Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Uderzenie przy hamowaniu, gdy cofam...
Autor Wiadomość
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Kwiecień 2015, 16:02   

U mnie też jest cisza, gdy jest mokro :)
Jak wyschnie to znów. Tuleje już mam, a mechanika mam umówionego na czwartek.
Do wymiany tych tulei jest potrzebny jakiś ściągacz?
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 18 Kwiecień 2015, 16:28   

Potrzebna jest prasa. Mlotkiem i rurka też można wybić, ale napewno zniszczysz tuleje przy wbijaniu. Za tska robote warto zaplacić komuś kto ma sprzęt.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Kwiecień 2015, 16:55   

No ten mój mechanik został polecony przez mechanika od "zwykłych marek" i już u niego byłem i wydaje się być ok, cennik też ma niewygórowany, a klientów ma sporo.
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 18 Kwiecień 2015, 18:09   

perzu126 napisał/a:
Potrzebna jest prasa. Mlotkiem i rurka też można wybić, ale napewno zniszczysz tuleje przy wbijaniu. Za tska robote warto zaplacić komuś kto ma sprzęt.

Ja używałem do tego imadła i kilku kluczy nasadowych, nie ma z tym większego problemu. Natomiast do demontażu młotek i przecinak :)
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Kwiecień 2015, 21:44   

Dzisiaj oddałem auto, a jutro prawdopodobnie odbiorę i jestem ciekawy jak teraz auto będzie się prowadziło... bo powiem szczerze, że troszkę się bałem powyżej 70 km/h jechać...
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 23 Kwiecień 2015, 13:10   

LewyPas napisał/a:
Dzisiaj oddałem auto, a jutro prawdopodobnie odbiorę i jestem ciekawy jak teraz auto będzie się prowadziło... bo powiem szczerze, że troszkę się bałem powyżej 70 km/h jechać...


Ja już mam komplet tulei LEMFORDERA na prawy i lewy wahacz, robię odrazu wszystko bo jedna robota + gumy stabilizatora również LEM'a zobaczymy... za całość zapłąciłem 215 zł, teraz muszę szukać warsztatu ze ściągaczem.... W Bosch Service wymiana tulei 200 zł netto + kolejne 200 zł geometria :shock: rozbój w biały dzień.
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Kwiecień 2015, 18:11   

No to tak, jestem już po wymianie:
- auto lepiej się trzyma drogi,
- słychać tylko wybieranie przez koła dziur w tych naszych chorych drogach,
- jest pewniejsze, nie wjechałem jeszcze w koleinę taką większą, ale czuć od razu że inne auto :D
- skrzypienie ustało, choć coś delikatnie puka, ale o tym później,
- nie ma uderzenia podczas wciśnięcia hamulca gdy cofam
I to tyle, co zauważyłem. Tulejki były takie rozwalone, że środek sam wyleciał.
Co do tego pukania, to mechanik sprawdzał całe zawieszenie przód i tył i wszystko w porządku niby, żadnych luzów itp. tylko to było do wymiany (może maglownica).
Co do kosztów, to zapłaciłem 200 zł za wymianę tych tulei, ale jeszcze sprawdził mi układ paliwowy, dociągnął łożyska kół i wyczyścił błędy w komputerze
Także dobrze teraz się jeździ i w końcu poczułem, że jadę Mercedesem!
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 23 Kwiecień 2015, 18:39   

LewyPas napisał/a:
No to tak, jestem już po wymianie:
- auto lepiej się trzyma drogi,
- słychać tylko wybieranie przez koła dziur w tych naszych chorych drogach,
- jest pewniejsze, nie wjechałem jeszcze w koleinę taką większą, ale czuć od razu że inne auto :D
- skrzypienie ustało, choć coś delikatnie puka, ale o tym później,
- nie ma uderzenia podczas wciśnięcia hamulca gdy cofam
I to tyle, co zauważyłem. Tulejki były takie rozwalone, że środek sam wyleciał.
Co do tego pukania, to mechanik sprawdzał całe zawieszenie przód i tył i wszystko w porządku niby, żadnych luzów itp. tylko to było do wymiany (może maglownica).
Co do kosztów, to zapłaciłem 200 zł za wymianę tych tulei, ale jeszcze sprawdził mi układ paliwowy, dociągnął łożyska kół i wyczyścił błędy w komputerze
Także dobrze teraz się jeździ i w końcu poczułem, że jadę Mercedesem!



Cieszę się razem z Tobą, ale co z tym słynnym przeskakiwaniem koła przy skręcie?? Druga rzecz, cz robiłeś geometrię?
 
 
LewyPas 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 324
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Kwiecień 2015, 19:19   

Właśnie, zapomniałem o tym - nic już nie przeskakuje.
Mój mechanik sprawdził również zbieżność i nic nie ruszał bo jest w porządku.
_________________
Mercedes W202 2.2CDI 125 KM 1999r - 01.02.2015 - 18.09.2016.
Peugeot 406 1.8 116 KM 2004r. - 09.09.2016 - 04.03.2018r.
BMW E46 1.9 M43 1998r. - 25.03.2018r -
 
 
r0rk 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Siedlce
Wysłany: 23 Kwiecień 2015, 20:54   

LewyPas napisał/a:
Właśnie, zapomniałem o tym - nic już nie przeskakuje.
Mój mechanik sprawdził również zbieżność i nic nie ruszał bo jest w porządku.


Ekstra, to już wiadomo w czym jest problem. Dzięki za Info :)

[ Dodano: 24 Kwiecień 2015, 09:24 ]
Mam pytanie odnośnie wymiany tulei.

Ja kupiłem same tuleje, ale nie wiedziałem, że są zestawy naprawcze w których znajdują się jeszcze małe podkładki i nakrętki i taka tulejka, czy są one niezbędne przy wymianie czy można użyć starych?

ZESTAW NAPRAWCZY

Same zestawy są trudno dostępne, mogę kupić 1 za 180 zł czyli 360 zł na obie strony, zaś za same tuleje + gumy stabilizatora na obie strony zapłaciłem 215 zł.

W serwisie dostępne są tylko te podkładki kontrujące i jeden typ nakrętek czyli tylko te elementy, które są OPISANE, w sklepach NIE MA dostępnych zestawów samych podkładek.



Sam zestaw o numerze 74 razem ze śrubą regulującą (której nie ma w zestawie LEMFORDERA) kosztuje coś w okolicach 64 zł netto, a potrzeba ich aż 2 na strone! czyli 256 zł za dwa wahacze.

reszta tylko do kupienia w zestawach, a ceny wtedy są już kosmiczne.

[ Dodano: 28 Kwiecień 2015, 07:12 ]
Potwierdzam, za przeskakiwanie opony przy skręcie odpowiedzialna jest tylna tuleja wahacza przedniego dolnego. U mnie ona praktycznie sama wyleciała.

Pozdr
r0rk
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,123 sekundy. Zapytań do SQL: 10