W208 4.3 długi rozruch |
Autor |
Wiadomość |
espritek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 369 Skąd: iława
|
Wysłany: 14 Sierpień 2020, 23:32 W208 4.3 długi rozruch
|
|
|
Witam po długiej nieobecności na forum , zanim zleje się na mnie fala komentarzy w stylu
" użyj szukajki " odpowiadam że szukałem ale czym dalej w las tym więcej drzew , ale do rzeczy :
Pacjent W202 4,3 bez gazu ciężko odpala bardzo długo kręci zanim zaskoczy a czasem i nie zaskoczy sprawa o tyle dziwna że gdy po włączeniu odczekam kilka sekund to wtedy odpala ładnie , dodam też że pompa paliwa nowa ( Pierburg ) filtr paliwa nowy boykam się z tym problemem od kilku miesięcy przekaźnik pompy też nowy SD nie wykazuje żadnych błędów .
Jakieś pomysły ? |
_________________ W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
|
|
|
|
|
GrzechuWWA
Inżynier
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Wrz 2016 Posty: 306 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Sierpień 2020, 01:15
|
|
|
espritek, kreci kreci i nie odpala? Przekaznik moze i byc nowy ale styki w gniezdzie juz nie. Rozszerz trochę nozki od przekaznika - powinno pomóc. Mialem podobny objaw w 1.8 i pali od strzala teraz |
_________________ Mercedes C240/C320 LPG
WDB2020861F752098 |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 15 Sierpień 2020, 07:31
|
|
|
espritek, czy pojazd posiada filtr zbiornika paliwa ? Jeśli tak to kiedy go wymieniałeś ?
[ Dodano: 15 Sierpień 2020, 07:34 ]
A1114700686
Zaśniedziałe styki dały by znać o sobie na kompie, ale zasyfiony filtr raczej nie. |
|
|
|
|
espritek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 369 Skąd: iława
|
Wysłany: 15 Sierpień 2020, 17:49
|
|
|
madzara31 napisał/a: | , czy pojazd posiada filtr zbiornika paliwa ? Jeśli tak to kiedy go wymieniałeś ? |
wow a co to i gdzie to jest ? nie mam pojęcia czy mam taki filtr a jeżeli mam to nie wiem gdzie a ja nigdy takiego czegoś nie wymieniałem a tak przy okazji to popełniłem błąd w piusowni nie W202 lecz W208 |
_________________ W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
|
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 18 Sierpień 2020, 13:24
|
|
|
210 miały takowy, może 208 też. Pytasz gdzie jest ? Wkręcony w najniższy punkt zbiornika paliwa. |
|
|
|
|
kubus838
Pomógł: 52 razy Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 1256 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18 Sierpień 2020, 22:48 Re: W208 4.3 długi rozruch
|
|
|
espritek napisał/a: | Witam po długiej nieobecności na forum , zanim zleje się na mnie fala komentarzy w stylu
" użyj szukajki " odpowiadam że szukałem ale czym dalej w las tym więcej drzew , ale do rzeczy :
Pacjent W202 4,3 bez gazu ciężko odpala bardzo długo kręci zanim zaskoczy a czasem i nie zaskoczy sprawa o tyle dziwna że gdy po włączeniu odczekam kilka sekund to wtedy odpala ładnie , dodam też że pompa paliwa nowa ( Pierburg ) filtr paliwa nowy boykam się z tym problemem od kilku miesięcy przekaźnik pompy też nowy SD nie wykazuje żadnych błędów .
Jakieś pomysły ? |
Witam
Jedno pytanie. To ile chcesz za to auto?
robert |
_________________ C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
espritek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 369 Skąd: iława
|
Wysłany: 22 Sierpień 2020, 16:02
|
|
|
kubus838 napisał/a: | Jedno pytanie. To ile chcesz za to auto? |
NIE NA SPRZEDAŻ
simka perzu |
_________________ W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
|
|
|
|
|
adamd
Pomógł: 13 razy Dołączył: 19 Cze 2012 Posty: 443 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 27 Sierpień 2020, 19:59
|
|
|
Nie wiem jak w V8 ale w M111 taki objaw dawał uszkodzony regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 27 Sierpień 2020, 21:05
|
|
|
Jeśli regulator jest na listwie, to jak najbardziej to może być to. Jak jest we filtrze, to znaczy, że już jest wymieniony. |
|
|
|
|
espritek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 369 Skąd: iława
|
Wysłany: 28 Sierpień 2020, 12:54
|
|
|
Fajnie to gdzie jest ? W CLK 430 ? |
_________________ W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
|
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 29 Sierpień 2020, 07:57
|
|
|
Piszę, że adamd ma rację. W nowszych rocznikach/ modelach regulatory są we filtrach. |
|
|
|
|
espritek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 369 Skąd: iława
|
Wysłany: 30 Sierpień 2020, 20:59
|
|
|
Czyli szukać filtra zbiornika paliwa ? jakoś nie przypominam sobie abym wcześniej miał z takowym do czynienia i chyba nawet nie czytałem , czy trzeba wywalać zbiornik czy dostęp od góry pod fotelami ? |
_________________ W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
|
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 30 Sierpień 2020, 22:32
|
|
|
Jeśli do listwa wtryskowa jest wyposażona w powrót paliwa do baku, to znaczy, że regulatora nie ma przy filtrze. Jeśli jest jedna rurka z paliwem, to znaczy, że jest. Filtr nie jest w baku, tylko pod nim. |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 31 Sierpień 2020, 17:05
|
|
|
espritek, pisałem Ci wcześniej o filtrze wkręconym w bak. Powyżej masz schemat baku W208 4,3 litra. Poz. 29 i 53 to filtry ( wkręcone w bak ) przez nie zasysane jest paliwo przez pompę już do zasadniczych filtrów.
Ponawiam pytanie - czy wymieniałeś filtry wkręcone w bak ? Jeśli nie to wymień, bo możesz szukać drugiej dziury w dupie( od 14-go zastanawiasz się i na forum zaczynamy wróżyć z fusów - zacznij od rzeczy podstawowych) , a filtr w baku zwyczajnie nie będzie chciał puszczać paliwa do motoru. Wiem co piszę bo jak jest zasyfiony to stawia opór nawet 2 szt pomp we wtrysku mechanicznym, a tam są bardzo wydajne.
polofix, polofix napisał/a: | Filtr nie jest w baku, tylko pod nim. |
- |
|
|
|
|
|