|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Poszukuję W202, C280,C240,C230 ew W210 |
Autor |
Wiadomość |
jacekjjmixer
C220D Elegance E280
Pomógł: 38 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 1364 Skąd: Kalisz Wlkp
|
Wysłany: 20 Maj 2018, 13:20
|
|
|
MateM, wszystko co zrobiłem jest w temacie
PTS przód i tył oraz comand + Bose.
Wszytko dzięki Adamowi działa i brzęczy jak trzeba |
_________________ WDB2102631B147784 nowa zabawka
WDB2021211A198370
|
|
|
|
|
karpiaq
C250 94r.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 63 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 21 Czerwiec 2018, 22:40
|
|
|
Witam,
Znalazłem na allegro W210 E430
http://allegro.pl/mercede...7414695241.html
Całość wydaję się całkiem sensownie opisana.
Właściciel piszę, że skrzynia po remoncie, oraz wymieniane zostały uszczelki pod głowicą.
Tylko pytanie czy jest sens pakowania się w coś takiego? |
_________________ W202, C250 94r.
|
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 24 Czerwiec 2018, 12:02
|
|
|
ruda na dachu, z tyłu po lewej pod lampą też ruda, a to tylko co widać a pewnie jest tego więcej, kierowca nie dba, że pod maską korków brakuje ? za to wnętrze ładne nie zniszczone no ale wiadomo że nie o wnętrze chodzi ale żeby buda była zdrowa, no i 4.3 to pewnie serwis dużo droższy a przy tej cenie auta to średnio wychodzi |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 24 Czerwiec 2018, 15:17
|
|
|
Jak W210 to tylko z tym silnikiem. Z LPG wychodzi tyle co Tico na benzynie. Mam ten silnik w W163 i bajka. Przy mojej jeździe spokojnie mieszczę się w 15-16l a do oszczędzających nie należę. W210 jest lżejsze i bardziej opływowe, także spalanie mniejsze. Co do korozji to sam musisz zadecydować. |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 25 Czerwiec 2018, 17:39
|
|
|
Pakowanie się w takie auto z takim silnikiem nigdy nie ma sensu. Duża komplikacja mechaniczna, spalanie tez duże (pewnie okolice 16litrów LPG)w koło komina. Więcej oleju, więcej świec itd.
Takie auto kupuje się sercem. Także jeśli chcesz kupić to trzeba zobaczyć na żywo. Spodziewaj się, że to i tak nie będzie ideał |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 25 Czerwiec 2018, 18:46
|
|
|
perzu126 napisał/a: | Pakowanie się w takie auto z takim silnikiem nigdy nie ma sensu. Duża komplikacja mechaniczna, spalanie tez duże (pewnie okolice 16litrów LPG)w koło komina. Więcej oleju, więcej świec itd.
Takie auto kupuje się sercem. Także jeśli chcesz kupić to trzeba zobaczyć na żywo. Spodziewaj się, że to i tak nie będzie ideał |
Wiadomo. Po coś się kupuje 4.3 3.2. Spalanie [w złotówkach na 100km] na gazie wychodzi nawet mniej niż np C220D.
W W210 4.3 pasuje super. Rzeczywiście samochód może wyglądać o wiele gorzej niż na fotkach. Polecam jechać do Niemiec i tam kupić z takim motorem. Jest tego podobno wiele i w dobrych pieniądzach. Samych silników w ogłoszeniach jest mnogo i za śmieszne pieniądze. Z tym, że 16świec kosztuje 400zł 8 cewek ok 1300zł przewody 700zł. Na tym koszty się kończą, bo silnik jest udany i nie ma praktycznie żadnych wad.
Co do oleju to do mojego 2.0 kompressor wchodzi prawie 7l a do 4.3 prawie 8l. , czyli ok 1l-15zł różnicy na rok! Śmieszne. Opłaty mam takie same co za 2.0 |
|
|
|
|
kaczmarus
C200/C280/E430/E500
Pomógł: 26 razy Dołączył: 27 Gru 2012 Posty: 1588 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 30 Lipiec 2018, 15:14
|
|
|
Kupuj e430 ;p Generalnie ten z ogłoszenia dosc ciekawie sie prezentuje pod wzgledem wkładu w mechanikę auta, o wiele lepiej kupic takie auto niż auto w którym nic nie było robione od strony mechanicznej od dluzszego czasu. Ogólnie ma pełno ocierek parkingowych, wkład oceniłbym na blacharza do 1tys, konserwacie 2-2,5tys i nowy lakier. Zamkniesz sie w 20tys? i bedziesz miał swietny samochód na lata. |
_________________ W202 C280 1994r 90.000km
W210 E430 2001r 250.000km 4-Matic 7-passenger V8
|
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 30 Lipiec 2018, 15:40
|
|
|
kaczmarus napisał/a: | Kupuj e430 ;p Generalnie ten z ogłoszenia dosc ciekawie sie prezentuje pod wzgledem wkładu w mechanikę auta, o wiele lepiej kupic takie auto niż auto w którym nic nie było robione od strony mechanicznej od dluzszego czasu. Ogólnie ma pełno ocierek parkingowych, wkład oceniłbym na blacharza do 1tys, konserwacie 2-2,5tys i nowy lakier. Zamkniesz sie w 20tys? i bedziesz miał swietny samochód na lata. |
POPIERAM! |
|
|
|
|
kaczmarus
C200/C280/E430/E500
Pomógł: 26 razy Dołączył: 27 Gru 2012 Posty: 1588 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 31 Lipiec 2018, 10:31
|
|
|
Lub obejrzałbym tego i ponegocjował. Od tamtego rozni sie tym ze
- nie jest to wersja 7os
- nie ma zintegrowanych fotelikow dzieciecych,
+ ma fabryczny autoalarm,
+ kierownice w drewnie
+ obszyta poduszke skórą.
+ wersja 4matic
? Przebieg niby 60tys nizszy ale zastanawiam sie czy ten z Twojego ogłoszenia nie ma przejechane jeszcze więcej, lub był użytkowany często w trudnych warunkach.
Ten który podałem, jest to wersja Avantgarde moze to byc wada lub zaleta zalezy gdzie bedziesz jezdzil autem, jesli w trasie to zaleta, jesli bo starym miescie to wada bo twardszy. Istotne może być rowniez to iż auto zostało sprowadzone ze Szwajcarii a auta na ten rynek były lepiej zabezpieczone przed korozją.
https://www.otomoto.pl/of...html#8a2a60383d |
_________________ W202 C280 1994r 90.000km
W210 E430 2001r 250.000km 4-Matic 7-passenger V8
|
Ostatnio zmieniony przez kaczmarus 31 Lipiec 2018, 10:40, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 31 Lipiec 2018, 10:38
|
|
|
kaczmarus napisał/a: | Lub obejrzałbym tego i ponegocjował. Od tamtego rozni sie tym ze
- nie jest to wersja 7os
- nie ma zintegrowanych fotelikow dzieciecych,
+ ma fabryczny autoalarm,
+ kierownice w drewnie
+ obszyta poduszke skórą.
+ wersja 4matic
Jest to wersja Avantgarde moze to byc wada lub zaleta zalezy gdzie bedziesz jezdzil autem, jesli w trasie to zaleta, jesli bo starym miescie to wada bo twardszy
https://www.otomoto.pl/of...html#8a2a60383d |
Moje gusta. Chociaż okulary niezbyt mi się podobają, ten wygląda ładnie. |
|
|
|
|
thepaniq
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Gru 2016 Posty: 519 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31 Lipiec 2018, 11:36
|
|
|
polofix napisał/a: | kaczmarus napisał/a: | Lub obejrzałbym tego i ponegocjował. Od tamtego rozni sie tym ze
- nie jest to wersja 7os
- nie ma zintegrowanych fotelikow dzieciecych,
+ ma fabryczny autoalarm,
+ kierownice w drewnie
+ obszyta poduszke skórą.
+ wersja 4matic
Jest to wersja Avantgarde moze to byc wada lub zaleta zalezy gdzie bedziesz jezdzil autem, jesli w trasie to zaleta, jesli bo starym miescie to wada bo twardszy
https://www.otomoto.pl/of...html#8a2a60383d |
Moje gusta. Chociaż okulary niezbyt mi się podobają, ten wygląda ładnie. |
sam bym chętnie takie coś kupił, tylko że paraliżuje mnie to, jak bardzo okulary gniją...
w tej chwili najdroższy egzemplarz 320CDI na otomoto jest za jakies 15 000, jest sens kupić takiego (pod warunkiem, że nie będzie jakoś pognity, bo na kompletny brak nie ma co liczyć) i potem włożyć parę tysięcy w zabezpieczenia antykorozyjne? (myślę tu o standardowym zabezpieczeniu wszystkiego od środka + podwozie + np. pomalowanie auta plastidipem) |
_________________ '03 Volvo S60 R AWD
--------------------------------
VIN: YV1RS52X742343111
EX: '11 S204 C180 CDI
--------------------------------
VIN: WDD2042001F826093
EX: '96 W202 C180
--------------------------------
VIN: WDB2020181A402682 |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 31 Lipiec 2018, 13:04
|
|
|
thepaniq napisał/a: | polofix napisał/a: | kaczmarus napisał/a: | Lub obejrzałbym tego i ponegocjował. Od tamtego rozni sie tym ze
- nie jest to wersja 7os
- nie ma zintegrowanych fotelikow dzieciecych,
+ ma fabryczny autoalarm,
+ kierownice w drewnie
+ obszyta poduszke skórą.
+ wersja 4matic
Jest to wersja Avantgarde moze to byc wada lub zaleta zalezy gdzie bedziesz jezdzil autem, jesli w trasie to zaleta, jesli bo starym miescie to wada bo twardszy
https://www.otomoto.pl/of...html#8a2a60383d |
Moje gusta. Chociaż okulary niezbyt mi się podobają, ten wygląda ładnie. |
sam bym chętnie takie coś kupił, tylko że paraliżuje mnie to, jak bardzo okulary gniją...
w tej chwili najdroższy egzemplarz 320CDI na otomoto jest za jakies 15 000, jest sens kupić takiego (pod warunkiem, że nie będzie jakoś pognity, bo na kompletny brak nie ma co liczyć) i potem włożyć parę tysięcy w zabezpieczenia antykorozyjne? (myślę tu o standardowym zabezpieczeniu wszystkiego od środka + podwozie + np. pomalowanie auta plastidipem) |
Nie wiem ile kosztowało takie auto z takim silnikiem nowe, ale myślę że ze 300000zł. Za 1/15 tej kwoty musi mieć jakieś ubytki itp. Zabezpieczenie antykorozyjne nie jest takie drogie. Ja robiłem w W203 sam i wyszło może ze 200zł za środki do konserwacji, farby itp.
Ile może kosztować robocizna? Myślę, że jak by znalazł jakiegoś grzebkę, to by zrobił to dobrze i niedrogo. |
|
|
|
|
thepaniq
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Gru 2016 Posty: 519 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31 Lipiec 2018, 13:09
|
|
|
polofix napisał/a: | Nie wiem ile kosztowało takie auto z takim silnikiem nowe, ale myślę że ze 300000zł. Za 1/15 tej kwoty musi mieć jakieś ubytki itp. Zabezpieczenie antykorozyjne nie jest takie drogie. Ja robiłem w W203 sam i wyszło może ze 200zł za środki do konserwacji, farby itp.
Ile może kosztować robocizna? Myślę, że jak by znalazł jakiegoś grzebkę, to by zrobił to dobrze i niedrogo. |
ja rozumiem, chodzi mi o to, czy zakup tego auta ma jeszcze sens jeżeli chce się go używać jako daily, czy skończy się to tak, że za 2-3 lata mimo tego, że zrobię co będę mógł celem zabezpieczenia to i tak rudzielec zadomowi się tak, że nie będzie sensu ratować, bo za te pieniądze będzie można kupić drugie auto (co prawda zamierzam wynająć sobię miejsce w ogrzewanym garażu, ale jednak nadal będzie jeżdżone zimą, mniej lub bardziej)
po prostu biję się z myślami co kupić jako następce swojego W202 - czy poliftowe S203, czy S210 z koncowki produkcji |
_________________ '03 Volvo S60 R AWD
--------------------------------
VIN: YV1RS52X742343111
EX: '11 S204 C180 CDI
--------------------------------
VIN: WDD2042001F826093
EX: '96 W202 C180
--------------------------------
VIN: WDB2020181A402682 |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 31 Lipiec 2018, 13:49
|
|
|
Czyli miernik lakieru i do dzieła. Chodzi o to czy nie jest maskowana na szybko; do sprzedaży rdza. Jeśli nie , to w jakim stanie są progi. Są pod plastikiem, ale otwarcie zaślepek na lewarek może dużo powiedzieć. |
|
|
|
|
kaczmarus
C200/C280/E430/E500
Pomógł: 26 razy Dołączył: 27 Gru 2012 Posty: 1588 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 31 Lipiec 2018, 22:02
|
|
|
Tak, rdza jest problemem, na dzien dobry konserwacja a pozniej jesli cos wychodzi na lakierze to jak najszybciej zaprawke, np zrobi sie maly ubytek i podniesie lakier na srednicy 3-5mm, po zrobieniu dobrej zaprawki ani nie jest widoczna ani nic sie w tym samym miejscu nie dzieje np u mnie po 3-4latach. Jesli zostawimy to na kolejny rok z 5mm robi sie 20mm czyli 2cm srednicy itd. Takie auto jak w210 trzeba po prostu co roku przejrzec czy cos sie nie dzieje a co 2-3lata zrobic malutenkie zapraweczki praktycznie nie beda widoczne a uratuja caly element.
Poza tym, silnik. Po 4 latach i 60tys km nie zaluje. Koszta eksploatacji? Niewiele wieksze nic mialem kiedys w C200. WYmiana oleju zamiast 200zl to 300zl +100raz na rok~~. Ubezpieczenie to juz kwestia tego czy mlodszy kierowca, bo z pelnymi znizkami i powyzej 25lat to kwestia +200 max +300zl wiecej. No i oczywiscie koszt swiec ale nie wymienia sie ich co roku. U mnie wyszło co 2 lata co 30000km ale gaz byl zle ustawiony i zalewalo lewa strone silnika czyli 8 z 16 swiec. Teraz moze wytrzymaja dluzej. Czyli zamiast 4 swiec 16 zamiast 100zl 400zl raz na 2 lata czyli +150zl rocznie. Daje to okolo 550zł rocznych kosztów większych. Ile wydajemy na zycie jedzenie ciuchy imprezy alkohol fajki czekolade proszki lub co kto lubi?. Kiedys bardzo musialem sie liczyc z wydatkami jeszcze 2-3lata temu i wydatki na auto nie były tymi, które sprawiały problem.
Po tych 4 latach żałowałbym jeśli kupiłbym 3.2 a nie 4.3. Do tej budy to jedyny słuszny silnik
No jedyne co bym zmienił w swojej decyzji to moze kupilbym w210 e55 ;p |
_________________ W202 C280 1994r 90.000km
W210 E430 2001r 250.000km 4-Matic 7-passenger V8
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,123 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|