Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 18:06
Stuki w zawieszeniu nie do zlokalizowania..
Autor Wiadomość
Mesio_CTD 

Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 29
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Luty 2011, 14:30   Stuki w zawieszeniu nie do zlokalizowania..

Wiatm!

Ręce mi już opadają i głowa siwieje od doktoryzowania się z tematu stukania w przednim zawieszeniu czy czymś co tam stuka.

Stuk występuje przy małej jak i dużej prędkości, przy jeździe na wprost oraz przy skręcaniu, również podczas hamowania.

W zawieszeniu przednim wymieniłem wszystko na oryginały 2 tyg temu. Amortyzatory i sprężyny nowe, nowe oryginalne poduszki pod skrzynia i silnikiem.

Dodatkowo efekt tego głuchego stukania przenosi się na pedał sprzęgła i podnóżek kierowcy.

łożyska dociągnięte, karoseria sprawdzona. Brak mi już pomysłów.

Błagam o jakieś sugestie..nie wiem może przekładnia, bo już tylko to zostało do zmiany.

Może znacie jakiegoś mechesa z Krakowa lub okolic który coś więcej poradzi w tym temacie, bo mój ma mnie już dość. :)
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Luty 2011, 14:34   

Mesio_CTD, stukać może:
- górne wahacze na sworzniach i/lub tulejach
- dolne wahacze: sworzeń (jak stuka to: o mamo!)
- drążek kierowniczy z naciskiem na wspornik drążka kierowniczego; ewentualnie końcówki drązków, ale wątpie w tym przypadku
- przekładnia oczywiście tak, ale może tylko poluzowała się na mocowaniu.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Mesio_CTD 

Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 29
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Luty 2011, 14:41   

Camel- napisał/a:
Mesio_CTD, stukać może:
- górne wahacze na sworzniach i/lub tulejach
- dolne wahacze: sworzeń (jak stuka to: o mamo!)
- drążek kierowniczy z naciskiem na wspornik drążka kierowniczego; ewentualnie końcówki drązków, ale wątpie w tym przypadku


To wszystko nowe..:(
 
 
ayek 
POLIZEI

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 467
Skąd: PJA ****
Wysłany: 20 Luty 2011, 14:51   

Cytat:
To wszystko nowe..:(

a nowe nie znaczy dobre :D

a tak powaznie nie przenosi gdzies "stuków" np: rura wydechowa,jakis plastik...........albo sam niewiem :wink:
_________________
MB C-250TT"97 "manual"
:mrgreen: BŁĘKITNY GROM :mrgreen:

WBD2021881F571508

....ciesz się z tego co masz

www.remontyjarocin.pl
 
 
 
Mesio_CTD 

Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 29
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Luty 2011, 14:56   

Wydech, plastiki i karoseria sprawdzana..wiem, że może być nowe i lipne ale brecha i luzu ani grama!
 
 
ayek 
POLIZEI

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 467
Skąd: PJA ****
Wysłany: 20 Luty 2011, 15:03   

Mesio_CTD napisał/a:
ale brecha i luzu ani grama!

czyli uzyłeś najskuteczniejszego sposobu na zawieche w Mercedesie i nic.....wiec nie pomogę ;)
jak zlokalizujesz daj znac w temacie ;)
_________________
MB C-250TT"97 "manual"
:mrgreen: BŁĘKITNY GROM :mrgreen:

WBD2021881F571508

....ciesz się z tego co masz

www.remontyjarocin.pl
 
 
 
Mesio_CTD 

Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 29
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Luty 2011, 16:12   

Stawiam na przekładnie bo jak przejeżdżam przez próg zwalniający lub regularna nierówność poprzeczna to cisza, ale jeśli bujnie mi autem lewo prawo lub są to jakieś doły niesymetryczne względem obu kół to wtedy wali...
 
 
j@wa 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 108
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 20 Luty 2011, 16:20   

A może nie tyle co przekładnia,co łącznik wału kierownicy z przekładnią.Najbardziej to słychać na kocich łbach lub przejeździe kolejowym.
_________________
W202T 250TD '98r. WDB2021881F769383
 
 
Mesio_CTD 

Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 29
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Luty 2011, 16:24   

Hmm..cenna uwaga.

A ma ktoś może jakiś rysunek jak zbudowany jest cały układ począwszy od kierownicy?
_________________
C250TD 96r. WDB2021281F401454

www.technika-radiowa.pl
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 20 Luty 2011, 18:54   

pierwsze co sprawdź to amortyzator skrętu!!!!
 
 
 
misiu129 
C 220 CDI 99r

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 254
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 20 Luty 2011, 19:15   

Mesio_CTD napisał/a:
Stawiam na przekładnie bo jak przejeżdżam przez próg zwalniający lub regularna nierówność poprzeczna to cisza, ale jeśli bujnie mi autem lewo prawo lub są to jakieś doły niesymetryczne względem obu kół to wtedy wali...
może coś z drążkiem reakcyjny.....w takich przypadkach on pracuje
_________________
W202 C220 CDI ELEGANCE 1999r ASB

W203 C200 KOMPRESSOR AVANGARD

new W203 C320 AVANGARD
 
 
 
buszido-2008 
C 202 180 2.3 K

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 129
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20 Luty 2011, 19:28   

Witam walczyłem również ze stukiem który był nie do zlokalizowania. Pojawiał się głuchy stuk przy przejeżdżaniu przez hopki i przy ostrym przyspieszaniu było słychać dudnienie(nie zawsze).Naprawy zawieszenia i wymiana wielu części nie pomagała . Problem ustał po wymianie poduszek silnika (poduszki wyglądały na dobre i tak też się zachowywały,normalnie się uginały pod obciążeniem nie przenosiły drgań na nadwozie ).Od dwóch dni jeżdżę i delektuję się ciszą.
_________________
MERCEDES C 180 2.3 KOMPRESOR
 
 
Mesio_CTD 

Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 29
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Luty 2011, 19:52   

Amor ok. gumy na stabilizatorze nowe.

Poduszki silnik i skrzynia nówki ASO. tak jak:
-sworznie
-tuleje wahaczy dól
-wahacze góra
-gumy stabilizatora
-drążek środkowy kompletny i tuleja wspornika drążka.


Dziękuje wszystkim za zainteresowanie, bo naprawdę mózg się lasuje od tego naparzania..człowiek wyda kilka tysięcy na zawieszenie a tu dalej napie....i mało tego bo nie wiadomo co!

Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły??
_________________
C250TD 96r. WDB2021281F401454

www.technika-radiowa.pl
 
 
Marcel 
WDB2021881F793603


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 239
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21 Luty 2011, 15:56   

a zobacz tuleje od amortyzatorów tam się wyrabia guma i lubi stukac
_________________
EX: W124 300D Kombi 93' WDB1241911F276617 SKRADZIONY
EX: W202 250TD Kombi 98' Elegance
OBECNIE: ALHAMBRA 1,9 tdi 150 KM BTB 2005r
 
 
 
Mesio_CTD 

Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 29
Skąd: Kraków
Wysłany: 21 Luty 2011, 16:44   

Amory i sprężyny nówki..cały zestaw H&R Cup Kit.
_________________
C250TD 96r. WDB2021281F401454

www.technika-radiowa.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,117 sekundy. Zapytań do SQL: 10