Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 20:16 |
Skrzyna automatyczna, swap z manualnej |
Autor |
Wiadomość |
Mila odpowiedz
to ja, Jareklbn
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Cze 2009 Posty: 223 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 6 Grudzień 2009, 18:47
|
|
|
Camel- napisał/a: | o jest chyba w komplecie z ASB. :> Chociaż jak to jest z "masą" to nie wiem. |
mi kolo zamachowe podchodzi pod silnik |
|
|
|
|
bart1527
Pomógł: 13 razy Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 451 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 7 Grudzień 2009, 08:08
|
|
|
Cytat: | kolo zamachowe,
konwektor,
drążek komunikacjiny miedzy skrzynia a lewarkiem taki metalowy drut który odpowiada za przełożenie miedzy PRND.
łączniki elastyczne walu
skrzynia z konwektorem |
A do czego ten konwektor??
Ja u siebie mam konwerter i w zupełności wystarcza. |
_________________ W208 CLK 230 '01
S202 C220 D '97
W124 300E 2.8 '93
W126 420 SEL '86 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 7 Grudzień 2009, 08:16
|
|
|
Cytat: | mi kolo zamachowe podchodzi pod s |
A jednak miałem rację. Zmiast koła zamochowego jest konwerter, NIE konwektor. Oj Jarek... |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 7 Grudzień 2009, 09:36
|
|
|
Camel-, koło zamachowe jest oprócz a nie zamiast konwertera.... |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
bart1527
Pomógł: 13 razy Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 451 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 7 Grudzień 2009, 09:40
|
|
|
W automacie jest koło zamachowe i konwerter, a w manualu jest dwumasowe koło zamachowe i sprzęgło... |
_________________ W208 CLK 230 '01
S202 C220 D '97
W124 300E 2.8 '93
W126 420 SEL '86 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 7 Grudzień 2009, 10:10
|
|
|
bart1527 napisał/a: | W automacie jest koło zamachowe i konwerter |
Przy skrzyni automatycznej NIE MA koła zamachowego.
bart1527 napisał/a: | manualu jest dwumasowe koło zamachowe i sprzęgło... |
Nie zawsze jest koło dwumasowe. To zależy od silnika i wyposażenia. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 7 Grudzień 2009, 10:19
|
|
|
Daniel napisał/a: |
Przy skrzyni automatycznej NIE MA koła zamachowego. |
Jest tylko koło do rozrusznika z tego co kojarzę
[ Dodano: 7 Grudzień 2009, 10:19 ]
Daniel napisał/a: |
Nie zawsze jest koło dwumasowe. To zależy od silnika i wyposażenia. |
A ja nadal nie wiem jakie jest w Classic-u Ojca |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 7 Grudzień 2009, 10:24
|
|
|
!Łukasz! napisał/a: | Jest tylko koło do rozrusznika z tego co kojarzę |
Bingo!!
!Łukasz! napisał/a: | A ja nadal nie wiem jakie jest w Classic-u Ojca |
VIN prawdę Ci powie |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Mila odpowiedz
to ja, Jareklbn
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Cze 2009 Posty: 223 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 7 Grudzień 2009, 10:38
|
|
|
!Łukasz! napisał/a: | Jest tylko koło do rozrusznika z tego co kojarzę |
ale ono ma za zadanie podtrzymywanie ruchu silnika podczas fazy sprężania, oraz do zapobiegania wahań chwilowej prędkości kątowej wału korbowego.
wiec można to nazwać kolo zamachowe |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 7 Grudzień 2009, 10:40
|
|
|
Mila odpowiedz napisał/a: | !Łukasz! napisał/a: | Jest tylko koło do rozrusznika z tego co kojarzę |
ale ono ma za zadanie podtrzymywanie ruchu silnika podczas fazy sprężania, oraz do zapobiegania wahań chwilowej prędkości kątowej wału korbowego.
wiec można to nazwać kolo zamachowe |
Mila - znowu piszesz bzdury. I wprowadzasz zamieszanie na Forum. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Mila odpowiedz
to ja, Jareklbn
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Cze 2009 Posty: 223 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 7 Grudzień 2009, 10:51
|
|
|
Daniel a może mi jeszcze powiesz ze konwerter to robi??
Daniel wpisz w google "kolo zamachowe do automatycznej skrzyni" i popatrz |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 7 Grudzień 2009, 11:02
|
|
|
Mila odpowiedz napisał/a: | ale ono ma za zadanie podtrzymywanie ruchu silnika podczas fazy sprężania, oraz do zapobiegania wahań chwilowej prędkości kątowej wału korbowego.
wiec można to nazwać kolo zamachowe |
Można je tak nazwać jak wykorzystasz je do zabicia prezydenta
Tu masz koło od mercedesa w automacie. http://www.motoallegro.pl...0d_automat.html
I nie przypomina mi ono koła zamachowego (niby z czego ma brać ten zamach jak ono nie ma masy) |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 7 Grudzień 2009, 11:09
|
|
|
Mila odpowiedz napisał/a: | Daniel wpisz w google "kolo zamachowe do automatycznej skrzyni" i popatrz |
Jeżeli Twoja wiedza opiera się na google-ach, to naprawdę daj sobie spokój.
Mila odpowiedz napisał/a: | a może mi jeszcze powiesz ze konwerter to robi |
Tak, ze względu na swoją masę (czyli w tym przypadku bezwładność) sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter) spełnia funkcję koła zamachowego. Natomiast to co w googlach podają jako "koło zamachowe automatycznej skrzyni biegów" jest, ze względu na swoją niewielką masę, tylko i wyłącznie elementem który umożliwia rozruch silnika oraz spina silnik z automatyczną skrzynią biegów. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 7 Grudzień 2009, 11:15
|
|
|
Daniel napisał/a: | Tak, ze względu na swoją masę (czyli w tym przypadku bezwładność) sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter) spełnia funkcję koła zamachowego. Natomiast to co w googlach podają jako "koło zamachowe automatycznej skrzyni biegów" jest, ze względu na swoją niewielką masę, tylko i wyłącznie elementem który umożliwia rozruch silnika oraz spina silnik z automatyczną skrzynią biegów. |
Amen |
|
|
|
|
Mila odpowiedz
to ja, Jareklbn
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Cze 2009 Posty: 223 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 7 Grudzień 2009, 11:18
|
|
|
Daniel napisał/a: |
Jeżeli Twoja wiedza opiera się na google-ach, to naprawdę daj sobie spokój. |
nie tylko na google ale myślałem ze Ci coś to pomoże
Daniel napisał/a: | spina silnik z automatyczną skrzynią biegów. |
jak już to spina silnik z konwertem
Daniel napisał/a: | Tak, ze względu na swoją masę (czyli w tym przypadku bezwładność) sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter) spełnia funkcję koła zamachowego. |
bez komentarza
a znasz takie przysłowie nie kluć się z głupszym od siebie bo zniży Ciebie do swojego poziomu i pokona doświadczeniem bye
[ Dodano: 7 Grudzień 2009, 11:21 ]
!Łukasz! słyszałeś o oporach które robi konwerter |
|
|
|
|
|