Przesunięty przez: Pioterek 1 Lipiec 2012, 20:20 |
wysoka temperatura silnika 100 st.!!! |
Autor |
Wiadomość |
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
sliderukps
220D 96r.
Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 126 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 7 Maj 2009, 20:28
|
|
|
perzu126 napisał/a: | Ja jak miałem zużyte wsico to na zimnym silniku jak je obruciłem mocniej to se swobodnie obracało. Teraz jak jest nowe to nawet na zimnym silniku stawia delikatny opór |
Ale co rozumiesz przez delikatny opór? |
_________________ WDB2021211A403383 - 220D 96r.
|
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 7 Maj 2009, 20:55
|
|
|
sliderukps napisał/a: | Czyli visko do wymiany?> |
Dokładnie tak . |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 7 Maj 2009, 21:23
|
|
|
sliderukps napisał/a: | A to korek odgrywa taką ważną rolę?? Wydaje mi się że raczej jest szczelny, a czy wentylator się załącza to w sumie jeszcze nie sprawdzałem, ale jakoś nigdy go nie słyszałem;) |
Jak powiem Ci, że zbagatelizowanie korka kosztowało mnie 2000pln w Vito to uwierzysz?
Korek ma za zadanie upuszczać i trzymać ciśnienie, jak przestaje upuszczać to w końcu coś wybucha, pęka... |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
sliderukps
220D 96r.
Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 126 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 7 Maj 2009, 21:51
|
|
|
No tak, ale najpierw to muszę sprawdzić ten korek co teraz mam, czy faktycznie spełnia swoje zadanie - czy był wymieniany? tego nie wiem. Ale profilaktycznie można zakupić nowy, czy taki będzie ok?
http://www.allegro.pl/ite...a_mercedes.html
A swoją drogą visko trochę bardziej przetrzepie portfel bo koszt to już jakieś 150zł czy takie będzie pasować do mojego 220D 96r. ?
http://www.allegro.pl/ite...6_202_w202.html |
_________________ WDB2021211A403383 - 220D 96r.
|
|
|
|
|
Aloiz
Pomógł: 28 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 754 Skąd: Sanok
|
|
|
|
|
sliderukps
220D 96r.
Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 126 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 7 Maj 2009, 22:27
|
|
|
Idealnie powiadasz:)
Proszę bardzo:
VIN: WDB2021211A403383 |
_________________ WDB2021211A403383 - 220D 96r.
|
|
|
|
|
Aloiz
Pomógł: 28 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 754 Skąd: Sanok
|
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 7 Maj 2009, 22:35
|
|
|
sliderukps napisał/a: | No tak, ale najpierw to muszę sprawdzić ten korek co teraz mam, czy faktycznie spełnia swoje zadanie - czy był wymieniany? tego nie wiem. Ale profilaktycznie można zakupić nowy, czy taki będzie ok?
http://www.allegro.pl/ite...a_mercedes.html |
Tego nie wiem, ja poszedłem do salonu i kupiłem Kosztował dokładnie 41pln do vito. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 7 Maj 2009, 22:45
|
|
|
sliderukps napisał/a: | muszę sprawdzić ten korek co teraz mam, czy faktycznie spełnia swoje zadanie - czy był wymieniany? tego nie wiem. Ale profilaktycznie można zakupić nowy, czy taki będzie ok? |
Z wyglądu jest taki, jak w Twoim silniku, jednak ważniejsza jest wartość nabita przy jednym z uchwytów to za/odkręcania. Jest to wartość (w barach) ciśnienia, przy którym korek upuszcza płyn. Mniemam, że u ciebie jest to 140 barów czyli 1,4 atm (takie ciśnienie maksymalne panuje wówczas w układzie). Przy zakupie powinieneś się tym właśnie kierować i kupić korek z tą samą wartością ciśnienia. Aby uniknąć rozczarowań różną jakością zamienników części (chińszczyzna etc.) polecam jednak zakup korka w ASO - klika lat temu płaciłem kilkadziesiąt pln za taki jak Twój. Teraz cena może być nieco inna ze względu na kursy walut. |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 7 Maj 2009, 22:53
|
|
|
sliderukps napisał/a: | perzu126 napisał/a: | Ja jak miałem zużyte wsico to na zimnym silniku jak je obruciłem mocniej to se swobodnie obracało. Teraz jak jest nowe to nawet na zimnym silniku stawia delikatny opór |
Ale co rozumiesz przez delikatny opór? |
Teraz po obróceniu wentylatorem przy zimnym silniku, wiatrak zakręci się maksymalnie o 360st i odrazu się zatrzymuje. |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
sliderukps
220D 96r.
Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 126 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 7 Maj 2009, 23:45
|
|
|
A no więc teraz już mam pewność co do viska że jest do wymiany;), co prawda na zimnym silniku nie sprawdzałem ale na ciepłym zakręciłem i poobracało się ze 3 razy o 360 st. |
_________________ WDB2021211A403383 - 220D 96r.
|
|
|
|
|
Aloiz
Pomógł: 28 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 754 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 8 Maj 2009, 13:35
|
|
|
Panowie zauważyłem u siebie taka przypadłość.... w czasie przyspieszania temperatura na wskaźniku rośnie..... powiedzmy przy 130 km/h wskazówka jest ponad liczba 80..... jak zwolnię, to temperatura spada.... zaznaczę że wisko jest stale zapięte i nie powinno tak się dziać.. wiec gdzie szukać przyczyny |
_________________ Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 8 Maj 2009, 14:17
|
|
|
Aloiz, termostat? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
artek88
Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 259 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 8 Maj 2009, 19:36
|
|
|
A ja mam problem takze z temperatura :/
zawsze mialem ok 90 C a dzis nagle na parkingu skoczyla mi na ponad 120 :/ pod maska jest cisza nic sie nie gotuje a silnik nie wyglada na taka az temperature, co to moze byc? termostat , pompa wody, czy Visco? dodam ze obraca sie swobodnie, jest jeszcze oryginalne przy 200 tys |
_________________ Mercedes C180 , 96r WDB2020181A459269, BRC SEQUENT 24
|
|
|
|
|
|