Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
zwrotnice przednie
Autor Wiadomość
Jano_S

Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 24
Skąd: W-Wa
Wysłany: 10 Listopad 2012, 14:41   zwrotnice przednie

Witam, czy zwrotnice do W202 wszystkie są identyczne, czy np do wersji sport były inne? wg EPC jest numer, jakiego nie widziałem nigdzie na oferowanych zwrotnicach.
Przyznam, że trochę zdziwiła mnie potrzeba wymiany tego elementu...
_________________
W202 C200 KOMPRESSOR Sport '99
ex: W126 500SE '89
ex: W110 190 '64
ex: W123 240d '81
 
 
dobermannn


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 362
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Listopad 2012, 19:36   

a co ci się stało ze zwrotnicą że musisz ją wymieniać ??
_________________
Mercedes C200 "Czarna Perła" - Szlachetny i wykwintny rocznik `94
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15094
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15741
 
 
Jano_S

Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 24
Skąd: W-Wa
Wysłany: 12 Listopad 2012, 23:33   

luz między zwrotnicą a piastą, koło ma luz w pionie, zaś poziomo jest sztywne... Sam jestem zdziwiony taką sytuacją... Do tego sytuacja jest identyczna z obu stron...
_________________
W202 C200 KOMPRESSOR Sport '99
ex: W126 500SE '89
ex: W110 190 '64
ex: W123 240d '81
 
 
dobermannn


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 362
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Listopad 2012, 08:55   

minimalny luz może być bo są to w końcu łożyska stożkowe. I obstawiam że to jest właśnie ten luz i nie jest to wina piasty. Może wyreguluj najpierw luzy na łożyskach ??
_________________
Mercedes C200 "Czarna Perła" - Szlachetny i wykwintny rocznik `94
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15094
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15741
 
 
malyjunak 
w201 om601

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 30
Skąd: trzcianka
Wysłany: 13 Listopad 2012, 10:43   

Korekta luzu na łożyskach powinna pomóc. Wymieniałeś łożyska? Kupno tanich też może być przyczyną.
 
 
Jano_S

Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 24
Skąd: W-Wa
Wysłany: 14 Listopad 2012, 20:35   

Czy gdyby to była kwestia luzu na łożyskach luz nie powinien być taki sam w pionie jak i poziomie (czyli łapiąc koło góra dół oraz potem prawo lewo)? U mnie luz jest tylko w jednej osi...
_________________
W202 C200 KOMPRESSOR Sport '99
ex: W126 500SE '89
ex: W110 190 '64
ex: W123 240d '81
 
 
Folo 

Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 27
Skąd: Śląsk
Wysłany: 14 Listopad 2012, 21:42   

Ja miałem luz na łożysku z przodu i dokręciłem łożysko i jest ok luzu w pionie nie ma a był, tylko w poziomie jest trochę ale to pewnie luz w układzie kierowniczym, np drążki.
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 15 Listopad 2012, 21:21   

Jano_S napisał/a:
Czy gdyby to była kwestia luzu na łożyskach luz nie powinien być taki sam w pionie jak i poziomie (czyli łapiąc koło góra dół oraz potem prawo lewo)? U mnie luz jest tylko w jednej osi...

Na pewno jest taki sam, tylko w poziomie go nie wyłapiesz tak szybko bo np. klocki trzymają, koło ma jakiś swój ciężar i raczej opada do dołu smokasując luz itp..
Skazuj ten luz na łożyskach i przestań dramatyzować.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
Jano_S

Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 24
Skąd: W-Wa
Wysłany: 26 Listopad 2012, 18:54   

Pioterek napisał/a:
Na pewno jest taki sam, tylko w poziomie go nie wyłapiesz tak szybko bo np. klocki trzymają, koło ma jakiś swój ciężar i raczej opada do dołu smokasując luz itp..
Skazuj ten luz na łożyskach i przestań dramatyzować.

Niestety Kolega się myli, nie ma luzu w poziomie jak pisałem i nie są to łożyska!
_________________
W202 C200 KOMPRESSOR Sport '99
ex: W126 500SE '89
ex: W110 190 '64
ex: W123 240d '81
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 26 Listopad 2012, 21:31   

Jano_S napisał/a:
Niestety Kolega się myli, nie ma luzu w poziomie jak pisałem i nie są to łożyska!

No to kolega niech łaskawie napisze co to jest w takim razie, mi szklana kula się zepsuła i nie widzę nic więcej.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 26 Listopad 2012, 23:36   

@jano S co Ty fanzolisz.
Miałem luz na łożysku i na drążku to wiem co chodzi.
w poziomie może być drążek lub końcówki a luz w pionie oznacza łożyska lub ewentualnie dolne sworznie
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
dobermannn


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 362
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Listopad 2012, 10:24   

Jano_S napisał/a:
Pioterek napisał/a:
Na pewno jest taki sam, tylko w poziomie go nie wyłapiesz tak szybko bo np. klocki trzymają, koło ma jakiś swój ciężar i raczej opada do dołu smokasując luz itp..
Skazuj ten luz na łożyskach i przestań dramatyzować.

Niestety Kolega się myli, nie ma luzu w poziomie jak pisałem i nie są to łożyska!


Byłeś nim na stacji diagnostycznej na szarpaku ?? Może tam coś wyjdzie bo w przeciągu tylu lat praktyki w mechanice ni spotkałem się żeby łożysko się zatarło do tego stopnia żeby wywaliło piastę i zwrotnicę
_________________
Mercedes C200 "Czarna Perła" - Szlachetny i wykwintny rocznik `94
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15094
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15741
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,137 sekundy. Zapytań do SQL: 10