Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 18:12
wymiana końcówek drążków
Autor Wiadomość
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 3 Luty 2011, 19:40   

polofix napisał/a:
zbieżność mierzy sie w milimetrach,a kąt pochylenia w stopniach.


Co sobie udowadniacie, przecież to jednostki przeliczalne, tak i tak jest dobrze :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Shaggy 

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 540
Skąd: Szczecin
Wysłany: 8 Marzec 2013, 14:34   

Panowie byłem dziś na przeglądzie i diagnosta stwierdził wywaloną końcówkę drążka kierowniczego (lewa). Prawa ponoć Oki. Jako że posiadam osłonę dolną silnika nie mógł stwierdzić w jaki kondycji jest drążek. Wymieniać samą końcówkę drążka ( lemforder za 80 zł) czy lepiej wymienić cały drążek Febi (350zł). Nie wiem jak z końcówką ale co kolwiek robię w zawieszeniu staram się robić parami. Na allegro znalazłem Stenberg za 220 zł kompletny drążek może lepiej dołożyć trochę i całość wymienić :?:
_________________
Opel Vectra C 1,9CDTi 2008 180KM Automat
Mercedes S211 2,2 CDi WDB2112061A587714 $$2019
Mercedes S202 2,2 CDI WDB2021931G000019 $$2016
Peugeot 405 Signature 1,9TD 1995 $$2012
Mercedes w202 2,2D Classic 1994 sedam $$2015
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 8 Marzec 2013, 16:30   

Shaggy napisał/a:
Panowie byłem dziś na przeglądzie i diagnosta stwierdził wywaloną końcówkę drążka kierowniczego (lewa). Prawa ponoć Oki. Jako że posiadam osłonę dolną silnika nie mógł stwierdzić w jaki kondycji jest drążek. Wymieniać samą końcówkę drążka ( lemforder za 80 zł) czy lepiej wymienić cały drążek Febi (350zł). Nie wiem jak z końcówką ale co kolwiek robię w zawieszeniu staram się robić parami. Na allegro znalazłem Stenberg za 220 zł kompletny drążek może lepiej dołożyć trochę i całość wymienić :?:

Ja np polecam ci wymianę całego. Są tam jeszcze inne dwa elementy, które dostają minimalny luz [ledwie wyczuwalny] i już wtedy drążek też jest do wymiany. A mocno wyczuwalny jest po podkręceniu kierownicą i targaniu za jedno z kół.
Może tak być że masz wszystko sprawne, oprócz tej końcówki, to wtedy zadecydujesz.
 
 
 
Shaggy 

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 540
Skąd: Szczecin
Wysłany: 8 Marzec 2013, 21:57   

polofix, no właśnie mam problem przy jeździe po kostce brukowej - dość spory hałas i nie wiem czy z tym związane ale powyżej 120km/h wibracje całej budy samochodu. Wiec chyba wymienię cały :idea:
_________________
Opel Vectra C 1,9CDTi 2008 180KM Automat
Mercedes S211 2,2 CDi WDB2112061A587714 $$2019
Mercedes S202 2,2 CDI WDB2021931G000019 $$2016
Peugeot 405 Signature 1,9TD 1995 $$2012
Mercedes w202 2,2D Classic 1994 sedam $$2015
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 8 Marzec 2013, 22:25   

Mi tłukło na kostce jak miałem wywalone dolne sworznie
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
jola1978 
jola1978


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 08 Sty 2014
Posty: 68
Skąd: Rusiec
Wysłany: 23 Październik 2014, 17:50   

Panowie czeka mnie wymiana końcówek drążków i tu mała prośba może ktoś wytłumaczy jak laikowi krok po kroku jak to zrobić lub podrzuci jakiś filmik instruktażowy będę bardzo wdzięczna :)
_________________
C 220D 95r WDB2021211F273815
 
 
Greg_G 
The Best or Nothing.


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1636
Skąd: lubelskie
Wysłany: 23 Październik 2014, 18:41   

http://www.youtube.com/watch?v=AD9mnTQtM2Y
_________________
W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package
 
 
jola1978 
jola1978


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 08 Sty 2014
Posty: 68
Skąd: Rusiec
Wysłany: 23 Październik 2014, 20:39   

Greg_G, dzięki za filmik jutro wymiana :D
_________________
C 220D 95r WDB2021211F273815
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 14 Marzec 2015, 02:10   

Czekam mnie wymiana końcówek drążka kierowniczego po obu stronach.

Możecie polecić jakie drążki można by było założyć do MB?.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 14 Marzec 2015, 02:56   

Tradycyjnie Lemforder najlepszy. Może być też SFAG- miałem u siebie dwa lata, czyli jakieś... 30000km
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 14 Marzec 2015, 12:21   

Z tego co widzę perzu126, to SFAG jest tańszy nie co od Lemforder na sztuce idzie zaoszczędzić z 20 zł ale czy warto robić oszczędności 40 zł na oby stronach jak coś dłużej wytrzyma?.

A Lemforder wytrzymuje dłużej jak SFAG?. Poza tym nie co różnią się lekko budową, SFAG jest taki



a Lemforder jest taki



.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 14 Marzec 2015, 14:33   

Nie warto oszczędzać jak chcesz autem dłużej jezdzic i do tego wymieniasz u mechanika. Najlepszy oryginał;-)
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 14 Marzec 2015, 18:35   

perzu126, otóż to nie warto bo później wyda się więcej jak można było założyć od razu lepsze.

Hm... oryginał to może zostawmy chyba że mówimy o tym Lemforder?.

Zgadza się ja wymieniam u mechanika.

Póki co jeżdżę na tych co są do wymiany. Lewa strona jest bardziej z wyczuwalnym luzem niż prawa (po chwyceniu w garść na podniesionym samochodzie).

Może trochę pytanie nie w deseń ale ile jeszcze tak mogę pojeździć na końcówkach z luzami?.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
Przemek88 

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 19 Maj 2013
Posty: 162
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Marzec 2015, 19:24   

asziatko, dopóki sworzeń nie wyleci z gniazda i koło samo nie skręci :P
_________________
W210 E200CDI "Elegance" 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573
S210 E220CDI Avantgarde 2000 Kombi 143KM
WDB2102061B221287
 
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 14 Marzec 2015, 19:26   

asziatko, a nie chcesz sobie sam wymienić tych końcówek :?: Żadna robota skomplikowana, odkręcasz nakrętkę, stukasz młotkiem i wybijasz. I tak masz końcówki spisane na straty, więc czy gumę rozwalisz, czy zniszczysz gwint to i tak wszystko jedno. A później tylko na zbieżność podjedziesz ustawić do jakiegoś warsztatu. I po problemie :P
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,182 sekundy. Zapytań do SQL: 11