Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 11:49
Serwo ?
Autor Wiadomość
Vito 
Automaniak

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 33
Skąd: Poznań
  Wysłany: 26 Lipiec 2008, 23:11   Serwo ?

Mam pytanko co to może być : ostatnio zauważyłem, że celina jakby słabiej hamowała, zregenerowałem klocki i podobnie się dzieje ... czy może być ze coś jest nie tak z serwem ? :roll:
_________________
W202 C180 93'
W210 E240 V6 98'
W210 E290 98'
 
 
pstrag 
Moderator

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 620
Skąd: Ełk
Wysłany: 29 Lipiec 2008, 16:20   

jak to zrgenerowałes klocki ?? nie rozumiem ...
_________________
C250TD 1996 Był
C200CDi 2000 Był
Skoda Octavia Był
BMW 530D Był
C200Cdi 2000 Classic Selection Był
Bmw e46 330d M-Pakiet 2001 Sedan Był
C270Cdi 2006 Avantgarde Był
Bmw e39 530d M-Pakiet 2003 Individual JEST
Skoda Fabia 1,6 Tdi CR 2011 Służbowa
 
 
dj_bovorta 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 237
Skąd: Tarnow/okolice
Wysłany: 29 Lipiec 2008, 16:22   

może na super glue przykleił okładziny ścierne :lol:
_________________
Mercedes-Benz W202 C180 Esprit '93 LPG
 
 
 
pstrag 
Moderator

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 620
Skąd: Ełk
Wysłany: 29 Lipiec 2008, 16:23   

hehe tak własnie sie zastanawiam co znaczy te " zregenerowałem "
_________________
C250TD 1996 Był
C200CDi 2000 Był
Skoda Octavia Był
BMW 530D Był
C200Cdi 2000 Classic Selection Był
Bmw e46 330d M-Pakiet 2001 Sedan Był
C270Cdi 2006 Avantgarde Był
Bmw e39 530d M-Pakiet 2003 Individual JEST
Skoda Fabia 1,6 Tdi CR 2011 Służbowa
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 29 Lipiec 2008, 17:04   

podejrzewam, że na stare (porysowane) tarcze założył nowe klocki
 
 
Dominik 

Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 124
Skąd: Krynica Zdrój
Wysłany: 16 Marzec 2009, 17:03   serwo

Witam od pewnego czasu mam taki twardy pedał hamulca i jak przyjdzie czas na mocne hamowanie to auto hamuje ale tak jakby chcialo a nie moglo podobno serwo jest walniete szukam takiego serwa i nigdzie nie moge znalezc gdyby ktos mial jakis namiar to prosze o pomoc i porady czy to aby na pewno jest to podaje parametry auta c klasa 220 D 95KM wersja po faceliftingu dziekuje z gory za pomoc
_________________
Dominik
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 16 Marzec 2009, 17:13   

http://www.autokasacja.pl/

Zadzwoń do nich ja swoje tu znalazłem :)
 
 
bubes 

Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 111
Skąd: z daleka
Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 10:38   wymiana układu wspomagającego hamowanie -servo

witam
czy ktoś z was wymieniał servo ?
wiem ze mam to do wymiany bo pedal zapada sie i auto nie hamuje tylko zwalnia.
czy mozna to zrobic samemu czy lepiej oddac do warsztatu ? :?
 
 
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 15:19   Re: wymiana układu wspomagającego hamowanie -servo

bubes napisał/a:
witam
czy ktoś z was wymieniał servo ?
wiem ze mam to do wymiany bo pedal zapada sie i auto nie hamuje tylko zwalnia.
czy mozna to zrobic samemu czy lepiej oddac do warsztatu ? :?

A kto ci powiedział, że masz serwo do wymiany? To bzdura. Masz zapowietrzony układ albo nieszczelny wysprzęglik/pompę albo jedno i drugie.
A w hamulcach można sobie grzebać pod warunkiem, że się na tym zna. A ty się najwyraźniej nie znasz, więc lepiej oddaj auto do warsztatu i to dobrego.
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
bubes 

Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 111
Skąd: z daleka
Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 15:26   

znajomy z warsztatu tak stwierdził, a mechanikiem jest bardzo dobrym 8) gdyby układ kolego był zapowietrzony nie jeździłbym po warsztatach :wink:
 
 
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 15:31   

Objawy jakie podałeś (wpadający pedał + brak hamowania) wskazują na zapowietrzony układ i absolutnie wykluczają objawy uszkodzonego serwa (wtedy miałbyś twardy pedał ale auto by hamowało). Jeśli masz zaufanie do tego mechanika, to dlaczego nie każesz mu naprawić auta?
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
bubes 

Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 111
Skąd: z daleka
Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 16:18   

Szkoda mi kasy 100zł za wymiane serva. Ok to sproboje odpowietrzyc uklad i dam znac ale w warsztacie to sprawdzali.
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 25 Wrzesień 2009, 19:06   

bubes napisał/a:
Szkoda mi kasy 100zł


A życia ci nie szkoda????? Masz dopiero 20 lat :?
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 25 Wrzesień 2009, 19:11   

Marcin Pop. napisał/a:
A życia ci nie szkoda????? Masz dopiero 20 lat :?


Co Twój post wnosi do problemu kol. bubes ?
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
puras 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 159
Skąd: Z-DOLNY ŚLĄSK
Wysłany: 25 Wrzesień 2009, 19:29   

A może płyn już stary i woda w nim jest , może trzeba zmienić???
_________________
był w202 jest e39...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,119 sekundy. Zapytań do SQL: 10