Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 11:49 |
Problemy z zawieszeniem |
Autor |
Wiadomość |
winiar789
Dołączył: 12 Paź 2007 Posty: 110 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2009, 20:43 Problemy z zawieszeniem
|
|
|
Witam państwa, mam 3 pytania. Dlaczego auto znosi mi na lewo w trakcie jazdy? Gdy samochód stoi w miejscu mam skręconą kierownice i powoli ruszam mam wrażenie a może jest tak faktycznie ,że przód jakby ślizgał się po lodzie? Pod samochodem na wysokości łączenia skrzyni z silnikiem wzdłuż lewego i prawego koła jest taki amortyzator do czego on służy? Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedź. |
Ostatnio zmieniony przez Camel- 20 Wrzesień 2009, 20:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
puras
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 159 Skąd: Z-DOLNY ŚLĄSK
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2009, 20:55
|
|
|
To jest amortyzator układu kierowniczego, jak jest dobry to musi chodzić ciężko w obydwie stron, jeśli będzie walnięty to wszystkie drgania przenoszone będą na przekładnie i kierownice . Koszt nowego to nie całe 100zł . Montaż bajecznie prosty.
Co do noszenia na bok to nie masz zbieżności albo może mało powietrza w oponie.Sprawdź. |
_________________ był w202 jest e39... |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2009, 20:59
|
|
|
winiar789 napisał/a: | Dlaczego auto znosi mi na lewo w trakcie jazdy? |
może ci blokować lewy tłoczek hamulcowy
winiar789 napisał/a: | Pod samochodem na wysokości łączenia skrzyni z silnikiem wzdłuż lewego i prawego koła jest taki amortyzator do czego on służy? |
amortyzator układu kierowniczego. Służy do niwelacji drgań kierownicy podczas jazdy
winiar789 napisał/a: | Gdy samochód stoi w miejscu mam skręconą kierownice i powoli ruszam mam wrażenie a może jest tak faktycznie ,że przód jakby ślizgał się po lodzie? |
tak nie powinno się dziać. prawdopodobnie masz uszkodzone któreś tulejki w przednim zawieszeniu. Wczołgaj się pod auto i sprawdź |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
dziki77
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 70 Skąd: Kościerzyna
|
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2009, 21:48
|
|
|
a mi się wydaję że wszystko już jest na forum napisane tylko się szukać nie chcę |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
jakubgruby
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 95 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2009, 21:49
|
|
|
sprawdź ciśnienie w oponach ostatnio miałem "problemy" ze znoszeniem okazało się, że miałem mało powietrza w jednej oponie |
_________________ C220 D 96' Elegance Kombi wdb2021821f427406 |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2009, 23:32
|
|
|
winiar789 napisał/a: | Witam państwa, mam 3 pytania. Dlaczego auto znosi mi na lewo w trakcie jazdy? Gdy samochód stoi w miejscu mam skręconą kierownice i powoli ruszam mam wrażenie a może jest tak faktycznie ,że przód jakby ślizgał się po lodzie? |
Znam to z autopsji, przy skręconych kołach (dość mocno skręconych) auto zachowuję się (przy niskich prędkościach) jak by prześlizgiwało się na zewnątrz zakrętu.
Sam jeszcze tego nie wyeliminowałem (sprzedali mi bubla w IC )
Obstawiam luz na drążku kierowniczym, wytarta teflonowa wkładka we wsporniku drążka kierowniczego, kończące się ograniczniki skrętu. |
|
|
|
|
winiar789
Dołączył: 12 Paź 2007 Posty: 110 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 18 Wrzesień 2009, 16:20
|
|
|
gdzie znajdują się ograniczniki skrętu? |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 18 Wrzesień 2009, 20:40
|
|
|
dziki77 napisał/a: | a nie wiesz kolego czy ten od W124 tez pasuje? |
Pasuje. Fabrycznie W202 ma amorek od W124. Firma Stabilus. Ja u siebie wymieniałe. Ceny nie pamiętam, musiałbym grzebać we fakturach |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
winiar789
Dołączył: 12 Paź 2007 Posty: 110 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 20:42
|
|
|
Nie chce zakładać nowego tematu więc pytam. Podczas skrętu w prawo lub w lewo na maksa (do oporu) wydobywa się taki dziwny dźwięk jakby jakiś pasek tarł o coś czy to normalne pozdrawiam i dzięki za odpowiedź? i jeszcze odnowie swoje pytanie gdzie znajdują się ograniczniki skrętu. |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 20:43
|
|
|
Cytat: | Nie chce zakładać nowego tematu więc pytam. Podczas skrętu w prawo lub w lewo na maksa (do oporu) wydobywa się taki dziwny dźwięk jakby jakiś pasek tarł o coś czy to normalne pozdrawiam i dzięki za odpowiedź? |
Normalna sprawa Jednak nie polecam dokręcania do końca i dłuższego trzymania kierownicy w tej pozycji gdyż obciążasz pompę wspomagania. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 20:49
|
|
|
!Łukasz! napisał/a: | gdyż obciążasz pompę wspomagania. |
To normalne, że na maksymalnym skręcie buczy? Płynu jest na maksa. Oczywiście przez to buczenie unikam skrętu na maksa... |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 20:51
|
|
|
Camel- napisał/a: | To normalne, że na maksymalnym skręcie buczy? |
Ja tam nie wiem Nie mam wspomagania
Nie nazwał bym tego buczeniem a bardziej doniosłym i niskim sykiem |
Ostatnio zmieniony przez Łukasz 20 Wrzesień 2009, 20:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 20:53
|
|
|
!Łukasz! napisał/a: | Camel- napisał/a:
To normalne, że na maksymalnym skręcie buczy?
Ja tam nie wiem Nie mam wspomagania |
Ja kiedyś miałem ale 2 lata temu płyn mi się skonczył i tak juz zostało |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 21:01
|
|
|
Nie no buczenie to nie jest, ale syk? Rozumiem, że normalny? Brzmi jak mocno obciążona pompa
Taki syk wpadający w piszczenie... Dobra nie róbmy OT |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|