Przesunięty przez: Łukasz 26 Styczeń 2012, 18:28 |
drążek kierowniczy jako jeden element? |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek1401
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Gru 2012 Posty: 206 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 25 Listopad 2014, 12:41
|
|
|
Skoro z drążkiem jest wszystko w porządku to po co wymieniać dobre na nowe ?
Wymień końcówki i będzie ok. |
_________________ C220 CDI Sport '98
WDB2021931F799562 |
|
|
|
|
adamd
Pomógł: 13 razy Dołączył: 19 Cze 2012 Posty: 443 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 25 Listopad 2014, 14:02
|
|
|
W sumie tak tez zrobiłem. Wymieniłem lewą końcówkę. |
|
|
|
|
Puzel
Dołączył: 29 Gru 2010 Posty: 49 Skąd: Dupsk
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2015, 13:18
|
|
|
mam peknieta gumke na drozku kierowniczym po prawej stronie, niewiem jak ten element fachowo nazwac, łącznik? zaraz za tym przegubem przykręcanym od góry. czy można wymienić samą gumę? drążek kierowniczy oryginalny bez luzów. z tego co czytalem to wytrzymują one ok. 200tys. więc mój jeszcze by polatał kolejne 40 tys. |
_________________ W202 2,2D '94 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2015, 16:05
|
|
|
Puzel, chodzi Ci o osłone drążka?
Puzel napisał/a: | drążek kierowniczy oryginalny bez luzów. z tego co czytałem to wytrzymują one ok. 200tys. więc mój jeszcze by polatał kolejne 40 tys. |
Oryginały są bardzo trwałe, napewno wytrzymają więcej niż 200tkm, bo chyba nie wierzysz we wskazania licznika? Dopóki nie ma luzów jest ok. Ale jeśli dziurawą masz gumową osłonę końcówki drążka to długo nie wytrzyma.Samej gumki raczej nie wymienisz, bo nie występuje jako zamiennik. |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
Puzel
Dołączył: 29 Gru 2010 Posty: 49 Skąd: Dupsk
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2015, 22:42
|
|
|
oslona gumowa ale nie koncowki drążka tylko troche bliżej środka. co do wskazań licznika to są autentyczne. auto sprowadzone z niemiec od znajomego rodziny, osobę którą się zna ponad 30 lat a auto kupił w salonie. Przy przebiegu 80tys. auto wyglądało jak nowe a wątpię aby prawie 80ciolatek dłubał przy liczniku teraz ratujemy bo rodzice trochę je zapuścili ale już wychodzę na.prostą.
sprubuję to jakoś jeszcze zabezpieczyć, przedłurzyć jego żywotność lecz poza taśmą izolacyjną, ew. rurką termokurczliwą nic innego do głowy mi nie przychodzi |
_________________ W202 2,2D '94 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
linux
Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Czerwiec 2017, 12:26
|
|
|
Witam.
Podepnę się pod temat mimo, że dawno nikt nic tu nie pisał.
Na prawej gruszce mam niewielkie luzy. Miałem montować Lamfordera, ale naczytałem się, że przy słabych amortyzatorach drążek szybko podziękuje za współpracę. Dlatego lepszym rozwiązaniem będzie chyba FEBI + nowe amortyzatory. Lamforder + amortyzatory zbyt by mnie zrujnowały finansowo
Mechanik mówił mi, że przy wymianie drążka najlepiej od razu wymienić tuleje montażową, tak jest?
I teraz sprawa samego drążka, jest ich chyba kilka, czy ktoś mógłby podpowiedzieć jaki numer Febiego potrzebuję do 96/97 roku przedlifta 1.8 benzyna 122km sedan, classic?
Przy kręceniu kołami na postoju lub przy małych prędkościach (gdy jest ciepło) coś mi trze jak guma o gumę, trzeszczy z przodu. Czy to może być właśnie wyjechany drążek czy mam się szykować na coś jeszcze?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
WoleMerce
W202 C230 ATP TOUR
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Gru 2016 Posty: 1970 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 18 Czerwiec 2017, 13:34
|
|
|
Ta tuleja montażowa- wspornikowa kosztuje grosze więc można ją wymienić, ale jak siedzi sztywno to nie ruszać. Drążki są chyba dwa, w zależności od silnika różnią się uchem do mocowania ??
Tak przynajmniej było w 208 że powyżej 3.2 był z innej strony jak szukałem kiedyś to chyba w 202 było podobnie.
CHyba że jeszcze masz porywywane tuleje pływające w wahaczu i dlatego taki odgłos. |
_________________ W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948 |
|
|
|
|
linux
Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Czerwiec 2017, 20:08
|
|
|
Czyli kupując drążek do 1.8 musi być ok? I nie będzie żadnych dłuższych gwintów etc?
Tuleje pływające z tego co patrzyłem są OK. |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 18 Czerwiec 2017, 20:09
|
|
|
linux, do sprawdzenia wahacze górne,przy okazji |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
WoleMerce
W202 C230 ATP TOUR
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Gru 2016 Posty: 1970 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 18 Czerwiec 2017, 22:48
|
|
|
Gwinty będą takie aby ustawić zbieżność.
Tak wygląda drążek jaki mam u siebie chodzi o ucho mocowania itd, więc w 1,8 jest to samo.
http://auto-mar.pl/foto/DRAZEK_MERCW202/dr_big.jpg |
_________________ W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948 |
|
|
|
|
linux
Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2 Lipiec 2017, 16:35
|
|
|
Wleciał drążek, tulejka mocująca i dwa amortyzatory Sachsa na przód. Auto prowadzi się jeszcze lepiej niż wcześniej, brak jakichkolwiek odgłosów |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 3 Lipiec 2017, 00:31
|
|
|
linux, sprawdziłeś przy okazji tej roboty stan amortyzatora drążka? |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 13 Lipiec 2017, 21:58
|
|
|
Witam,
Ja ostatnio (dokładnie w środę 12 lipca br.) musiałem wymienić drążek poprzeczny wraz z końcówkami drążka na nowy.
Nie szło ustawić geometrii, po wyciągnięciu zepsutego drążka lewa gałka ta druga od lewej strony siedząc jako kierowca, rozsypała się w rękach praktycznie.
Zaraz po wymianie drążka poprzecznego zrobiłem zbieżność/geometrię i póki co testuję. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
|