|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 20:18 |
silnik 2,5 TD 150PS ??? |
Autor |
Wiadomość |
ayek
POLIZEI
Pomógł: 14 razy Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 467 Skąd: PJA ****
|
Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 14:19 silnik 2,5 TD 150PS ???
|
|
|
Witam,
Mam pytanko odnosnie silnika 2,5 TD.
a mianowicie coś "umarło" albo uszczelka pod głowicą albo pierscien/pierscienie,no i do tego trzeba by jeszcze zrobić to ala`pukanie niby wtrysk, niby zawór ( koledzy ze zlotu wiedzą o co chodzi),do tego moze dojsc łancuch rozrzadu napinacze itd
na diagnoze podjade po świetach ( dopiero )
Wiec pytanie brzmi:
naprawiać czy odrazu kupić inny silnik ...co sądzicie?
z góry dzieki
....pozdro.... |
_________________ MB C-250TT"97 "manual"
BŁĘKITNY GROM
WBD2021881F571508
....ciesz się z tego co masz
www.remontyjarocin.pl |
|
|
|
|
carlos
Pomógł: 30 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 1055 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 15:49
|
|
|
ayek, jedź na diagnozę bo tylko wróżenie z fusów czy uszczelka czy pierścień? A co się dzieje? Na pewno zawsze leiej wyjdzie naprawa własnego silnika bo "wiesz co masz" a kupić można też silnik do remontu. Łańcuch rozrządu to nie znowu taki wielki koszt, więc może najpierw diagnoza? |
_________________ ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14 |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 15:49
|
|
|
Inny.Starego zostaw sobie na części. |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 16:34
|
|
|
Zgadzam się z carlosem, "nowy" silnik to kupowanie kota w worku. Uszczelka pod głowicą to nie koniec świata, a rozrząd wymienić nie zaszkodzi Przede wszystkim trafna diagnoza. A silnik zawsze zdążysz kupić. |
|
|
|
|
ayek
POLIZEI
Pomógł: 14 razy Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 467 Skąd: PJA ****
|
Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 21:54
|
|
|
carlos napisał/a: | A co się dzieje? |
niepali na wszystkie "gary", psyka strasznie...ale na wolnych obrotach chodzi.i strasznie kopci na siwo.
Dodam ze, w zbiorniczku płynu chlodniczego niema "majonezu" jak to zwykle bywa przy uszczelkach,olej tez czysty, wiec juz sam niewiem
A stało sie tak:
Jadę sobie z trasy i przy wjezdzie do miasta musiałem zwolnic bo gostek przedemną skrecał i wtedy "moc" odeszła, zaczął przebierać ,na wolnych prawie gasnął a z wydechu "siwy dym". Gostek autem za mną chyba sie wystraszył,bo odległosc zaczał trzymac z 50 metrow. I tak jakos sie dokulałem do domu
carlos napisał/a: | a kupić można też silnik do remontu |
na Allegro sie ogłaszają ze mozna sprawdzic przed zakupem (mniemam ze mozna odpalic i posłuchać)
Gomezio napisał/a: | Uszczelka pod głowicą to nie koniec świata, a rozrząd wymienić nie zaszkodzi |
wiem ,ze to nie koniec swiata
ale..... no wlasnie jest to ale:
-głowica (uszczelki , gniazda itd )
-łancuch (napinacze itd )
-cos puka (niby wtrysk niby zawor ) jest firma w Poznaniu co zrobi to za 900 PLN
-jak pierscienie..... szkoda słow
Gomezio napisał/a: | Przede wszystkim trafna diagnoza. |
i tak tez zrobie ale to po swietach.
dzieki
....pozdro.... |
_________________ MB C-250TT"97 "manual"
BŁĘKITNY GROM
WBD2021881F571508
....ciesz się z tego co masz
www.remontyjarocin.pl |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 22:23
|
|
|
ayek napisał/a: | strasznie kopci na siwo. |
Zależy czy ten dym pochodzi z płynu chłodniczego (para), który może się przedostawać do cylindra (wtedy ubywa płynu), czy pochodzi ze sprężonego,ale nie spalonego paliwa... kolor ma właśnie biało-siwy...
To pierwsze wskazywałoby na uszczelkę pod głowicą, to drugie na kłopoty ze szczelnością cylindrów - paliwo jest za mało sprężane, by się samoczynnie zapaliło... Skoro piszesz o psykaniu, to tym bardziej ku temu bym się skłaniał... jakiś element w głowicy jest nieszczelny - świeca zapłonowa ?? wtryskiwacz ?? komora wstępna ??
Można to zdecydowanie odróżnić po zapachu - dym niespalonego, sprężonego paliwa ma silny zapach nafty. |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,114 sekundy. Zapytań do SQL: 11
| |
|