Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 18:06 |
Stuki w zawieszeniu nie do zlokalizowania.. |
Autor |
Wiadomość |
Mesio_CTD
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 29 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20 Luty 2011, 14:30 Stuki w zawieszeniu nie do zlokalizowania..
|
|
|
Wiatm!
Ręce mi już opadają i głowa siwieje od doktoryzowania się z tematu stukania w przednim zawieszeniu czy czymś co tam stuka.
Stuk występuje przy małej jak i dużej prędkości, przy jeździe na wprost oraz przy skręcaniu, również podczas hamowania.
W zawieszeniu przednim wymieniłem wszystko na oryginały 2 tyg temu. Amortyzatory i sprężyny nowe, nowe oryginalne poduszki pod skrzynia i silnikiem.
Dodatkowo efekt tego głuchego stukania przenosi się na pedał sprzęgła i podnóżek kierowcy.
łożyska dociągnięte, karoseria sprawdzona. Brak mi już pomysłów.
Błagam o jakieś sugestie..nie wiem może przekładnia, bo już tylko to zostało do zmiany.
Może znacie jakiegoś mechesa z Krakowa lub okolic który coś więcej poradzi w tym temacie, bo mój ma mnie już dość. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20 Luty 2011, 14:34
|
|
|
Mesio_CTD, stukać może:
- górne wahacze na sworzniach i/lub tulejach
- dolne wahacze: sworzeń (jak stuka to: o mamo!)
- drążek kierowniczy z naciskiem na wspornik drążka kierowniczego; ewentualnie końcówki drązków, ale wątpie w tym przypadku
- przekładnia oczywiście tak, ale może tylko poluzowała się na mocowaniu. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Mesio_CTD
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 29 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20 Luty 2011, 14:41
|
|
|
Camel- napisał/a: | Mesio_CTD, stukać może:
- górne wahacze na sworzniach i/lub tulejach
- dolne wahacze: sworzeń (jak stuka to: o mamo!)
- drążek kierowniczy z naciskiem na wspornik drążka kierowniczego; ewentualnie końcówki drązków, ale wątpie w tym przypadku |
To wszystko nowe..:( |
|
|
|
|
ayek
POLIZEI
Pomógł: 14 razy Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 467 Skąd: PJA ****
|
Wysłany: 20 Luty 2011, 14:51
|
|
|
Cytat: | To wszystko nowe..:( |
a nowe nie znaczy dobre
a tak powaznie nie przenosi gdzies "stuków" np: rura wydechowa,jakis plastik...........albo sam niewiem |
_________________ MB C-250TT"97 "manual"
BŁĘKITNY GROM
WBD2021881F571508
....ciesz się z tego co masz
www.remontyjarocin.pl |
|
|
|
|
Mesio_CTD
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 29 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20 Luty 2011, 14:56
|
|
|
Wydech, plastiki i karoseria sprawdzana..wiem, że może być nowe i lipne ale brecha i luzu ani grama! |
|
|
|
|
ayek
POLIZEI
Pomógł: 14 razy Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 467 Skąd: PJA ****
|
Wysłany: 20 Luty 2011, 15:03
|
|
|
Mesio_CTD napisał/a: | ale brecha i luzu ani grama! |
czyli uzyłeś najskuteczniejszego sposobu na zawieche w Mercedesie i nic.....wiec nie pomogę
jak zlokalizujesz daj znac w temacie |
_________________ MB C-250TT"97 "manual"
BŁĘKITNY GROM
WBD2021881F571508
....ciesz się z tego co masz
www.remontyjarocin.pl |
|
|
|
|
Mesio_CTD
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 29 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20 Luty 2011, 16:12
|
|
|
Stawiam na przekładnie bo jak przejeżdżam przez próg zwalniający lub regularna nierówność poprzeczna to cisza, ale jeśli bujnie mi autem lewo prawo lub są to jakieś doły niesymetryczne względem obu kół to wtedy wali... |
|
|
|
|
j@wa
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Sie 2010 Posty: 108 Skąd: Kluczbork
|
Wysłany: 20 Luty 2011, 16:20
|
|
|
A może nie tyle co przekładnia,co łącznik wału kierownicy z przekładnią.Najbardziej to słychać na kocich łbach lub przejeździe kolejowym. |
_________________ W202T 250TD '98r. WDB2021881F769383 |
|
|
|
|
Mesio_CTD
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 29 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20 Luty 2011, 16:24
|
|
|
Hmm..cenna uwaga.
A ma ktoś może jakiś rysunek jak zbudowany jest cały układ począwszy od kierownicy? |
_________________ C250TD 96r. WDB2021281F401454
www.technika-radiowa.pl |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 20 Luty 2011, 18:54
|
|
|
pierwsze co sprawdź to amortyzator skrętu!!!! |
|
|
|
|
misiu129
C 220 CDI 99r
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 254 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: 20 Luty 2011, 19:15
|
|
|
Mesio_CTD napisał/a: | Stawiam na przekładnie bo jak przejeżdżam przez próg zwalniający lub regularna nierówność poprzeczna to cisza, ale jeśli bujnie mi autem lewo prawo lub są to jakieś doły niesymetryczne względem obu kół to wtedy wali... | może coś z drążkiem reakcyjny.....w takich przypadkach on pracuje |
_________________ W202 C220 CDI ELEGANCE 1999r ASB
W203 C200 KOMPRESSOR AVANGARD
new W203 C320 AVANGARD |
|
|
|
|
buszido-2008
C 202 180 2.3 K
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 129 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20 Luty 2011, 19:28
|
|
|
Witam walczyłem również ze stukiem który był nie do zlokalizowania. Pojawiał się głuchy stuk przy przejeżdżaniu przez hopki i przy ostrym przyspieszaniu było słychać dudnienie(nie zawsze).Naprawy zawieszenia i wymiana wielu części nie pomagała . Problem ustał po wymianie poduszek silnika (poduszki wyglądały na dobre i tak też się zachowywały,normalnie się uginały pod obciążeniem nie przenosiły drgań na nadwozie ).Od dwóch dni jeżdżę i delektuję się ciszą. |
_________________ MERCEDES C 180 2.3 KOMPRESOR |
|
|
|
|
Mesio_CTD
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 29 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20 Luty 2011, 19:52
|
|
|
Amor ok. gumy na stabilizatorze nowe.
Poduszki silnik i skrzynia nówki ASO. tak jak:
-sworznie
-tuleje wahaczy dól
-wahacze góra
-gumy stabilizatora
-drążek środkowy kompletny i tuleja wspornika drążka.
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie, bo naprawdę mózg się lasuje od tego naparzania..człowiek wyda kilka tysięcy na zawieszenie a tu dalej napie....i mało tego bo nie wiadomo co!
Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?? |
_________________ C250TD 96r. WDB2021281F401454
www.technika-radiowa.pl |
|
|
|
|
Marcel
WDB2021881F793603
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 239 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21 Luty 2011, 15:56
|
|
|
a zobacz tuleje od amortyzatorów tam się wyrabia guma i lubi stukac |
_________________ EX: W124 300D Kombi 93' WDB1241911F276617 SKRADZIONY
EX: W202 250TD Kombi 98' Elegance
OBECNIE: ALHAMBRA 1,9 tdi 150 KM BTB 2005r
|
|
|
|
|
Mesio_CTD
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 29 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21 Luty 2011, 16:44
|
|
|
Amory i sprężyny nówki..cały zestaw H&R Cup Kit. |
_________________ C250TD 96r. WDB2021281F401454
www.technika-radiowa.pl |
|
|
|
|
|