Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 20:54
Jaki kąt wyprzedzenia wtrysku - zaplonu 2.0 D
Autor Wiadomość
strażak 

Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 19
Skąd: Wiązów
Wysłany: 11 Październik 2009, 18:26   Jaki kąt wyprzedzenia wtrysku - zaplonu 2.0 D

Witam potrzebna rada mechanika

MB W202 2.0 D 1994 rok

moja celinka klepala poradzono mi wymiane szklanek bo to one tak klepia - wymieniłem szklanki - klepie nadal - po wymianie na drugi dzień jak silnik był zimny odpalił na pół obrotu ale strasznie nim żucalo przez 10 - 15 sekun ( świece wszystkie nowe i grzeją)
Myślałem ze pomyliłem się na rozrządzie ale nie znaki się zgadzają wymontowalem przewód wysokiego ciśnienia z pierwszej sekcji na pompie i na kropelke sprawdzałem zaplon okazało się że kropelka pojawia sie 10 stopni za GMP - przestawilem na 18 stopni przed GMP motor chodzi równiej ale bardziej sztywno a klepanie jest nadal raz się pojawia raz znika jutro biorę się za sprawdzenie wtrysków motor nie kopci nawet przy przygazowaniu czy to mozliwe że to wtryski się wieszają ? Dzwięk klekotu pół metaliczny moc jak na 2.0 D w normie

pytanie
jaki ma być kąt zaplonu - wtrysku
jkie ciśnienie ma być przy sprawdzaniu wtrysku na przyżądzie
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Październik 2009, 10:22   

Ściągnij sobie książkę "sam naprawiam" z działu "download". Jest tam opisana procedura regulacji kąta początku tłoczenia. Piszą tam o 14 stopniach, ale najlepiej sam to sobie poczytaj.
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
strażak 

Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 19
Skąd: Wiązów
Wysłany: 12 Październik 2009, 16:04   

książka ściągnięta przy ustawieniu 14 stopni malo silnika nie urwie
_________________
MB 2.0D 94' 6,2 L /100KM
 
 
hazard 


Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 14
Skąd: Bytom
Wysłany: 12 Październik 2009, 18:23   

Ile dałeś za szklanki?Też mi klepią zdrowo na zimnym :(
_________________
C200 Diesel 93r
http://www.youtube.com/watch?v=mzreY6F8l7M
 
 
strażak 

Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 19
Skąd: Wiązów
Wysłany: 13 Październik 2009, 10:51   

35 zł za sztukę firmy INA

[ Dodano: 13 Październik 2009, 14:30 ]
sprawdziłem wtryski są ok wszystkie dają 115 barów i ładnie rozpylają
_________________
MB 2.0D 94' 6,2 L /100KM
 
 
searlon

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 142
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Październik 2009, 09:50   

Nie wiem jaki powinien być kąt ale wiem jedno, że po jakichkolwiek zabiegach na wtryskach pojawia się metaliczne stukanie. Czasem jest to problem pewnego zakresu obrotów, a czasem tylko na wolnych biegu jałowego. Chce powiedzieć, że powinieneś wyregulować wtryski zgodnie z danymi w katalogu i dać im trochę czasu. Około 1000km najlepiej dłuższy dystans od razu. Miałem ten sam problem po wyminie podkładek uszczelniających wtryskiwaczy. W serwisie Bosch serwisant powiedział , że czasami odkręcenie i zgięcie rurki wysokiego ciśnienia powoduje lekkie stukanie przez jakiś czas. Banalna sprawa. Po przejechaniu około 1000km ( trasa do Holandii ) Silnik mojej Celiny pracuje rewelacyjnie i miękko.
_________________
W202 C200D 94r
T210 E320CDI 2001r
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,119 sekundy. Zapytań do SQL: 11