Przesunięty przez: Camel- 12 Styczeń 2012, 08:45 |
Wszystko o C200 / C230 Kompresor |
Autor |
Wiadomość |
Smir
Dołączył: 29 Mar 2015 Posty: 248 Skąd: Frydek
|
Wysłany: 16 Czerwiec 2017, 19:59
|
|
|
Gdzie jest przekaźnik to już wiem, ale jak taki przekaźnik sprawdzić czy jest sprawny? |
_________________ Kompressor po studencku
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24951 |
|
|
|
|
mariuszt0
Pasjonat
Pomógł: 40 razy Dołączył: 31 Sty 2015 Posty: 1993 Skąd: Polanka Wielka
|
Wysłany: 16 Czerwiec 2017, 21:20
|
|
|
Jak raz działa raz nie to najlepiej wymienić i zobaczysz czy problem przejdzie bo jak usterka jest sporadycznie to możesz mieć tak że przy sprawdzaniu będzie grało a zamontujesz i lipa |
_________________ C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB
Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075 |
|
|
|
|
Czarny_78
Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 23 Czerwiec 2017, 00:10
|
|
|
Witam
Panowie mam problem z niedziałającą przepustnicą przy filtrze powietrza i w związku z tym auto nie ma prawidłowej mocy. Podłączyłem Mietka pod komputer przepływomierz reagował bardzo dobrze i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że błędów nie ma mimo nie działającej prawidłowo przepustnicy. Zamyka się dopiero praktycznie w momencie odcięcia, a powinna się zamknąć w chwili gdy kompressor zacznie pracować. Mechanik stwierdził, że to wina przepustnicy, więc kupiłem drugą z 99 r podobno jest w stanie bdb. Podłączyłem myśląc, że problem zniknie i się przeliczyłem. Dalej jest to samo i się nie zamyka, tylko w momencie włączenia zapłonu słychać jak na chwilę się minimalnie poruszy. Może ktoś z was miał podobną sytuację i wie jak to ogarnąć ? Przed usterką Mietek miał konkretne przyspieszenie.
Pozdrawiam. |
_________________ Mercedes C200 Kompressor 95 r
wersja Elegance
WDB2020251F322076 |
|
|
|
|
KaszpiK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 124 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 9 Listopad 2017, 09:27
|
|
|
Czarny_78 napisał/a: | Witam
Panowie mam problem z niedziałającą przepustnicą przy filtrze powietrza i w związku z tym auto nie ma prawidłowej mocy. Podłączyłem Mietka pod komputer przepływomierz reagował bardzo dobrze i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że błędów nie ma mimo nie działającej prawidłowo przepustnicy. Zamyka się dopiero praktycznie w momencie odcięcia, a powinna się zamknąć w chwili gdy kompressor zacznie pracować. Mechanik stwierdził, że to wina przepustnicy, więc kupiłem drugą z 99 r podobno jest w stanie bdb. Podłączyłem myśląc, że problem zniknie i się przeliczyłem. Dalej jest to samo i się nie zamyka, tylko w momencie włączenia zapłonu słychać jak na chwilę się minimalnie poruszy. Może ktoś z was miał podobną sytuację i wie jak to ogarnąć ? Przed usterką Mietek miał konkretne przyspieszenie.
Pozdrawiam. |
przepustnica ci sie zamknie dopiero jak bedziesz jechal i przyspieszal, lekko bedzie sie ruszala na postoju jak nagle dasz gaz w podłoge ale to na chwilke bo jak dojdziesz do odciecie to juz sie otworzy. |
_________________ W202 C230 Kompressor 1997r Przedlift
WDB2020241F615129 |
|
|
|
|
pajak2444
Dołączył: 06 Paź 2017 Posty: 17 Skąd: Długołęka
|
Wysłany: 10 Listopad 2017, 15:21
|
|
|
Czy licznik od v6 będzie prawidłowo działał w r4?
Poszukując licznika do c230k do 260km/h znalazłem tylko z wersji v6( w rozsądnych cenach).
Czy obrotek dostaje sygnały z czujnika/czujników wałków rozrzadu, czy z wału korbowego, czy jest to występowanie jakimś algorytmem przez Komputer?
Dzięki za wszelkie info. |
|
|
|
|
grzesiek_1986
Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 47 Skąd: Ustrzyki Dolne
|
Wysłany: 15 Listopad 2017, 14:57
|
|
|
Witam, mam pytanie co można bezpiecznie wstawić zamiast uszkodzonej cewki kompresora? Wiem że wstawia się żarówkę 21W i sam tak śmigam już dwa lata ale chce sprzedać samochód i nie powiem przecież nowemu nabywcy panie tam pod maską jest taka magiczna żaróweczka i jak panu fura przestanie zapie... to pan sobie ja wymieni na nową i będzie git. |
_________________ 2.0 Kompressor 192PS, skrzynia manualna, Instalacja LPG |
|
|
|
|
Gibson
Dołączył: 09 Gru 2013 Posty: 51 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 16 Listopad 2017, 16:36
|
|
|
Opornik ceramiczny |
_________________ W202 C200k Classic '96 + LPG. Przed liftem
WDB2020251F411159
GT2871
FMIC 550x140x65mm
Ecumaster Det 3 |
|
|
|
|
grzesiek_1986
Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 47 Skąd: Ustrzyki Dolne
|
Wysłany: 16 Listopad 2017, 17:20
|
|
|
Kolego a masz coś sprawdzonego? Możesz podać jakieś parametry? |
_________________ 2.0 Kompressor 192PS, skrzynia manualna, Instalacja LPG |
|
|
|
|
Gibson
Dołączył: 09 Gru 2013 Posty: 51 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 17 Listopad 2017, 17:41
|
|
|
Ax10w 22r wklep w google. Ja na takim latam juz chwilę a będzie z półtora roku. |
_________________ W202 C200k Classic '96 + LPG. Przed liftem
WDB2020251F411159
GT2871
FMIC 550x140x65mm
Ecumaster Det 3 |
|
|
|
|
grzesiek_1986
Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 47 Skąd: Ustrzyki Dolne
|
Wysłany: 20 Listopad 2017, 19:17
|
|
|
A nie grzeje sie za bardzo? |
_________________ 2.0 Kompressor 192PS, skrzynia manualna, Instalacja LPG |
|
|
|
|
Smir
Dołączył: 29 Mar 2015 Posty: 248 Skąd: Frydek
|
Wysłany: 27 Luty 2018, 12:04
|
|
|
Czy ktoś przerabiał temat wymiany szklanek w silniku. Wstępnie zdiagnozowałem że są do wymiany. Koszt jednej to 44zł, mnożąc to razy 16 robi się nie mały koszt. Czy coś jeszcze przy okazji warto wymieniać? |
_________________ Kompressor po studencku
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24951 |
|
|
|
|
mariuszt0
Pasjonat
Pomógł: 40 razy Dołączył: 31 Sty 2015 Posty: 1993 Skąd: Polanka Wielka
|
Wysłany: 27 Luty 2018, 15:35
|
|
|
Smir, same szklanki to żadna filozofia, pod warunkiem że nie schrzanisz rozrządu. |
_________________ C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB
Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075 |
|
|
|
|
adamd
Pomógł: 13 razy Dołączył: 19 Cze 2012 Posty: 443 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 25 Marzec 2018, 17:26
|
|
|
Panowie mam mokro obok pierwszego wtrysku. Tylko problem taki że nie pachnie ta ciecz benzyną. Jest możliwość że tam gdzieś się przedostaje płyn chłodniczy ? |
|
|
|
|
luko84
Dołączył: 07 Lut 2018 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 13 Maj 2018, 22:01 Dziwny dzwięk
|
|
|
Witam.
Jestem szczęśliwym posiadaczem W202, 2,3 kompresor 197 koni, 1998 r., kombi.
Samochód posiadam od niedawna, podróżuję nim do pracy, cykl miasto - autostrada - miasto. Od jakiegoś czasu zauważyłem dziwne "brzęki" bo nie wiem jak to nazwać, częstotliwość zależna od obrotu silnika, czasami milkną na chwilkę a czasami się nasilają bardziej. Odgłos jest podobny do blachy uderzające w silnik lecz żadnej takiej luźnej nie zauważyłem w tej okolicy. Dźwięk powstaje po lewej stronie kompresor-wylot spalin, moje pytanie czy ktoś się spotkał z taką sytuacją?
[ Dodano: 13 Maj 2018, 22:02 ]
MB C230 1998r, 2,3 kompresor |
_________________ W202 Elegance, 2.3 kompresor, 197KM, 1998r. |
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3894 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14 Maj 2018, 07:53
|
|
|
luko84, scaliłem - ale dla mnie to problem z jakąś osłoną wydechu. Od tego bym zaczął. |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
|