Przesunięty przez: Łukasz 16 Luty 2012, 21:19 |
Zawór zwrotny 2.2 Diesel |
Autor |
Wiadomość |
Saddam2005
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 178 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 24 Luty 2008, 13:07 Zawór zwrotny 2.2 Diesel
|
|
|
Witam..Czy ktoś mi mógłby wytłumaczyć ŁOPATOLOGICZNIE jak zamontować zaworek zwrotny do silnika 2.2 Diesel, poniewaz rano sa problemy z odpaleniem a dzisiaj zauwazyłem że przyczyną tego są pechezyki powietrza w przewodach pailwowych(POMPA LUCAS Epic.. Za Wytłumaczenie badz jeszcze jakies zdjecia bede wdzieczny:) Pozdrawiam |
_________________ W202 C220 Diesel, Esprit 1995:D |
|
|
|
|
piotrfire
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 80 Skąd: Prawiewrocław
|
Wysłany: 25 Luty 2008, 13:27
|
|
|
na przewodzie doprowadzajacym paliwo do filtra w komorze silnika |
_________________ ML w163 320 |
|
|
|
|
kaisor1
kaisor1
Dołączył: 10 Sty 2008 Posty: 37 Skąd: opole
|
Wysłany: 25 Luty 2008, 13:47
|
|
|
ja walczyłem bardzo długo z powietrzem w przewodach
-zmieniałem wężyki przy filtrze i oringi
-zmieniałem filtry ( pomijałem podgrzewacz paliwa ,podpinałem filtr z VW)
-nic nie pomogło dalej powietrze (filter jest napełniony do połowy)
-w przewodzie widać jak paliwo lekko cofa się do baku-zamontuje zaworek tak jak Ty-
- zamontowałem przezroczysty przewód miedzy podgrzewaczem a przewodem metalowym na nadkolu i tam zauważyłem , że z baku idzie niewielka ilość powietrza.
-sprawdzałem w innych samochodach i okazuje się ,że w niektórych też idzie powietrze w paliwie
< pozakładaj solidne weżyki i opaski
<zakładaj firmowe filtry paliwa
<wymień oringi na wężykach -orginalne (niestety 7 zł jeden)
< zamontuj zaworek i powinno być lepiej |
_________________ C-KLASA 220 D 1996 AUTOMAT |
|
|
|
|
ADAMS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 106 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 25 Luty 2008, 19:44
|
|
|
Witam niestety LUCAS nie chce ciebie straszyc ale to co opisujesz to identyczny problem jak poczatkowo u mnie wymienialem oringi zalozylem zaworek zwrotny (bylo dobrze 2 tygodnie). Po jakims czasie pompa wtryskowa zaczela leciec jezdzilem tak dluzszy czas ale denerwowalo mnie zapalanie rano (nierowno pracowal albo zaraz po zapaleniu zgasl) i nabawilem sie jeszcze ze wzgledu na zwlekanie wymiany poduszki silnika.Wczoraj zaprowadzilem auto na uszczelnienie pompy (950zl) na sobote ma byc do odbioru mysle ze skonczy sie ten horror. |
|
|
|
|
Dominik
Dołączył: 15 Wrz 2007 Posty: 124 Skąd: Krynica Zdrój
|
Wysłany: 26 Luty 2008, 09:31
|
|
|
kolego to opisz co po naprawie dzieki |
_________________ Dominik
|
|
|
|
|
Saddam2005
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 178 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 26 Luty 2008, 10:22
|
|
|
Spoko opisze jak naprawie....najprawdopobnie w sobote to zrobie i w niedziele rano napisze czy to cos pomogło |
_________________ W202 C220 Diesel, Esprit 1995:D |
|
|
|
|
|