Przesunięty przez: Łukasz 10 Luty 2012, 11:15 |
Układ hamulcowy od AMG |
Autor |
Wiadomość |
slow
Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 112 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2009, 21:45 Układ hamulcowy od AMG
|
|
|
Witam
Posiadam Mercedesa W202 sport 2,0 benzyna 1994r. Zastanawiam się nad zamontowaniem układu hamulcowego od AMG. Powiedzcie mi jeśli możecie czy trzeba wymieniać pompę i serwo czy wystarczą tylko zaciski i tarcze.
Czy jeśli będę miał tarcze od AMG to wejdzie mi stalowa felga 15"?
Od którego lepiej zamontować układ hamulcowy? C43 czy C36? Mam wersje przed liftem
Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam |
_________________ C200 sport 94r. - sprzedany
C36 AMG 94r. |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2009, 21:53
|
|
|
c200_sport napisał/a: | Posiadam Mercedesa W202 sport 2,0 benzyna 1994r. Zastanawiam się nad zamontowaniem układu hamulcowego od AMG. Powiedzcie mi jeśli możecie czy trzeba wymieniać pompę i serwo czy wystarczą tylko zaciski i tarcze. |
Zaciski i tarcze na pewno Co do pompy to trzeba porównać numery ponieważ pompa od AMG może być wyposażona w ASR lub inny system kontroli trakcji a to wiąże się z dodatkowymi przeróbkami.
c200_sport napisał/a: | Czy jeśli będę miał tarcze od AMG to wejdzie mi stalowa felga 15"? |
Na 100% nie wejdą.
c200_sport napisał/a: | Od którego lepiej zamontować układ hamulcowy? C43 czy C36? Mam wersje przed liftem |
Jak przed liftem to lepiej od C36. |
|
|
|
|
slow
Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 112 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2009, 22:13
|
|
|
Ok wiec w takim razie chyba sobie odpuszcze;P Zastanawiam się jeszcze nad tarczami EBC Turbo groove i klockami Green Stuff |
_________________ C200 sport 94r. - sprzedany
C36 AMG 94r. |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2009, 22:17
|
|
|
c200_sport napisał/a: | Ok wiec w takim razie chyba sobie odpuszcze;P Zastanawiam się jeszcze nad tarczami EBC Turbo groove i klockami Green Stuff |
Przy Twoim silniku to zdecydowanie lepiej będzie zastosować sportowe zamienniki tarczy i klocków niż przerabiać na układ od AMG - gra nie warta świeczki (już nie mówiąc o kosztach...) |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Hemik
Dołączył: 15 Paź 2007 Posty: 242 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 10 Kwiecień 2009, 19:43
|
|
|
kurde ja też chciałem
[ Dodano: 10 Kwiecień 2009, 19:45 ]
a co z elementów mechanicznych można wymienić na amg w c1,8 96' co by mi troszkę poprawiło samopoczucie, nie wiem np amortyzatory, świece, sprężyny ???? |
_________________ Wchodzi comza do windy a tam guziki się z niego śmieją
C 1.8E CLASSIC 96'
|
|
|
|
|
Ali-En
C36 AMG
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2008 Posty: 234 Skąd: Opole
|
Wysłany: 10 Kwiecień 2009, 20:11
|
|
|
Amory i sprężyny to wystarczy na jakieś tuningowe odpowiedniki, albo od sporta. Świece nic nie dadzą, chyba że samopoczucie właśnie Aczkolwiek też powinny być dobrane do silnika odpowiednio. Najlepiej by poprawił bodykit |
|
|
|
|
Axwell
C 220 od Brabusa
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 3494 Skąd: 42-200
|
Wysłany: 10 Kwiecień 2009, 22:48
|
|
|
Ali-En napisał/a: | Najlepiej by poprawił bodykit |
ten jest ciekawy
|
_________________
|
|
|
|
|
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 31 Maj 2013, 19:04
|
|
|
witam dzisiaj zająłem się przekładką hamulcy od c43 do c280
pierwszy problem to musialem po odginać i trochę po wycinać tarcze kotwiczne bo były zamałe
teraz dalej drugi problem to po montażu tarcz potem jarzma tarcza podczas kręcenia sie obcierała o wewnętrzną stronę jarzma na obu stronach więc nei mogę pojąć dlaczego czy są inne wahacze w c43 ???
więc założyliśmy dystans między tarcze a piastę 3mm -4mm
efekt taki że teraz przy 100 trasie kiera ze chcocho chyba to jest przyczyna jeszcze bede przekładał opony bo może to jest wina
teraz trzeci problem z odpowietrzeniem chyba bo zmieniłem kompletnie płyn na bosha i zaczeliśmy odpowietrzać pierw prawe tylne lew potem prawe przednie potem lew i dalej pdel nie jest do końca taki jak powinień
prosze o pomoc czy winowajcą jest ten dystan jeśli tak to co robić ? |
_________________ VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2013, 12:04
|
|
|
caliber, odpowietrzniki masz na górze czy na dole ? bo moze koła odwróciłeś ? tzn prawy zacisk na lewo i odwrotnie ? bo one są PLUG&PLAY |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
Ostry
Damian
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 1038 Skąd: Płock/Słupno
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2013, 12:15
|
|
|
Cytat: | efekt taki że teraz przy 100 trasie kiera ze chcocho chyba to jest przyczyna jeszcze bede przekładał opony bo może to jest wina | Koła są ok, winna jest felga, a dokładniej piasta. Jeśli założyłeś dystans 3-4 mm felga powinna mieć otwór centrujący 61mm, a nie 66.6-5 Na piaście średnica 66.6mm ma długość kilku mm.Zakładając dystans bez kołnierza centrującego felga opiera się nadal na piaście, gdzie średnica wynosi 61mm. Mam ten sam problem. I najgorsze jest to, że pierścienie centrująca występują w rozmiarach 64mm oraz 60.1mm .Ten pierwszy jest za duży o 3mm, ten drugi za mały o 0.9 mm i nie da się go założyć. Obecnie masz teraz 5 mm luzu między piastą , a otworem centrującym w feldze i stąd te "bicie" na kierownicy |
_________________ Nie ma pieniędzy zaoszczędzonych, są tylko te wydane.
|
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2013, 12:17
|
|
|
do kolumny powinieneś mieć przykręcony uchwyt/dystans i dopiero do niego przykręcić zacisk może czegoś brakuje albo nie od tej wersji czy coś, nawet nie mam jak sprawdzić bo auta brak.....
wahacz taki sam jak w każdym sporcie
[ Dodano: 1 Czerwiec 2013, 12:18 ]
tak się jeszcze zapytam jakie felgi założyłeś ?/ |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2013, 12:32
|
|
|
ostrowski., masz rację.
Kiedyś miałem ten sam problem. |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2013, 16:51
|
|
|
witam to nie jest winna felga bo mam taka sama jak przed założeniem hamulcy od c43
tylko najprawdopodobniej c43 ma inne piasty niż c280 94 rok i dlatego musiałem dać dystans miedzy tarcze a piaste
kupiłem pierścienie centrujace na allegro 63,4 na 66,6 i po założeniu zobaczymy co bedize sie działo a jak nie to będe szukał
piast od c43 i potem pewnie jeszcze zwrotnic ;/ |
_________________ VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki |
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2013, 19:18
|
|
|
to weź mój vin zadzwoń do ASO i zapytaj o piasty i czy pasują one do 2.8 i tyle będziesz wiedział....... |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
|