Jakie amorki i drążek? |
Autor |
Wiadomość |
Darandol
Dołączył: 08 Cze 2015 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Fiki
Pomógł: 14 razy Dołączył: 16 Sty 2016 Posty: 491 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29 Maj 2017, 14:23
|
|
|
A ja pozwolę sobie dopytać - jakie są objawy całego drążka do wymiany, a nie tylko samych końcówek? |
_________________ W202 C230K #fakeAMG - sprawdź Bandytę! |
|
|
|
|
Matheyu
WDB2020201A449792
Dołączył: 20 Gru 2016 Posty: 17 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 29 Maj 2017, 14:36
|
|
|
Witam serdecznie. Podepne się pod temat bo też mnie to czeka tyle że mi buja samochodem A kierownice ciąga jak chce po drodze. Chcem zrobić porządek w końcu denerwuje mnie te stukanie i pływanie na drodze. Prosił bym o jakiś schemat konkretnie przedniego układu kierowniczego i zawieszenia.
Na pewno amortyzatory gazowe założę nowe springi, gdzie mogę kupić poduszki sprężyn jak najgrubsze? Z tyłu idą takie same? Bozależy mi na podniesieniu troszkę tyłu. I co zrobić żeby mesiu nie dobijał do końca? Są jakieś odboje? Silniczek 2.0 pb i lpg sekwencja brc sedan butla w kole 45L |
|
|
|
|
Darandol
Dołączył: 08 Cze 2015 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Maj 2017, 17:02
|
|
|
Podobno są luzy na drążku. Ale czy to nie powinno być na samych końcówkach to pewny nie jestem. Jakiś czas temu mialem sygnal od diagnosty że drążek będzie się kwalifikował do wymiany Więc raczej nie oszukują |
|
|
|
|
k4rol3k1989
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Maj 2017 Posty: 34 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Maj 2017, 16:26
|
|
|
Matheyu napisał/a: | Prosił bym o jakiś schemat konkretnie przedniego układu kierowniczego i zawieszenia. |
ZAWIESZENIE...
UKŁAD KIEROWNICZY...
|
_________________ Mój Mercedes W208 CLK 200 Kompressor 267KM www.facebook.com/historiaw208/
Zazwyczaj tutaj: www.mercedes-clk.pl |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 30 Maj 2017, 23:02
|
|
|
Fiki napisał/a: | jakie są objawy całego drążka do wymiany |
Np, luzy na gruszkach. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Fiki
Pomógł: 14 razy Dołączył: 16 Sty 2016 Posty: 491 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30 Maj 2017, 23:40
|
|
|
Daniel napisał/a: | Np, luzy na gruszkach. |
Haha, no dzięki, Daniel. Miałem na myśli odczucia w trakcie prowadzenia. |
_________________ W202 C230K #fakeAMG - sprawdź Bandytę! |
|
|
|
|
Matheyu
WDB2020201A449792
Dołączył: 20 Gru 2016 Posty: 17 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2017, 16:46
|
|
|
k4rol3k1989, Dziękuję bardzo pomocne było:) Części kupione
Wszystko kupiłem tutaj http://mercedesczesci.sklep2.pl
A springi i amorki tu http://w.aukro.sk/amortyz...6779784355.html
Z tym że ten komplet zarzuce na tył z podkladkami czy tam poduszkami sprężyny 18mm ponieważ z tyłu mam sprężyny Kayaby i amorki gazowe Kayaby i jak się ułożyło wszystko po wymianie tylniego zawieszenia to tyłek siada przy 5osobach pełnej butli gazu 45L realnie 38L i połowie zbiornika benzyny to przytre tłumikiem.
Przód kompletny kosztował mnie w częściach 914zl tył 970zł |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2 Czerwiec 2017, 17:31
|
|
|
Matheyu napisał/a: | tyłek siada przy 5osobach pełnej butli gazu 45L realnie 38L i połowie zbiornika benzyny |
Pamiętaj, że poziomu samochodu nie ustala się przy maksymalnym obciążeniu...
Jak chcesz ustawić poziom aby w miarę odpowiadał rzeczywistości, to jak napisałeś pełny LPG, bena w baku i dwie osoby z przodu. Jeżeli przy takiej konfiguracji jest OK, a przy 3 pasażerach z tyłu szura tłumikiem, to zostaje Ci wymiana sprężyn z tyłu. Nie reguluj wysokości nadwozia przekładkami wkładanymi w sprężynę. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Matheyu
WDB2020201A449792
Dołączył: 20 Gru 2016 Posty: 17 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2017, 02:11
|
|
|
Daniel napisał/a: | Matheyu napisał/a: | tyłek siada przy 5osobach pełnej butli gazu 45L realnie 38L i połowie zbiornika benzyny |
Pamiętaj, że poziomu samochodu nie ustala się przy maksymalnym obciążeniu...
Jak chcesz ustawić poziom aby w miarę odpowiadał rzeczywistości, to jak napisałeś pełny LPG, bena w baku i dwie osoby z przodu. Jeżeli przy takiej konfiguracji jest OK, a przy 3 pasażerach z tyłu szura tłumikiem, to zostaje Ci wymiana sprężyn z tyłu. Nie reguluj wysokości nadwozia przekładkami wkładanymi w sprężynę. |
Już zrobione wszystko mam. Stuki w przednim zawieszeniu to nic innego nie było jak drążek kierowniczy stukal od strony pasażera nie końcówka tylko stworzeń. Sprężyny te wzmacniane zrobiły mi z MB koze z tyłu mam nadzieję że to się ułoży po pewnym czasie i siadzie tył bo póki co to nie widać różnicy czy full zapakowany czy nie. |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2017, 08:37
|
|
|
Matheyu, przy wzmacnianych sprężynach może tak być. W takim układzie pozostaje jedynie regulacja poziomu za pomocą podkładek pomiędzy kielichem a sprężyna. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Matheyu
WDB2020201A449792
Dołączył: 20 Gru 2016 Posty: 17 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 22 Czerwiec 2017, 16:35
|
|
|
Daniel napisał/a: | Matheyu, przy wzmacnianych sprężynach może tak być. W takim układzie pozostaje jedynie regulacja poziomu za pomocą podkładek pomiędzy kielichem a sprężyna. |
Nie nic nie kombinuje Z porzodu też wsadzilem dzisiaj springi HD i jest spoko tzn mam gwiazdę ala allroad:) twardo troszkę Ale jestem zadowolony z tego, a jazda przez Las bajka:) |
|
|
|
|
|