Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
12 Styczeń 2012, 09:08
hamulec - pytanko
Autor Wiadomość
kulas

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 36
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 7 Sierpień 2012, 22:10   

daviders napisał/a:
A jak po przejechaniu się to sprawdziłeś czy te koła są bardzo gorące?


Nie wiem, info uzyskałem od mechanika. Dobre pytanie ;-)

Jeśli są mocno gorące?
_________________
Sprzedane i jest w dobrych rękach.

ESPRIT 2.2D 1994 Lucas po regeneracji ;-)
WDB2021211A152209 w jedynym słusznym kolorze ;-)
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 7 Sierpień 2012, 22:13   

kulas napisał/a:
Jeśli są mocno gorące?

To hamulce trzymają. A w jakim stanie masz przewody elastyczne od hamulców?
 
 
kulas

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 36
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 7 Sierpień 2012, 22:25   

Łukasz napisał/a:
kulas napisał/a:
Jeśli są mocno gorące?

To hamulce trzymają. A w jakim stanie masz przewody elastyczne od hamulców?


Przewody są OK, bo jeśli byłoby inaczej to mechanik już chciałby to wymieniać. Oni nie bardzo wiedzą co powoduje to, że dwa koła po przekątnej mają większe opory toczenia. Auto stoi 60km ode mnie. Będę we czwartek i chyba je zabiorę, bo nie ma sensu trzymać jeśli nic nie wiadomo.
_________________
Sprzedane i jest w dobrych rękach.

ESPRIT 2.2D 1994 Lucas po regeneracji ;-)
WDB2021211A152209 w jedynym słusznym kolorze ;-)
 
 
chechel 

Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 65
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 10 Sierpień 2012, 10:03   

kulas, miałem podobnie w golfie i wtedy był przegrzany płyn hamulcowy.
Nie pamiętam tylko czy przegrzanie płynu powodowało mi blokowanie hamulców czy odwrotnie.
_________________
C180 Elegance\'96 WDB2020181F387997
W201 \'90 2.2D (od okulara)
 
 
 
kulas

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 36
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 10 Sierpień 2012, 10:49   

chechel napisał/a:
kulas, miałem podobnie w golfie i wtedy był przegrzany płyn hamulcowy.
Nie pamiętam tylko czy przegrzanie płynu powodowało mi blokowanie hamulców czy odwrotnie.


Płyn wymieniono razem z pompa. Wczoraj byłem, ale nic nie znalezli, bo specjalisty od hamulców nie było dwa tygodnie.
_________________
Sprzedane i jest w dobrych rękach.

ESPRIT 2.2D 1994 Lucas po regeneracji ;-)
WDB2021211A152209 w jedynym słusznym kolorze ;-)
 
 
Flavan 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14 Marzec 2015, 11:57   

Witam chcialem sie podpiac pod temat odnosnie hamulcow... Otoz przy wylaczonym silniku sa twarde jak cholera, auto nie jest w stanie wyhamowac z bardzo delikatnego wzniesienia, rozumiem ze przy wylaczonym silniku nie dziala wspomaganie, ale zeby odrazu pedal byl tak twardy?? Kolejna ciekawostka jest to, ze wczoraj troche go rozpedzilem i chcialem wyhamowac przed swiatlami.. Niestety nie udalo sie, stanalem wrecz na hamulcu, ktory dziala jak brzytwa na poczatku a po mocniejszym wcisnieciu mozna sie juz tylko modlic... O co chodzi? Ja stawiam na zapowietrzony uklad, co o tym myslicie ? Pozdrawiam!
_________________
W202 2.5TD kombi sport
W201 2.0D
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Marzec 2015, 15:30   

Bez wspomagania pedał twardy będzie, ale powinno się dać normalnie wyhamować.
Zapowietrzenie będzie się objawiać raczej w odwrotny sposób. Przy pierwszym nacisnięciu pedał wpada w dół bez efektu hamowania, a dopiero po kolejnych nacisnięciach zaczyna działać.
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
lech149 
501 29 41 69

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 16 Sty 2015
Posty: 790
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14 Marzec 2015, 17:09   

W moim poprzednim samochodzie (Ford) pedał hamulca robił się twardy po drugim - trzecim
naduszeniu od wyłączeniu silnika . I myślę , że w Mercedesie jest podobnie . Ale trzeba użyć sporej siły , żeby zahamować toczące się auto .
_________________
2.0 benzyna 1998r WDB2020801F711817
 
 
Flavan 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14 Marzec 2015, 17:55   

Koledzy, stanąć wręcz na hamulcu i nie wyhamować?
_________________
W202 2.5TD kombi sport
W201 2.0D
 
 
oliva 


Pomógł: 122 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 1074
Skąd: Siedlce
Wysłany: 14 Marzec 2015, 18:21   

Może tłoczki zapieczone w zaciskach? Ciężko tak na odległość cokolwiek stwierdzić.
_________________
Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT
 
 
lech149 
501 29 41 69

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 16 Sty 2015
Posty: 790
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14 Marzec 2015, 21:48   

No aż tak to nie . :D Ale trzeba depnąć .

[ Dodano: 14 Marzec 2015, 21:02 ]
Jak się jedzie z Sopotu na Karwiny , to jest taki spad dobre 1000 m , do świateł . Dobre 4-5 zmian w szczycie . Tam się wyłącza silnik i hamuje bez wspomagania . Daje radę , ale Mercedesem jeszcze tam nie jechałem .
_________________
2.0 benzyna 1998r WDB2020801F711817
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14 Marzec 2015, 22:04   

Dobre hamulce w mercedesie to naprawdę brzytwy jak zaciski mają dość to właśnie jest taki skutek,koledzy i w naszych też się wymienia płyn,jak tego się nie robi to potem są skutki narzekania Nie hamujcie.
na moim przykładzie mam tylni prawy słaby i postanowiłem zrobić swapa i wkładam większe tarcze i zaciski
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
K2_Costa 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 131
Skąd: Dukla
Wysłany: 17 Sierpień 2015, 20:48   

Koledzy pomóżcie proszę - mam doła :/
Wróciłem z garażu, chciałem odświeżyć swój zacisk w prawym tylnym kole. Wyciągnąłem tłoczki, przesmarowałem pastą do cylinderków, chodzą miód malina - więc przykręcam.

Wkręciłem, dokręcam - oderwał się cały gwint od głównego zacisku!!! :evil:
Mam problem z doborem jakiejś używki, na starym mam info 36/278.
tłoczek sam mierzyłem i ma rzeczywiście 36mm :)
Idą do tych zacisków takie troszkę dłuższe klocki - widziałem że w w203 takie zaciski się pojawiają o np:
http://allegro.pl/zacisk-...5110017454.html
http://allegro.pl/mercede...5559778535.html
u mnie jest na 1 bolec...

tylko nie wiem czy podejdą - a na allegro do w202 jakoś nie widać tych większych rozmiarów zacisków, wszystkie prawie pod 258mm.

[ Dodano: 18 Sierpień 2015, 14:37 ]
odpowiem dla potomnych może...
zaciski pasują idealnie, kupiłem przed chwilą dosłownie. pomierzyłem otwory itp.

plus taki, że zacisk troszkę nowszy ;)

[ Dodano: 18 Sierpień 2015, 14:37 ]
odpowiem dla potomnych może...
zaciski pasują idealnie, kupiłem przed chwilą dosłownie. pomierzyłem otwory itp.

plus taki, że zacisk troszkę nowszy ;)
_________________
Kiedyś W123 240D teraz W202 C180T :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,128 sekundy. Zapytań do SQL: 10