Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
10 Luty 2012, 11:15
Układ hamulcowy od AMG
Autor Wiadomość
slow 

Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 7 Kwiecień 2009, 21:45   Układ hamulcowy od AMG

Witam

Posiadam Mercedesa W202 sport 2,0 benzyna 1994r. Zastanawiam się nad zamontowaniem układu hamulcowego od AMG. Powiedzcie mi jeśli możecie czy trzeba wymieniać pompę i serwo czy wystarczą tylko zaciski i tarcze.

Czy jeśli będę miał tarcze od AMG to wejdzie mi stalowa felga 15"?

Od którego lepiej zamontować układ hamulcowy? C43 czy C36? Mam wersje przed liftem

Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
_________________
C200 sport 94r. - sprzedany
C36 AMG 94r.
 
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 7 Kwiecień 2009, 21:53   

c200_sport napisał/a:
Posiadam Mercedesa W202 sport 2,0 benzyna 1994r. Zastanawiam się nad zamontowaniem układu hamulcowego od AMG. Powiedzcie mi jeśli możecie czy trzeba wymieniać pompę i serwo czy wystarczą tylko zaciski i tarcze.

Zaciski i tarcze na pewno :D Co do pompy to trzeba porównać numery ponieważ pompa od AMG może być wyposażona w ASR lub inny system kontroli trakcji a to wiąże się z dodatkowymi przeróbkami.

c200_sport napisał/a:
Czy jeśli będę miał tarcze od AMG to wejdzie mi stalowa felga 15"?

Na 100% nie wejdą.

c200_sport napisał/a:
Od którego lepiej zamontować układ hamulcowy? C43 czy C36? Mam wersje przed liftem

Jak przed liftem to lepiej od C36.
 
 
slow 

Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 7 Kwiecień 2009, 22:13   

Ok wiec w takim razie chyba sobie odpuszcze;P Zastanawiam się jeszcze nad tarczami EBC Turbo groove i klockami Green Stuff
_________________
C200 sport 94r. - sprzedany
C36 AMG 94r.
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 7 Kwiecień 2009, 22:17   

c200_sport napisał/a:
Ok wiec w takim razie chyba sobie odpuszcze;P Zastanawiam się jeszcze nad tarczami EBC Turbo groove i klockami Green Stuff


Przy Twoim silniku to zdecydowanie lepiej będzie zastosować sportowe zamienniki tarczy i klocków niż przerabiać na układ od AMG - gra nie warta świeczki (już nie mówiąc o kosztach...)
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Hemik

Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 242
Skąd: Wawa
Wysłany: 10 Kwiecień 2009, 19:43   

kurde ja też chciałem :(

[ Dodano: 10 Kwiecień 2009, 19:45 ]
a co z elementów mechanicznych można wymienić na amg w c1,8 96' co by mi troszkę poprawiło samopoczucie, nie wiem np amortyzatory, świece, sprężyny ????
_________________
Wchodzi comza do windy a tam guziki się z niego śmieją
C 1.8E CLASSIC 96'
 
 
Ali-En 
C36 AMG


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 234
Skąd: Opole
Wysłany: 10 Kwiecień 2009, 20:11   

Amory i sprężyny to wystarczy na jakieś tuningowe odpowiedniki, albo od sporta. Świece nic nie dadzą, chyba że samopoczucie właśnie ;) Aczkolwiek też powinny być dobrane do silnika odpowiednio. Najlepiej by poprawił bodykit ;)
 
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 10 Kwiecień 2009, 22:48   

Ali-En napisał/a:
Najlepiej by poprawił bodykit ;)


ten jest ciekawy ;)

_________________


 
 
caliber 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 1077
Skąd: Otwock
Wysłany: 31 Maj 2013, 19:04   

witam dzisiaj zająłem się przekładką hamulcy od c43 do c280

pierwszy problem to musialem po odginać i trochę po wycinać tarcze kotwiczne bo były zamałe

teraz dalej drugi problem to po montażu tarcz potem jarzma tarcza podczas kręcenia sie obcierała o wewnętrzną stronę jarzma na obu stronach więc nei mogę pojąć dlaczego czy są inne wahacze w c43 ???
więc założyliśmy dystans między tarcze a piastę 3mm -4mm

efekt taki że teraz przy 100 trasie kiera ze chcocho chyba to jest przyczyna jeszcze bede przekładał opony bo może to jest wina

teraz trzeci problem z odpowietrzeniem chyba bo zmieniłem kompletnie płyn na bosha i zaczeliśmy odpowietrzać pierw prawe tylne lew potem prawe przednie potem lew i dalej pdel nie jest do końca taki jak powinień

prosze o pomoc czy winowajcą jest ten dystan jeśli tak to co robić ?
_________________
VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki
 
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 1 Czerwiec 2013, 12:04   

caliber, odpowietrzniki masz na górze czy na dole ? bo moze koła odwróciłeś ? tzn prawy zacisk na lewo i odwrotnie ? bo one są PLUG&PLAY
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
Ostry 
Damian


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 1038
Skąd: Płock/Słupno
Wysłany: 1 Czerwiec 2013, 12:15   

Cytat:
efekt taki że teraz przy 100 trasie kiera ze chcocho chyba to jest przyczyna jeszcze bede przekładał opony bo może to jest wina
Koła są ok, winna jest felga, a dokładniej piasta. Jeśli założyłeś dystans 3-4 mm felga powinna mieć otwór centrujący 61mm, a nie 66.6-5 :) Na piaście średnica 66.6mm ma długość kilku mm.Zakładając dystans bez kołnierza centrującego felga opiera się nadal na piaście, gdzie średnica wynosi 61mm. Mam ten sam problem. I najgorsze jest to, że pierścienie centrująca występują w rozmiarach 64mm oraz 60.1mm .Ten pierwszy jest za duży o 3mm, ten drugi za mały o 0.9 mm i nie da się go założyć. Obecnie masz teraz 5 mm luzu między piastą , a otworem centrującym w feldze i stąd te "bicie" na kierownicy :)
_________________
Nie ma pieniędzy zaoszczędzonych, są tylko te wydane.
 
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 1 Czerwiec 2013, 12:17   

do kolumny powinieneś mieć przykręcony uchwyt/dystans i dopiero do niego przykręcić zacisk może czegoś brakuje albo nie od tej wersji czy coś, nawet nie mam jak sprawdzić bo auta brak.....
wahacz taki sam jak w każdym sporcie

[ Dodano: 1 Czerwiec 2013, 12:18 ]
tak się jeszcze zapytam jakie felgi założyłeś ?/
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 1 Czerwiec 2013, 12:32   

ostrowski., masz rację.
Kiedyś miałem ten sam problem.
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
caliber 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 1077
Skąd: Otwock
Wysłany: 1 Czerwiec 2013, 16:51   

witam to nie jest winna felga bo mam taka sama jak przed założeniem hamulcy od c43

tylko najprawdopodobniej c43 ma inne piasty niż c280 94 rok i dlatego musiałem dać dystans miedzy tarcze a piaste
kupiłem pierścienie centrujace na allegro 63,4 na 66,6 i po założeniu zobaczymy co bedize sie działo a jak nie to będe szukał
piast od c43 i potem pewnie jeszcze zwrotnic ;/
_________________
VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki
 
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 1 Czerwiec 2013, 19:18   

to weź mój vin zadzwoń do ASO i zapytaj o piasty i czy pasują one do 2.8 i tyle będziesz wiedział.......
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,126 sekundy. Zapytań do SQL: 11