MERCEDES C200 KOMPRESSOR W202 192KM!SPORT! |
Autor |
Wiadomość |
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
kaczmarus
C200/C280/E430/E500
Pomógł: 26 razy Dołączył: 27 Gru 2012 Posty: 1588 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 13:50
|
|
|
perzu126 napisał/a: |
Ciekawe jest to, że coraz więcej w204 są z gazem... |
Wreszcie |
_________________ W202 C280 1994r 90.000km
W210 E430 2001r 250.000km 4-Matic 7-passenger V8
|
|
|
|
|
majw91
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Sie 2015 Posty: 20 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 17:18
|
|
|
Czy bierzesz pod uwagę także wersję 2.3 kompressor? Pytam, bo też kiedyś chciałem kupić 2.0 z kompressorem, ale nie było nic wartego uwagi.
Zdecydowałem się w końcu na 2.3, trochę w niego włożyłem i dodatkowo zagazowałem.
Robię teraz po 2 tys. km miesięcznie, gaz mi się zwrócił po pół roku, nie mam z nim żadnego kłopotu.
Pali 11-13 l gazu, 60% trasa, 40% miasto. Uwielbiam moją kuchenkę |
_________________ W202 C230 Kompressor, 98 r. LPG |
Ostatnio zmieniony przez majw91 27 Grudzień 2015, 12:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jarekq1990
Dołączył: 23 Wrz 2015 Posty: 9 Skąd: śląsk/małopolska
|
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 18:18
|
|
|
szczerze mówiąc nie mam jakiś konkretnych preferencji co do silnika,
auta szukam na spokojnie nie spiesząc się, 2.3 jak mi się spodoba to jak najbardziej,
chciałbym zeby auto było bezproblemowe (chodzi głównie o dostępność części bo każde auto się kiedyś psuje i możliwie małą awaryjność), ja na mercedesach się nie znam za bardzo dlatego polegam na waszych radach. |
|
|
|
|
jarekq1990
Dołączył: 23 Wrz 2015 Posty: 9 Skąd: śląsk/małopolska
|
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 18:19
|
|
|
no ale ten o którego pytałem dziś zniknął z allegro jak coś mnie zainteresuje to zapytam Was o radę |
|
|
|
|
kaczmarus
C200/C280/E430/E500
Pomógł: 26 razy Dołączył: 27 Gru 2012 Posty: 1588 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 2 Grudzień 2015, 14:43
|
|
|
2.3 nawet nie kompresor jest dość żwawym silnikiem, 150km bez żadnego doładowania do spokojnej jazdy wystarczy. Generalnie nie słyszałem o specjalnie słabych stronach silników M111 (C180/C200/C220/C230 i odmiany K czyli EVO). Wiązka silnika w tych mniejszych silnikach jest troszke bardziej trwała niż R6 (z góry można stwierdzić że nieregenerowana jest do regeneracji) ale jest to jednorazowy wydatek, byle samochód nie miał 2 razy większego przebiegu niż na blacie to silnik powinien być w dobrej kondycji. |
_________________ W202 C280 1994r 90.000km
W210 E430 2001r 250.000km 4-Matic 7-passenger V8
|
|
|
|
|
Thomas_T
Kierownik
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 269 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2 Grudzień 2015, 19:11
|
|
|
kaczmarus napisał/a: | odmiany K czyli EVO |
EVO było pod koniec W202 i w W203 już. |
_________________ A Passion For Perfection
C200T Kompressor 192KM '99
WDB2020821F87****
|
|
|
|
|
|