Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 20:18
silnik 2,5 TD 150PS ???
Autor Wiadomość
ayek 
POLIZEI

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 467
Skąd: PJA ****
  Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 14:19   silnik 2,5 TD 150PS ???

Witam,

Mam pytanko odnosnie silnika 2,5 TD.

a mianowicie coś "umarło" albo uszczelka pod głowicą albo pierscien/pierscienie,no i do tego trzeba by jeszcze zrobić to ala`pukanie niby wtrysk, niby zawór ( koledzy ze zlotu wiedzą o co chodzi),do tego moze dojsc łancuch rozrzadu napinacze itd :cry:

na diagnoze podjade po świetach ( dopiero ) :(

Wiec pytanie brzmi:
naprawiać czy odrazu kupić inny silnik ...co sądzicie?

z góry dzieki

....pozdro....
_________________
MB C-250TT"97 "manual"
:mrgreen: BŁĘKITNY GROM :mrgreen:

WBD2021881F571508

....ciesz się z tego co masz

www.remontyjarocin.pl
 
 
 
carlos 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 1055
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 15:49   

ayek, jedź na diagnozę bo tylko wróżenie z fusów czy uszczelka czy pierścień? A co się dzieje? Na pewno zawsze leiej wyjdzie naprawa własnego silnika bo "wiesz co masz" a kupić można też silnik do remontu. Łańcuch rozrządu to nie znowu taki wielki koszt, więc może najpierw diagnoza? :mrgreen:
_________________
ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 15:49   

Inny.Starego zostaw sobie na części.
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 16:34   

Zgadzam się z carlosem, "nowy" silnik to kupowanie kota w worku. Uszczelka pod głowicą to nie koniec świata, a rozrząd wymienić nie zaszkodzi :-) Przede wszystkim trafna diagnoza. A silnik zawsze zdążysz kupić.
 
 
ayek 
POLIZEI

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 467
Skąd: PJA ****
Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 21:54   

carlos napisał/a:
A co się dzieje?


niepali na wszystkie "gary", psyka strasznie...ale na wolnych obrotach chodzi.i strasznie kopci na siwo.
Dodam ze, w zbiorniczku płynu chlodniczego niema "majonezu" jak to zwykle bywa przy uszczelkach,olej tez czysty, wiec juz sam niewiem :(

A stało sie tak:
Jadę sobie z trasy i przy wjezdzie do miasta musiałem zwolnic bo gostek przedemną skrecał i wtedy "moc" odeszła, zaczął przebierać ,na wolnych prawie gasnął a z wydechu "siwy dym". Gostek autem za mną chyba sie wystraszył,bo odległosc zaczał trzymac z 50 metrow. I tak jakos sie dokulałem do domu

carlos napisał/a:
a kupić można też silnik do remontu


na Allegro sie ogłaszają ze mozna sprawdzic przed zakupem (mniemam ze mozna odpalic i posłuchać)

Gomezio napisał/a:
Uszczelka pod głowicą to nie koniec świata, a rozrząd wymienić nie zaszkodzi :-)


wiem ,ze to nie koniec swiata :wink:

ale..... no wlasnie jest to ale:
-głowica (uszczelki , gniazda itd )
-łancuch (napinacze itd )
-cos puka (niby wtrysk niby zawor ) jest firma w Poznaniu co zrobi to za 900 PLN
-jak pierscienie..... szkoda słow :cry:

Gomezio napisał/a:
Przede wszystkim trafna diagnoza.


i tak tez zrobie ale to po swietach.

dzieki

....pozdro....
_________________
MB C-250TT"97 "manual"
:mrgreen: BŁĘKITNY GROM :mrgreen:

WBD2021881F571508

....ciesz się z tego co masz

www.remontyjarocin.pl
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 22:23   

ayek napisał/a:
strasznie kopci na siwo.

Zależy czy ten dym pochodzi z płynu chłodniczego (para), który może się przedostawać do cylindra (wtedy ubywa płynu), czy pochodzi ze sprężonego,ale nie spalonego paliwa... kolor ma właśnie biało-siwy...

To pierwsze wskazywałoby na uszczelkę pod głowicą, to drugie na kłopoty ze szczelnością cylindrów - paliwo jest za mało sprężane, by się samoczynnie zapaliło... Skoro piszesz o psykaniu, to tym bardziej ku temu bym się skłaniał... jakiś element w głowicy jest nieszczelny - świeca zapłonowa ?? wtryskiwacz ?? komora wstępna ??

Można to zdecydowanie odróżnić po zapachu - dym niespalonego, sprężonego paliwa ma silny zapach nafty.
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,141 sekundy. Zapytań do SQL: 11