Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 11:49
Problemy z zawieszeniem
Autor Wiadomość
winiar789 

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 110
Skąd: warszawa
Wysłany: 17 Wrzesień 2009, 20:43   Problemy z zawieszeniem

Witam państwa, mam 3 pytania. Dlaczego auto znosi mi na lewo w trakcie jazdy? Gdy samochód stoi w miejscu mam skręconą kierownice i powoli ruszam mam wrażenie a może jest tak faktycznie ,że przód jakby ślizgał się po lodzie? Pod samochodem na wysokości łączenia skrzyni z silnikiem wzdłuż lewego i prawego koła jest taki amortyzator do czego on służy? Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony przez Camel- 20 Wrzesień 2009, 20:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
puras 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 159
Skąd: Z-DOLNY ŚLĄSK
Wysłany: 17 Wrzesień 2009, 20:55   

To jest amortyzator układu kierowniczego, jak jest dobry to musi chodzić ciężko w obydwie stron, jeśli będzie walnięty to wszystkie drgania przenoszone będą na przekładnie i kierownice . Koszt nowego to nie całe 100zł . Montaż bajecznie prosty.
Co do noszenia na bok to nie masz zbieżności albo może mało powietrza w oponie.Sprawdź.
_________________
był w202 jest e39...
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 17 Wrzesień 2009, 20:59   

winiar789 napisał/a:
Dlaczego auto znosi mi na lewo w trakcie jazdy?


może ci blokować lewy tłoczek hamulcowy

winiar789 napisał/a:
Pod samochodem na wysokości łączenia skrzyni z silnikiem wzdłuż lewego i prawego koła jest taki amortyzator do czego on służy?


amortyzator układu kierowniczego. Służy do niwelacji drgań kierownicy podczas jazdy

winiar789 napisał/a:
Gdy samochód stoi w miejscu mam skręconą kierownice i powoli ruszam mam wrażenie a może jest tak faktycznie ,że przód jakby ślizgał się po lodzie?


tak nie powinno się dziać. prawdopodobnie masz uszkodzone któreś tulejki w przednim zawieszeniu. Wczołgaj się pod auto i sprawdź
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
dziki77 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 70
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 17 Wrzesień 2009, 21:04   

a nie wiesz kolego czy ten od W124 tez pasuje? znalazlem cos takiego
http://moto.allegro.pl/it...s_w124_202.html

[ Dodano: 17 Wrzesień 2009, 21:06 ]
http://moto.allegro.pl/it...ercedes_12.html

albo ciekawe czy to drugie pasuje i czy jest cos warte?
_________________
C 180 1994r. sedan CLASSIC WDB2020181A155983
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 17 Wrzesień 2009, 21:48   

a mi się wydaję że wszystko już jest na forum napisane tylko się szukać nie chcę
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
jakubgruby 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 95
Skąd: Tczew
Wysłany: 17 Wrzesień 2009, 21:49   

sprawdź ciśnienie w oponach :) ostatnio miałem "problemy" ze znoszeniem okazało się, że miałem mało powietrza w jednej oponie
_________________
C220 D :) 96' Elegance Kombi wdb2021821f427406
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 17 Wrzesień 2009, 23:32   

winiar789 napisał/a:
Witam państwa, mam 3 pytania. Dlaczego auto znosi mi na lewo w trakcie jazdy? Gdy samochód stoi w miejscu mam skręconą kierownice i powoli ruszam mam wrażenie a może jest tak faktycznie ,że przód jakby ślizgał się po lodzie?

Znam to z autopsji, przy skręconych kołach (dość mocno skręconych) auto zachowuję się (przy niskich prędkościach) jak by prześlizgiwało się na zewnątrz zakrętu.
Sam jeszcze tego nie wyeliminowałem (sprzedali mi bubla w IC :( )
Obstawiam luz na drążku kierowniczym, wytarta teflonowa wkładka we wsporniku drążka kierowniczego, kończące się ograniczniki skrętu.
 
 
winiar789 

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 110
Skąd: warszawa
Wysłany: 18 Wrzesień 2009, 16:20   

gdzie znajdują się ograniczniki skrętu?
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 18 Wrzesień 2009, 20:40   

dziki77 napisał/a:
a nie wiesz kolego czy ten od W124 tez pasuje?


Pasuje. Fabrycznie W202 ma amorek od W124. Firma Stabilus. Ja u siebie wymieniałe. Ceny nie pamiętam, musiałbym grzebać we fakturach
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
winiar789 

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 110
Skąd: warszawa
Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 20:42   

Nie chce zakładać nowego tematu więc pytam. Podczas skrętu w prawo lub w lewo na maksa (do oporu) wydobywa się taki dziwny dźwięk jakby jakiś pasek tarł o coś czy to normalne pozdrawiam i dzięki za odpowiedź? i jeszcze odnowie swoje pytanie gdzie znajdują się ograniczniki skrętu.
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 20:43   

Cytat:
Nie chce zakładać nowego tematu więc pytam. Podczas skrętu w prawo lub w lewo na maksa (do oporu) wydobywa się taki dziwny dźwięk jakby jakiś pasek tarł o coś czy to normalne pozdrawiam i dzięki za odpowiedź?

Normalna sprawa ;) Jednak nie polecam dokręcania do końca i dłuższego trzymania kierownicy w tej pozycji gdyż obciążasz pompę wspomagania.
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 20:49   

!Łukasz! napisał/a:
gdyż obciążasz pompę wspomagania.

To normalne, że na maksymalnym skręcie buczy? :P Płynu jest na maksa. Oczywiście przez to buczenie unikam skrętu na maksa...
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 20:51   

Camel- napisał/a:
To normalne, że na maksymalnym skręcie buczy?

Ja tam nie wiem :P Nie mam wspomagania :mrgreen:
Nie nazwał bym tego buczeniem a bardziej doniosłym i niskim sykiem :)
Ostatnio zmieniony przez Łukasz 20 Wrzesień 2009, 20:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 20:53   

!Łukasz! napisał/a:
Camel- napisał/a:
To normalne, że na maksymalnym skręcie buczy?

Ja tam nie wiem :P Nie mam wspomagania :mrgreen:

Ja kiedyś miałem ale 2 lata temu płyn mi się skonczył i tak juz zostało :P
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 21:01   

Nie no buczenie to nie jest, ale syk? Rozumiem, że normalny? :P Brzmi jak mocno obciążona pompa :lol:

Taki syk wpadający w piszczenie... ;) Dobra nie róbmy OT :P
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,124 sekundy. Zapytań do SQL: 12