Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 11:49 |
Serwo ? |
Autor |
Wiadomość |
Vito
Automaniak
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 33 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26 Lipiec 2008, 23:11 Serwo ?
|
|
|
Mam pytanko co to może być : ostatnio zauważyłem, że celina jakby słabiej hamowała, zregenerowałem klocki i podobnie się dzieje ... czy może być ze coś jest nie tak z serwem ? |
_________________ W202 C180 93'
W210 E240 V6 98'
W210 E290 98'
|
|
|
|
|
pstrag
Moderator
Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 620 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 29 Lipiec 2008, 16:20
|
|
|
jak to zrgenerowałes klocki ?? nie rozumiem ... |
_________________ C250TD 1996 Był
C200CDi 2000 Był
Skoda Octavia Był
BMW 530D Był
C200Cdi 2000 Classic Selection Był
Bmw e46 330d M-Pakiet 2001 Sedan Był
C270Cdi 2006 Avantgarde Był
Bmw e39 530d M-Pakiet 2003 Individual JEST
Skoda Fabia 1,6 Tdi CR 2011 Służbowa
|
|
|
|
|
dj_bovorta
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 237 Skąd: Tarnow/okolice
|
Wysłany: 29 Lipiec 2008, 16:22
|
|
|
może na super glue przykleił okładziny ścierne |
_________________ Mercedes-Benz W202 C180 Esprit '93 LPG
|
|
|
|
|
pstrag
Moderator
Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 620 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 29 Lipiec 2008, 16:23
|
|
|
hehe tak własnie sie zastanawiam co znaczy te " zregenerowałem " |
_________________ C250TD 1996 Był
C200CDi 2000 Był
Skoda Octavia Był
BMW 530D Był
C200Cdi 2000 Classic Selection Był
Bmw e46 330d M-Pakiet 2001 Sedan Był
C270Cdi 2006 Avantgarde Był
Bmw e39 530d M-Pakiet 2003 Individual JEST
Skoda Fabia 1,6 Tdi CR 2011 Służbowa
|
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 29 Lipiec 2008, 17:04
|
|
|
podejrzewam, że na stare (porysowane) tarcze założył nowe klocki |
|
|
|
|
Dominik
Dołączył: 15 Wrz 2007 Posty: 124 Skąd: Krynica Zdrój
|
Wysłany: 16 Marzec 2009, 17:03 serwo
|
|
|
Witam od pewnego czasu mam taki twardy pedał hamulca i jak przyjdzie czas na mocne hamowanie to auto hamuje ale tak jakby chcialo a nie moglo podobno serwo jest walniete szukam takiego serwa i nigdzie nie moge znalezc gdyby ktos mial jakis namiar to prosze o pomoc i porady czy to aby na pewno jest to podaje parametry auta c klasa 220 D 95KM wersja po faceliftingu dziekuje z gory za pomoc |
_________________ Dominik
|
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
|
|
|
|
bubes
Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 111 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 10:38 wymiana układu wspomagającego hamowanie -servo
|
|
|
witam
czy ktoś z was wymieniał servo ?
wiem ze mam to do wymiany bo pedal zapada sie i auto nie hamuje tylko zwalnia.
czy mozna to zrobic samemu czy lepiej oddac do warsztatu ? |
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 15:19 Re: wymiana układu wspomagającego hamowanie -servo
|
|
|
bubes napisał/a: | witam
czy ktoś z was wymieniał servo ?
wiem ze mam to do wymiany bo pedal zapada sie i auto nie hamuje tylko zwalnia.
czy mozna to zrobic samemu czy lepiej oddac do warsztatu ? |
A kto ci powiedział, że masz serwo do wymiany? To bzdura. Masz zapowietrzony układ albo nieszczelny wysprzęglik/pompę albo jedno i drugie.
A w hamulcach można sobie grzebać pod warunkiem, że się na tym zna. A ty się najwyraźniej nie znasz, więc lepiej oddaj auto do warsztatu i to dobrego. |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
bubes
Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 111 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 15:26
|
|
|
znajomy z warsztatu tak stwierdził, a mechanikiem jest bardzo dobrym gdyby układ kolego był zapowietrzony nie jeździłbym po warsztatach |
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 15:31
|
|
|
Objawy jakie podałeś (wpadający pedał + brak hamowania) wskazują na zapowietrzony układ i absolutnie wykluczają objawy uszkodzonego serwa (wtedy miałbyś twardy pedał ale auto by hamowało). Jeśli masz zaufanie do tego mechanika, to dlaczego nie każesz mu naprawić auta? |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
bubes
Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 111 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 16:18
|
|
|
Szkoda mi kasy 100zł za wymiane serva. Ok to sproboje odpowietrzyc uklad i dam znac ale w warsztacie to sprawdzali. |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 25 Wrzesień 2009, 19:06
|
|
|
bubes napisał/a: | Szkoda mi kasy 100zł |
A życia ci nie szkoda????? Masz dopiero 20 lat |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 25 Wrzesień 2009, 19:11
|
|
|
Marcin Pop. napisał/a: | A życia ci nie szkoda????? Masz dopiero 20 lat |
Co Twój post wnosi do problemu kol. bubes ? |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
puras
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 159 Skąd: Z-DOLNY ŚLĄSK
|
Wysłany: 25 Wrzesień 2009, 19:29
|
|
|
A może płyn już stary i woda w nim jest , może trzeba zmienić??? |
_________________ był w202 jest e39... |
|
|
|
|
|