|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przycisk LPG przeróbka |
Autor |
Wiadomość |
Cichyy
Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 353 Skąd: z Krakowa
|
Wysłany: 28 Czerwiec 2016, 10:05
|
|
|
Jak by było lepiej to byśmy teraz siedzieli w wątku "gdzie schować przycisk LPG" a nie "przycisk przeróbka"
[ Dodano: 28 Czerwiec 2016, 10:03 ]
Wracając do tematu - coś ktoś?
Matem Ty pisałeś - ja osobiscie bede polowal na oryginalny do lpg bo wtedy poziom gazu jest pokazywany w liczniku tam gdzie paliwo.
Jak to niby działa? |
_________________
1.8 Esprit 1997 / WDB2020181A608100
ex 220 D Esprit 1995 / WDB2021211A230691 |
|
|
|
|
MateM
WDB2020181A183369
Pomógł: 26 razy Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 900 Skąd: Bytom - Miechowice
|
Wysłany: 28 Czerwiec 2016, 13:09
|
|
|
Cichyy, na razie ustaliłem tylko tyle, że poziom paliwa w liczniku pokazywany jest na zasadzie różnicy napięć (z licznika wychodzi napięcie np5V --> przechodzi przez czujniki poziomu paliwa które działają na zasadzie zmiany rezystancji --> i wraca zmienione [w zależności od ilości paliwa] do licznika i na tej zasadzie pokazywana jest ilość na wskazówce). Tak samo działa wskaźnik poziomu gazu, zostaje tylko rozpracować czy mają te same wartości (x kOhm) przy paliwie oraz gazie, czy trzeba by zastosować dodatkowe rezystory. Sama zmiana wartości (pokazywanie ilości paliwa lub gazu) myślałem zastosować przekaźnik połączony z przyciskiem od gazu (paliwo obwód oryginalny, włączony gaz -> przekaźnik zmienia sygnał wyjściowy z licznika na czujnik gazu i powrót do licznika normalnie. Jeżeli chodzi o sam przycisk, to oryginalnego z w202/w140/w201/w124 nie namierzyłem do kupienia póki co, więc planuję wykorzystać inny i zmienić mu obrazek (myślałem nad przyciskiem otwierania bagażnika z w140 bo taki posiadam) przycisk powinien być taki, który po naciśnięciu odbija i najlepiej jakby miał w sobie diodę (żeby było wiadomo kiedy jest gaz a kiedy benzyna). Wszystko to jest czystą teorią zrodzoną w mojej głowie, nie miałem kiedy nad tym przysiąść za bardzo bo najpierw nie miałem auta a teraz walczę z rudą, więc ta kwestia zostaje na kiedyś tam... Jakby ktoś z większą wiedzą się wypowiedział, czy to ma jakikolwiek sens co napisałem byłbym wdzięczny. Kolega Pyra z tego co zauważyłem ma sporą wiedzę w temacie elektryki/elektroniki to może się wypowie jak dotrze do niego ten post. Na pewno ja się tym zajmę jak tylko skończę auto i wtedy będę się chwalił jak nie tu to u siebie w temacie |
_________________ W202 C180+LPG 94r Esprit
"nowy silnik" + 200 000km
WDB2020181A183369
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=253779#253779
L3PH3 2.0dCi
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=26822
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,168 sekundy. Zapytań do SQL: 10
|