Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Luty 2012, 18:07
C180 zadławia się na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
m00n

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 674
Skąd: Morąg
Wysłany: 17 Styczeń 2009, 17:51   

ja walcze z tym od dluzszego czasu ale bez skutkow, moze byc proble ze strona elektryczna, regulator napiecia, akumulator, mzoe byc sonda, moze byc napinacz lancucha lub sam lancuch, jak rowniez zle cisnienie oleju, kompresja na cylindrach, pompa paliwa, cewki, modul zaplonowy w zasadzie to wszystko moze byc przyczyna, ja i zreszta jakis maly gowniany czujniczek :)

U mnie wyglada to tak
http://pl.youtube.com/wat...re=channel_page
_________________
C200 Esprit benzyna (bez gazu) 1994

"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach..."
 
 
espritek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 369
Skąd: iława
Wysłany: 17 Styczeń 2009, 20:39   

m00n napisał/a:
ja walcze z tym od dluzszego czasu ale bez skutkow, moze byc proble ze strona elektryczna, regulator napiecia, akumulator, mzoe byc sonda, moze byc napinacz lancucha lub sam lancuch, jak rowniez zle cisnienie oleju, kompresja na cylindrach, pompa paliwa, cewki, modul zaplonowy w zasadzie to wszystko moze byc przyczyna, ja i zreszta jakis maly gowniany czujniczek


no to ładny kibel ciekawe od czego zacząć
m00n napisał/a:
U mnie wyglada to tak


tak to by fajnie było u mnie czasem spadają do 500 a najgorzej przy redukcji przy małej prędkości z 3-na- 2 zdejmuje nogę z gazu i zmiana biegu i w tym momencie spadają obroty wciskam gaz i ciężko ma się wkręcić :cry: lekko szarpnie i jest ok'
trzeba będzie to wszystko posprawdzać począwszy od diagnostyki po ciśnienie w cylindrach .
_________________
W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
 
 
m00n

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 674
Skąd: Morąg
Wysłany: 17 Styczeń 2009, 21:29   

aha czyli problem nie tylko na jalowych ? tak komputer to pierwsza rzecz na jaka jedz potem cisnienie oleju i kompresja cylindrow ale jak piszesz ze podczas redukcji tez tak sie dzieje to mi wyglada na paliwo, sprawdz koniecznie pompe paliwowa bo komp chyba tego nie pokaze, filtr paliwa wymieniales ?

a po zmianie biegu np z 2 na 3 szarpie autem i slabo sie wkreca ? ja tak mialem znim wymienilem swiece, po tym jak reka odjal ale widze wymieniles swiece ... moze zle dobrane albo wadliwe ?
_________________
C200 Esprit benzyna (bez gazu) 1994

"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach..."
 
 
espritek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 369
Skąd: iława
Wysłany: 17 Styczeń 2009, 23:22   

m00n,

dziwi mnie jedna rzecz :?: dlaczego jest ok jak jest zimny :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
_________________
W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
 
 
m00n

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 674
Skąd: Morąg
Wysłany: 18 Styczeń 2009, 08:55   

niestety nei znam odpowiedzi na to pytanie :( gdybanie nic nieda musisz jechac na dobra diagnostyke, nie wiem ile w olsztynie w aso kosztuje podpiecie pod star diagnostics, ale moge polecic zaklad http://www.mbauto.pl/ w olsztynie maja star diagnostics i robia tylko mercedesy wiec napewno pomogą
_________________
C200 Esprit benzyna (bez gazu) 1994

"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach..."
 
 
inigo 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 48
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18 Styczeń 2009, 11:10   

Polecam tylko oryginalny komputer od MB, u mnie tylko on zdzialal cuda:) poprzednio mialem podobnie, facet z serwizu MB mial wu siebie oryginalny system diagnozowania, dodatkowo wyszo tez, ze:
1. Oprócz czyszczenia przepustnicy wgral nowy program a nie wykasowal tylko bledy
1. problem byl tez z czujnikiem temperatury silnika, przepalone kabelki, poprawil
3. Sonda lambda do wymiany, nie wymienilem, ale juz pol roku nic sie nie dzieje
polecam tez jezdzic na 98, zupelnie inna kultura pracy silnika i problemy z odpalaniem i tp zniknely
_________________
c180 elegance `93 +LPG
WDB2020181F027901
 
 
espritek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 369
Skąd: iława
Wysłany: 18 Styczeń 2009, 12:38   

Moon ma rację nie ma co gdybać w czwartek jestem umówiony z kolesiem od diagnostyki jeśli on nie da rady to wybiorę się do Olsztyna na oryginalny komputer . A co do paliwa to próbowałem 98 i nie odczułem żadnej różnicy ale mimo to tankuje na dobrych stacjach unikam niepewnych stacji benzynowych .
_________________
W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 19 Styczeń 2009, 11:53   

Cytat:
dziwi mnie jedna rzecz :?: dlaczego jest ok jak jest zimny :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:


bo jest na ssaniu ??? i oborty sa wieksze ?
_________________
C180 1999r WDB2020182F845343
 
 
espritek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 369
Skąd: iława
Wysłany: 19 Styczeń 2009, 19:56   

btx napisał/a:
bo jest na ssaniu ??? i oborty sa wieksze ?


to jak jest na ssaniu to instalacja elektryczna i ewentualne nieszczelności w układzie dolotowym nie mają wpływu :evil:
pomyśl troszkę :idea: :!:

[ Dodano: 26 Styczeń 2009, 18:23 ]
no i po wizycie u diagnosty co się okazało że kupa błędów kilka poprawionych złączek jakieś zwarcie na czwartym wtrysku no no i najgorsze SONDA pada na razie nie wymieniłem ale trzeba będzie , proponował mi za 350 zł jest niewielka poprawa ale sonda za wolno podaje sygnały i czasem jeszcze ma jakieś zachwiania .

[ Dodano: 15 Luty 2009, 18:57 ]
Dla zainteresowanych i użytkowników W202 z 1.8L moja męczarnia skończyła się po mojej własnej interwencji do układu zapłonowego gdzie okazało się rzeczą banalną ( świece ) otóż wstawiłem moją gwiazdę do mechanika (okazało się że pseudo mechanika ) na wymianę świec ,przewodów zapłonowych , wymienił przewody bo dostał je do ręki a do świec nawet nie zajrzał mimo to skasował mnie za świece , po jego dłubaninie wybrałem się do kolegi i opisałem mu problem , zapytał czy wymieniłem świece odparłem że tak , zapytał sie gdzie mam stare bo by je chętnie obejrzał ,niestety nie dostałem ich od mechanika on od razu stwierdził że coś mu śmierdzi i wykręciliśmy świece okazało się że świece są w okropnym stanie i dziwił się że jeszcze zapala . Takim to sposobem pozbyłem się problemu z szalejącymi obrotami , świece kupiłem z Allegro oryginalne po 11 zł a morał z tego taki że jak chcesz mieć coś porządnie zrobione to zrób to SAM !!!
a co do mechanika to sprawa trafiła do prokuratora bo mimo nie wielkiej szkody on uparcie się upiera że świece wymienił ale nie jest wstanie okazać dowodu zakupu na nowe świece , odpuścił bym mu gdyby się przyznał i zwrócił kasę ,ale to on teraz chce zrobić ze mnie oszusta , bo niby ja podmieniłem te świece .

Strach pomyśleć co by się okazało gdybym mu zlecił naprawę zawieszenia , lub układu kierowniczego czy hamulców :?: :?: :?:
_________________
W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
 
 
Brylantoos 


Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 2
Skąd: Krk
Wysłany: 14 Marzec 2009, 16:07   Nierówna praca na wolnych obrotach,dziura w gazie

Witam!!Na wstepie chciałem przywitac i pozdrowic wszystkich miłośnikow gwiazdy.Chciałem tez na samym poczatku powiedziec ze przekopalem 99% tematow zwiazanych (lub tez podobnych) z moim problemem i niestety nic nie pomogło.Wiec zacznijmy.2 tyg. temu kupiłem moja pierwsza gwiazde.Piekny czerwony kolor,rocznik 97,silnik 1.8.Wszystko w autku jest naprawde wzorowe,zawieszenie ideal,lakier nie ma sladu korozji.Ogolnie pomyslalem ALEZ ZE MNIE FARCIAZ!! Nistety radosc nie trwala długo.Konkretnie kiedy moj MB osiagnie temperature ksiażkowa (czyli kolo 80c) zaczynaja sie dziac jaja typu nierowna praca silnika i co gorsza kiedy dodaje gazu delikatnie zeby ruszyc to autko najpierw spada z obrotow i dopiero wskakuje na wyzsze.Jesli nie podgazuje go troche to zgasnie.A teraz napisze co zrobiłem zeby pozbyc sie problemu (tak jak jest to napisane na forum) Pojechalem na kompa,tam wyszlo ze szczelony jest CZUJNIK POŁOZENIE WAŁKA ROZŻĄDU i SONDA LAMBDA ,czesci te wymienilem ,znowy na komp s!
kasowac bledy,niestety nie pomoglo.Dalej wymiana przepływomierza,przpustnicy,swiec.Niestety nie pomoglo.Wymienilem cewki razem z kablami i problem nierownej pracy silnika po nagrzaniu ustal niestety problem z DOŁKIEM w gazie nie ustapil.Oczywiscie wszyskie płyny,filtry powymieniane.Odłączylem aku. bo ponoc wtedy komp by sie zresetowal i tez nic.Na koncu jeszcze mogl byc zapchany katalizator ale po sprawdzeniu ja kaktalizatora nie mam.I tu moje pomysly sie skonczyly,nie wiem co mam zrobic.Nie widzi mi sie sprzedawac MB z powodu takiej pierdoly.Moze cos podpowiecie,moze znacie jakiegos fachowca na terenie małopolski ktory mogl by pomoc.Podam jeszcze nr vin WDB2020281A493297 .Wszystkich serdecznie pozdrawiam i prosze o pomoc.


zapomniałem dodac ze kiedy silnik jest zimny (na ssasiu) to spisuje sie wzorowo przez pare kilometrow.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,144 sekundy. Zapytań do SQL: 10