Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiary amorow do kombi
Autor Wiadomość
gastr0 
w210 2.0k

Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 14
Skąd: nowy dwor mazowiecki
Wysłany: 6 Marzec 2015, 12:11   wymiary amorow do kombi

Tak jak w temacie potrzebuje wymiarow amorow tylnych z kombiaka. Sa mi potrzebne do w210 bo porzegnalem nivo bo nie moglem zejsc na nim odpowiednio nisko.

Szczegolnie interesuje mnie dlugosc lagi i calego amora po rozciagnieciu.
Z gory dzieki za pomoc :)
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 6 Marzec 2015, 12:32   

gastr0, Ale tam jest inne mocowanie niż w 202 to zapytaj na forum 210 :D bo to całkiem inny wózek
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
gastr0 
w210 2.0k

Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 14
Skąd: nowy dwor mazowiecki
Wysłany: 9 Marzec 2015, 16:23   

Mordko ale ja sie nie pytam czy pasuje tylko jakie ma wymiary. A mocowania sa takie same mniej wiecej.
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Marzec 2015, 19:24   

gastr0, amorki standardowe są zamienne. Nie wiem jak NIVO, ale podejrzewam, że takie samo jest w obu jeśli Nivo.
Amortyzatory od W202 są słabsze i krótsze. Niczym innym się nie różnią.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
gastr0 
w210 2.0k

Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 14
Skąd: nowy dwor mazowiecki
Wysłany: 23 Marzec 2015, 19:19   

Mi tylko chodzi o wymiar bo szukam "zlotego srodka" te co mam sa za krotkie a te co mierzylem byly troche za dlugie. A i tak najwiekszym problemem jest sprezyna bo jest za miekka bo w nivo czesc pracy sprezyny wykonuje amor. Wiec i tak poleca do wymiany. Bo nie swedzi mnie teraz prawie 2.5 tysia za regeneracje amorow i gruszek.
 
 
norbbi 

Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 24
Skąd: Warszawa/Mokotów
Wysłany: 24 Marzec 2015, 11:19   

To lepiej chyba trochę dłuższe niż krótsze.
 
 
gastr0 
w210 2.0k

Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 14
Skąd: nowy dwor mazowiecki
Wysłany: 31 Marzec 2015, 21:12   

Ale nie moze byc za dlugi bo bedzie lipa w 2 strone teraz sie prawie nie rozciagaja a jak beda za dlugie to przy skoku zawieszenia tlok w amorze bedzie walil o dolna czesc cylindra. Wiec nie mozna przedobrzyc w zadna strone.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,167 sekundy. Zapytań do SQL: 9