Dziwne odgłosy po wymianie gum stabilizatora w202 c180 |
Autor |
Wiadomość |
Bejbb
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sty 2014 Posty: 68 Skąd: Łask
|
Wysłany: 3 Wrzesień 2015, 18:03
|
|
|
KubaV, tak wiem wiem |
_________________ Mercedes Benz C-Klasse W202 C180 Elegance '94 LPG WDB2020181A094155 |
|
|
|
|
KubaV
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2011 Posty: 311 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 3 Wrzesień 2015, 20:39
|
|
|
Mi to pomogło na chwilę, może to kwestia upałów ale smar zniknął i znów skrzypi jak stary tapczan.. Zastanawiam się czy nie wymienie tego drążka zamiast wkurzać się co tydzień |
_________________ Mercedes-Benz W202 C180 Esprit 1997r.
VIN: WDB2020181A479527
kolor: Aquamarinblau |
|
|
|
|
Muciek
Pomógł: 110 razy Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 2850 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 3 Wrzesień 2015, 21:25
|
|
|
Bo na skrzypienie się wymienia gumy i jest spokój, chyba że jest wytarty bardzo drążek jak u mnie to będzie jeszcze stukanie. Smar wiadomo, że pomoże na chwilę, chyba że jest specjalny 'przepracowany' olej, ale dla mnie to bez sensu, bo koszt tych gum nie jest duży a spokój psychiczny tak |
_________________ 12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04' |
|
|
|
|
KubaV
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2011 Posty: 311 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 4 Wrzesień 2015, 23:07
|
|
|
ale zgodzie z fifa uefa składamy z filmem smarującym nawet jak masz drążek nowy. Ten smar to nie półśrodek żeby nie skrzypiało tylko etap wymiany tych gum na sucho to wiesz co se można.. |
_________________ Mercedes-Benz W202 C180 Esprit 1997r.
VIN: WDB2020181A479527
kolor: Aquamarinblau |
|
|
|
|
Muciek
Pomógł: 110 razy Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 2850 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 5 Wrzesień 2015, 09:03
|
|
|
To Cię zaskoczę, bo ja wymieniłem bez żadnego smarowania i jest spokój, ba - byłem w dwóch sklepach zajmujących się sprzedażą tylko cześciami do Mercedesa i to oryginalnymi i nowymi i nikt nawet nie wspomniał o żadnym smarze |
_________________ 12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04' |
|
|
|
|
piotr1
Pomógł: 53 razy Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 481 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 5 Wrzesień 2015, 09:09
|
|
|
Tych gum się nie smaruje.
Porządne mają siateczkę teflonową i to wystarczy.
Wymieniałem ze cztery lata temu i nadal spokój.
pozdr. |
_________________ C 220CDI 2000
WDB2021931F973818 sprzedana.
B 200CDI 2009
WDD2452081J499170 |
|
|
|
|
KubaV
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2011 Posty: 311 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 5 Wrzesień 2015, 09:16
|
|
|
Siateczke mają to fakt ale czy chcesz czy nie, ze smarem (cienkim filmem) montaż będzie znacznie łatwiejszy zwłaszcza na załamaniach.
[ Dodano: 5 Wrzesień 2015, 09:24 ]
z resztą każdy robi według własnego uznania.. Co mechanik to inna rada co świetnie widać u tych którzy oddają auto do wielu warsztatów |
_________________ Mercedes-Benz W202 C180 Esprit 1997r.
VIN: WDB2020181A479527
kolor: Aquamarinblau |
|
|
|
|
lech149
501 29 41 69
Pomógł: 19 razy Dołączył: 16 Sty 2015 Posty: 790 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 5 Wrzesień 2015, 09:54
|
|
|
W moim Fordzie-Orionie oryginalne wewnętrzne były przecięte , Zakładanie cud-malina i
było bardzo dobrze i bez smarowania . |
_________________ 2.0 benzyna 1998r WDB2020801F711817 |
|
|
|
|
KubaV
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2011 Posty: 311 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 5 Wrzesień 2015, 11:18
|
|
|
no z nacinanymi jest znacznie łatwiej to fakt. U nas zewnętrzne też nie stanowią problemu. Gorzej jest z wewnętrznymi bo trzeba pokonać dwa zakręty |
_________________ Mercedes-Benz W202 C180 Esprit 1997r.
VIN: WDB2020181A479527
kolor: Aquamarinblau |
|
|
|
|
Muciek
Pomógł: 110 razy Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 2850 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 5 Wrzesień 2015, 12:03
|
|
|
Zależy w jakim stanie jest drążek, ja trochę nalotu papierem ściernym zeszlifowałem, tzn. naloty rudego i odłamki czarnej farby i mimo, że guma dosyć dobrze dopasowana, a jako, że wytarte miejsce na gumę, więc przyszła jeszcze mniejsza to zmieściła się na zakrętach bez smarowania |
_________________ 12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04' |
|
|
|
|
KubaV
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2011 Posty: 311 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 5 Wrzesień 2015, 13:03
|
|
|
Tak czy inaczej najlepszym rozwiązaniem jest wymiana drążka jeśli jest wytarte i są wżery. Ewentualnie tak jak mówisz czyli szlif i malowanie |
_________________ Mercedes-Benz W202 C180 Esprit 1997r.
VIN: WDB2020181A479527
kolor: Aquamarinblau |
|
|
|
|
Muciek
Pomógł: 110 razy Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 2850 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
piotr1
Pomógł: 53 razy Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 481 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 5 Wrzesień 2015, 16:29
|
|
|
Zamiast używać smaru, który zbiera cały syf i niszczy gumę, lepiej użyć płynu do naczyń.
pozdr. |
_________________ C 220CDI 2000
WDB2021931F973818 sprzedana.
B 200CDI 2009
WDD2452081J499170 |
|
|
|
|
KubaV
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2011 Posty: 311 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 6 Wrzesień 2015, 12:36
|
|
|
albo tak jak wspomniałem wcześniej "cienki film smarujący" technika dowolna |
_________________ Mercedes-Benz W202 C180 Esprit 1997r.
VIN: WDB2020181A479527
kolor: Aquamarinblau |
|
|
|
|
Bejbb
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sty 2014 Posty: 68 Skąd: Łask
|
Wysłany: 9 Wrzesień 2015, 19:49
|
|
|
Gumy zostały nasmarowane jak na razie wszytko oki |
_________________ Mercedes Benz C-Klasse W202 C180 Elegance '94 LPG WDB2020181A094155 |
|
|
|
|
|