Przesunięty przez: G. 27 Kwiecień 2009, 19:24 |
Przekładnia kierownicza-cieknie! |
Autor |
Wiadomość |
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 17 Styczeń 2015, 18:53
|
|
|
AdamWro25 napisał/a: | http://fmic.pl/proste/115...onowy-25mm.html - średnica jest ok i długość też - pytanie czy warto bawić się w zamienniki? |
Jeśli na wymiar pasuje, to będzie dobry. Przecież ta rurka z linku tak samo jest do turbo dedykowana jak w oryginale potrzebujesz, a może nawet mocniejsza. Po co przepłacać. |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
Greg_G
The Best or Nothing.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 1636 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 14 Luty 2015, 16:36
|
|
|
Po numerze części trafiłem na ten temat.
Też to chce wymienić bo mi syfi pod maską- Założyłeś ten zamiennik ?
Jest OK? |
_________________ W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package |
|
|
|
|
AdamWro25
*C250 TD*
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lip 2006 Posty: 65 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11 Marzec 2015, 16:50
|
|
|
Póki co jest ok nic nie puszcza. |
_________________ C250TD 1996 WDB2021281F391503 |
|
|
|
|
norbert8402
C250 kombi 98'
Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 20 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16 Grudzień 2015, 15:08
|
|
|
Koledzy, mam taki problem z układem kierowniczym.
Mianowicie przekładnia ma luz i stuka - to wiem na pewno. Dziwnym objawem natomiast jest zmienny opór na kierownicy, która przy skręcaniu raz chodzi w miarę prawidłowo z lekkim oporem, a raz totalnie luźno powodując tak jakby dezintegrację kierownicy z kołami przednimi ( mam nadzieje, że wiecie o co mi chodzi). Auto prowadzi się wówczas bardzo niepewnie, przód myszkuje subiektywnie na koleinach, nierównościach. Wszyscy mechanicy twierdzą, że to napewno nie od przekładni bo ona nie może chodzić raz tak, raz siak. Moje podejrzenia padają na pompę wspomagania, lecz nie wiem czy są słuszne. Wszystko inne w zawieszeniu zostało sprawdzone, łącznie z drążkami, tulejami wahaczy, stabilizatora itp.
Macie jakieś podobne doświadczenia? |
|
|
|
|
union909
Bartek
Dołączył: 24 Lip 2017 Posty: 61 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23 Sierpień 2017, 15:42
|
|
|
Troszkę odświeżę , czy to prawda ze do układu wspomagania nie wolno dolewać nowego płynu? (bo układ się rozszczelni). Cieknie mi przekładnia ale nie mam jeszcze wszystkich oringów i a w zbiorniczku mam poziom minimum w 20 stopniach, i teraz nie wiem czy mogę dolać czy nie |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23 Sierpień 2017, 16:44
|
|
|
Zawsze mozesz dolac ,czy to do wspomagania czy silnika tam gdzie jest ubytek |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
OzioramWAS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Kwi 2016 Posty: 224 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23 Sierpień 2017, 17:30
|
|
|
union909 napisał/a: | Troszkę odświeżę , czy to prawda ze do układu wspomagania nie wolno dolewać nowego płynu? (bo układ się rozszczelni). Cieknie mi przekładnia ale nie mam jeszcze wszystkich oringów i a w zbiorniczku mam poziom minimum w 20 stopniach, i teraz nie wiem czy mogę dolać czy nie |
wiekszej glupoty w zyciu nie czytalem:DD
jak masz wycieki w silniku to dolewasz olej czy czekasz az przestanie wyciekac? |
_________________ S202 C220 D "ELEGANS " \'97 FL WDB2021821F637594 |
|
|
|
|
union909
Bartek
Dołączył: 24 Lip 2017 Posty: 61 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23 Sierpień 2017, 22:30
|
|
|
też mi to nie pasowało gdy to usłyszałem , argumentem było to że nowy płyn wzburzy zalegający osad i przez niego będzie nieszczelność
[ Dodano: 23 Sierpień 2017, 22:32 ]
A czy płyny do wspomagania można ze sobą mieszać? jeśli mam zalany jakiś żółty nieznanego mi pochodzenia to mogę wlać ATF III? |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
union909
Bartek
Dołączył: 24 Lip 2017 Posty: 61 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25 Sierpień 2017, 00:06
|
|
|
98 rocznik polift, zbiornik mam plastikowy.
To płyn ATF III jest zły (nie spełnia normy)
A jak dostane się do filtra płynu wspomagania w plastikowym zbiorniczku? |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
Rustyrose
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Lis 2016 Posty: 152 Skąd: Ciechocinek
|
Wysłany: 25 Sierpień 2017, 22:48
|
|
|
Ja jak dolewałem do wspomagania płyn to byl to ATF IID |
_________________ Mercedes-Benz W202 2,5D 113KM Classic 1993r.
WDB2021251A018376
Gość zerknij
EX |Fiat Brava ZFA18200004231122
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZWR006345
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZTR060819 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
union909
Bartek
Dołączył: 24 Lip 2017 Posty: 61 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26 Sierpień 2017, 00:18
|
|
|
Dzięki wielkie za pomoc |
|
|
|
|
|