Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: perzu126
23 Maj 2015, 12:55
Żeliwny blok / Najlepszy Diesel
Autor Wiadomość
HaKeN

Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 11
Skąd: Wronki WLKP
Wysłany: 23 Maj 2015, 12:08   Żeliwny blok / Najlepszy Diesel

Witam serdecznie poszukuje W202 z Dieslem :)
I chciałbym się dowiedzieć który silnik był na żeliwnym bloku jakie roczniki i który będzie najlepszy do użytkowania mieszanego ale większość trasa i na jakich podzespołach brać ?
I na co najbardziej zwracać uwagę przy kupnie diesla MB ?
Jeżdżę 5rok Nissanem Primerą w Dieslu ale przesiadłem się na P11 która ma dość sporo elektroniki i niestety już 3x się sypie a mam dość, bo dbam jak o małe dziecko a nie odwdzięcza się !
 
 
magicwojtek 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 462
Skąd: znikąd
Wysłany: 23 Maj 2015, 12:33   

zależy..jeśli nie zależy Ci na osiągach i nie chcesz się martwić pompą paliwową itp to bierz 2.0 lub 2.5 diesla. jeśli chcesz lepsze osiągi itp to albo 2.5 tdi albo coś z cdi. Do trasy ja bym brał 2.5 lub coś z cdi

na co zwracać uwagę? było tego pełno na forum. ale po 1 to rdza :D
_________________
W210 2.0 186 km 1997

WDB2100451A577890
 
 
HaKeN

Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 11
Skąd: Wronki WLKP
Wysłany: 23 Maj 2015, 12:41   

Nie chodzi mi o budę tylko i wyłącznie o zawieche oraz silnik .
C200 trochę za duży muł a dostać c250TD w mniejszych pieniądzach trudno .
Chodzi mi czy CDI również były na żeliwnych blokach i jakie te problemy z pompa?
 
 
magicwojtek 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 462
Skąd: znikąd
Wysłany: 23 Maj 2015, 13:01   

a do jakiej ceny szukasz?
w 2.2 dieslu (95 km) potrafi przeciekać pompa(ale są specjaliści co robią to, np. na pomorzu ;-) . Zawsze można wymienić ją na pompę Bosha od 2.3 d (z Vito bodajże) w BDG /Sztumska wieć robią ->cena 1500-2000 zł
zawieszenie takie same, różnica w sprężynach i amorach (nie jestem pewny do końca)
na CDI się nie znam wcale ;-)
_________________
W210 2.0 186 km 1997

WDB2100451A577890
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 23 Maj 2015, 13:02   

Pozwoliłem sobie przenieść temat do odpowiedniego działu, w którym znajdziesz zresztą mnóstwo odpowiedzi na pytania i wątpliwości, bo ludzie pytają o to samo tak naprawdę.
W skrócie:
żeliwne bloki mają chyba wszystkie silniki w W202, CHOCIAŻ PEWNY NIE JEST NA 100%

Najważniejszy problem, to korozja. Również było duzo pisane gdzie zjarzeć i na co uwagę zwrócić.

Diesle wszystkie sa polecane, ale kulture i osiągi zapewni tylko CDI. Bardzo dobry silnik, wbrew obiegowym opiniom. Pancerne turbo, dwumas, pompa wysokiego ciśnienia, rozrząd, EGR- chyba nikt na forum nie przeprowadzał poważnych remontów tych elementów, chyba że po przebiegu 500tys km :wink: Najsłabsze ogniwo to wtryski, ale te 300tys km tez wytrzymają. Także pozostaje szukac zdabanego egzemplarza i wybić sobie z głowy bajki o przebiegach 230tkm w nastoletnim aucie :mrgreen:
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
magicwojtek 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 462
Skąd: znikąd
Wysłany: 23 Maj 2015, 13:05   

perzu a osiągi 2.5 tdi?
_________________
W210 2.0 186 km 1997

WDB2100451A577890
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 23 Maj 2015, 13:05   

Aha zawieszenie równiez bezproblemowe, ale po 400tkm pewne rzeczy trzeba wymienić. Ja mam 420tkm i wiekszośc z przodu elementów musiałem zmienić. Zaznaczam, że stare częsci były jeszcze oryginalne. Tył w sumie niezniszczalny, ale jak auto zaczynać pływać to trzeba tam luknąć.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 23 Maj 2015, 13:06   

magicwojtek, podobne jak CDI, ale jak nie masz dostepu do czerwonego to wybrałbym CDI :mrgreen:
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 23 Maj 2015, 13:08   

http://www.w202.pl/viewto...der=asc&start=0
Ten był na sprzedaż :wink:
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
HaKeN

Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 11
Skąd: Wronki WLKP
Wysłany: 23 Maj 2015, 13:14   

Dzieki za przeniesienie .
Przebiegiem nigdy się nie sugerowałem a tym bardziej nie będę w mercedesie , dwumas hmmy w VW to zmora . Pancerne turbo powiadasz ale tylko w tych 125konnych rozumiem ?
EGR potrzebny jest w ogóle przecież to tylko ogrzewanie dolotu obniżanie mocy itp ! Wiem ,że obniża temp w komorze spalania ale przy żeliwnym bloku chyba nie ma to aż takiego znaczenia może się mylę ale w Nissanach np. zaślepia się go na stałe .
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 23 Maj 2015, 14:20   

Turbo we wszystkich jest wytrzymałe. Kiedyś Adikis wymieniał w Ex taxi turbosprężarke (C220CDI), przebieg pewnie 500tkm w górę. Wyślizgały się po prostu łopatki już od przebiegu i przepompowanego powietrza, więc to po prostu naturalne zużycie materiału.
HaKeN napisał/a:
EGR potrzebny jest w ogóle przecież to tylko ogrzewanie dolotu obniżanie mocy itp ! Wiem ,że obniża temp w komorze

Egr obniża temp spalania, przez co silnik emituje mniej tlenków azotu. Także jest tylko dla ekologów. Nie wiem jaki wpływ ma n na podgrzewanie dolotu. W nowoczesnych silnikach spaliny są dodatkowo chłodzone.

Nie wiem jakie znaczenie ma dla Ciebie żeliwny blok?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
HaKeN

Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 11
Skąd: Wronki WLKP
Wysłany: 23 Maj 2015, 15:24   

wytrzymałościowy !! znoszący większe temperatury a co za tym idzie większe doładowanie :)
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 23 Maj 2015, 21:47   

Wlatach 90 niewielu producentów stosowało aluminiowe bloki :wink:
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Maj 2015, 18:18   

HaKeN, Jak chcesz coś mega wytrzymałego i z dobrymi osiągami, nie przejmując się spalaniem, to 2,5 TD
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
HaKeN

Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 11
Skąd: Wronki WLKP
Wysłany: 25 Maj 2015, 16:27   

:) właśnie tak myślę ,że 2,5td na 5 cylindrach hmyy !
Pompa rzędowa smarowana tam jest oczywiście ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,074 sekundy. Zapytań do SQL: 6