Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Grudzień 2012, 23:02
tarcie przy skrecie
Autor Wiadomość
ziomkes20

Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 70
Skąd: Malczyce
Wysłany: 19 Marzec 2009, 11:35   tarcie przy skrecie

Witam
Mam taki problem gdy skręcam w każdą stronę na maxa to mi coś trze mam orginalne felgi aluminiowe z W202 i opony 195/65/R15 co może być przyczyna czy tak po prostu jest ??
_________________
W202 C250 turbo diesel sedan 97r. WDB2021281A502072
 
 
 
slash 
C 220CDI Esprit 99r.


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 183
Skąd: ZST
Wysłany: 19 Marzec 2009, 11:42   

a nadkola ci sie niepoluzowaly?
_________________
WDB2021931F846374
 
 
tomjaw 
C36 AMG


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 129
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19 Marzec 2009, 12:22   

Skręcaj stopniowo koła i przyjrzyj się w którym miejscu są najbliżej jakiegoś elementu. Podejrzewam nadkola
_________________
W202 C36 AMG 94r.
W124 300D kombi 91r.
 
 
 
ziomkes20

Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 70
Skąd: Malczyce
Wysłany: 19 Marzec 2009, 13:46   

nadkola mam w porządku właśnie wcześniej miałem felgi 16 205/55/R16 myślałem że za szerokie i jak załozę 15 będzie ok ale ednak nie i jak skręcę na maxa i puszcze kierownice auto może samo jezdzać w koło nie wiem co się dzieje już i obciera coś a nigdzie nie widać żadnych miejsc z przetarciami
_________________
W202 C250 turbo diesel sedan 97r. WDB2021281A502072
 
 
 
Marcin13736 
MBmiłośnik


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 466
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 19 Marzec 2009, 14:24   

Rozmiar opon jak najbardziej popraawny, ale ile wynosi wskaźnik "ET " tyl alusków. Jesteś pewien, że poprawny?. Przy stalowych powiniem wynosić "ET 37", nie wiem jak jest z twoimi...Sprawdx jak możesz
_________________
C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA
 
 
ziomkes20

Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 70
Skąd: Malczyce
Wysłany: 19 Marzec 2009, 14:33   

Felgi są orginalne z w202 mowie o 15 a 16 pochodzą z W211. A 15 nie powinny tak trzeć
_________________
W202 C250 turbo diesel sedan 97r. WDB2021281A502072
 
 
 
HenrykN 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 187
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 19 Marzec 2009, 19:42   

Pod spodem na zawieszeniu masz ograniczniki skrętu.
Powinne tam być plastykowe nakładki.
Jeżeli ich nie masz to przy całkowitym skręcie będzie skrzypieć.
Metal trze o metal.
_________________
HenrykN C180-1998r-LPG-Automat;VIN WDB2020181A661019 + Yamaha DragStar 650
W204 C200 1.8 Kompressor 184 KM
VIN WDD 2040411F001502
 
 
inigo 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 48
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 19 Marzec 2009, 21:42   

zgadza sie, na forum o tym bylo, to sa teflonowe nakladki, ktore zapewne sie starly, u mnie jest to samo,
_________________
c180 elegance `93 +LPG
WDB2020181F027901
 
 
Przemek 
Site Admin
W202 C180 LPG Esprit

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 405
Skąd: lubuskie
Wysłany: 31 Marzec 2009, 20:13   

Mam ten sam objaw co autor postu ........ Ma ktos fotke lub rysunek gdzie to sie znajduje ? Da rade to wymienic ?
_________________
W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24
 
 
janucha78 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 727
Skąd: skarzysko
Wysłany: 31 Marzec 2009, 20:21   

Cytat:
Mam ten sam objaw co autor postu ........ Ma ktos fotke lub rysunek gdzie to sie znajduje ? Da rade to wymienic ?

http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=84297#84297
Element nr 15
_________________
C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067
 
 
 
Maly V8 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 223
Skąd: Siedlce
Wysłany: 3 Kwiecień 2009, 20:13   

Podobny problem miałem w terenówce, ale okazał się to słaby punkt zawieszenia,i nowe za kilka tyś tak samo się wytrą, odkręciłem ograniczniki po trzy obroty i posmarowałem smarem żeby nie drażniły przy maksymalnym skręcie.
 
 
 
thrashcan 

Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 5
Skąd: Józefosław
Wysłany: 4 Kwiecień 2009, 11:03   

Podłącze się do tematu. W moim autku (C180 automat sedan 95') również zdarza mi się słyszeć tarcie/stukotanie z prawego przedniego koła, jakby metal o metal, przy skręcaniu w lewo. Z tym że odgłos występuje już nawet przy delikatnym skręcaniu, np. przy jeździe po łuku z prędkością powiedzmy 40 km/h. Co ciekawe, jeśli w trakcie jazdy przy skręconych kołach zmieni mi się bieg i prawe przednie koło tym samym dostanie obciążenia, tarcie się nasila. Jednocześnie słychać je niejako w rytm pracy silnika - tarcie jest jakby zależne od obrotów.

Co to do cholery może być, bo już mnie z tym szlag trafia i maksymalnie zwalniam na wszelkich rodzaju zakrętach w lewo, by nie słyszeć tego dźwięku :/ Jakaś metalowa osłona może to powodować? Sprawdziłem stan klocków i tarcz oraz wszystkie plastiki w nadkolu - wydają się dobrze połączone. Spotkaliście się z czymś takim?
_________________
W202 C180 95'
Micra 1,3 CVT 95' - żonowóz

ex. Swift 1,3 97' R.I.P, W124 280E 93', Mondeo 2,5 V6 99', Polo 1,4 00'
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Kwiecień 2009, 17:27   

thrashcan, luz na wahaczach? ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
thrashcan 

Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 5
Skąd: Józefosław
Wysłany: 4 Kwiecień 2009, 22:13   

Qrcze, sam nie wiem, może? W tygodniu zaprowadzę do mechanika i każę podokręcać wszystko, co się da:)
_________________
W202 C180 95'
Micra 1,3 CVT 95' - żonowóz

ex. Swift 1,3 97' R.I.P, W124 280E 93', Mondeo 2,5 V6 99', Polo 1,4 00'
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 5 Kwiecień 2009, 00:41   

A ja mam problem bo jak skrecam w prawo to slysze brzęczenie.
W lewo jest OK. Czy to moze byc wina wybitej koncowki drazka kierowniczego ?
Czy moze cos z pompa wspomagania cos nie tak ? (w sumie niedlugo czeka mnie jej wymiania, poci sie)
_________________
C180 1999r WDB2020182F845343
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,168 sekundy. Zapytań do SQL: 11