006, 11:19   

A czy wentylator pracuje z pełną wydajnością??
_________________
202 200D '93 - Aż żal się spieszyć
 
 
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 24 Październik 2006, 12:44   

Sprawdziłbym przede wszystkim turbinę (o ile ją masz), potem termostat (może nie otwiera się do końca), w końcu przepływomierz.
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
WasilieW 

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 172
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24 Październik 2006, 19:04   

Miałem ten sam problem, tyle że u mnie osłona silnika wpadła między silnik a wentylator i ten nie dawał rady. Silnik tak się nagrzał, że aż zbiorniczek z płynem cały zczerniał (zagotował się) :D Później wyjąłem całkiem tą osłonę bo nie chciała zaskoczyć na zaciski, ale nic nie pomogło. Po wymianie termostatu problem ustał.
_________________
MB C 180 sport '95 - wcześniej
Teraz W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,109 sekundy. Zapytań do SQL: 11