Przesunięty przez: Łukasz 13 Luty 2012, 11:55 |
Redukcja automat |
Autor |
Wiadomość |
grucha383
Pomógł: 14 razy Dołączył: 14 Mar 2007 Posty: 552 Skąd: asd
|
Wysłany: 18 Maj 2008, 08:45 Redukcja automat
|
|
|
// |
Ostatnio zmieniony przez grucha383 11 Styczeń 2012, 15:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 18 Maj 2008, 08:59
|
|
|
Nie. |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 18 Maj 2008, 10:43
|
|
|
Hmm powyzej 120 km/h bardzo mozliwe ze juz nie zredukuje bez kickdowna, ktos kiedys pisal gdzies na forum od jakiej predkosci nie redukuje ale nie moge tego znalezc. Dzisiaj sprawdze jak jest u mnie w CDIku i napisze wieczorem
Pozdrawiam. |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 18 Maj 2008, 10:58
|
|
|
Cytat: | Witam.
Mam pytanie. Jadę sobie 120 na 5 biegu i wciskam caly gaz (nie kickdown) i skrzynia nie redukuje, dopiero jak wcisne kickdown następuje redukcja. To poprawne zachowanie ? |
Hmm przy Twoim silniku gdzie jest spory zapas mocy te 120km\h osiągalne jest na trójce wiec z piątki bez kickdownu powinien chyba zejść na czwórkę przy 120 . |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 18 Maj 2008, 13:02
|
|
|
Zależy jak mocno naciskasz gaz. Jeśli w tempie kapeluszniczym, to nie zredukuje. Skrzynia reaguje na zdecydowane wciśnięcia pedału gazu.
Moja piękniejsza połowa ma mi za złe to, że pod moją nogą auto posłusznie redukuje. A pod jej nie chce. Ona musi sięgać po kickdown, a ja nie |
|
|
|
|
adrian.s
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Gru 2005 Posty: 126 Skąd: Spoza PL
|
Wysłany: 18 Maj 2008, 13:46 Re: Redukcja automat
|
|
|
grucha383 napisał/a: | Witam.
Mam pytanie. Jadę sobie 120 na 5 biegu i wciskam caly gaz (nie kickdown) i skrzynia nie redukuje, dopiero jak wcisne kickdown następuje redukcja. To poprawne zachowanie ? |
Obawiam się, że to przepływomierz. U mnie tego typu problemy z automatem (+ kilka innych, niezwiązanych z automatem) rozwiązały się po wstawieniu nowego.
Pozdrawiam!
Adrian S. |
|
|
|
|
grucha383
Pomógł: 14 razy Dołączył: 14 Mar 2007 Posty: 552 Skąd: asd
|
Wysłany: 18 Maj 2008, 18:30
|
|
|
// |
Ostatnio zmieniony przez grucha383 11 Styczeń 2012, 15:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ATLAS
Atlas
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 118 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 19 Maj 2008, 09:07
|
|
|
Hej
w mojej gwiazdce jak nacisnę gwałtownie pedał mniejwięcej do połowy to redukuje 1 niżej. Jak do kickdowna docisnę to potrafi przy odpowiedniej prędkości oczywiście z 4 na 2 wrucić, co do przepływomierza to proponuję podłączyć się do kompa bo zaoszczędzi to tobie niepotrzebnych kosztów. pozdrawiam |
_________________ C180T LPG-sekwencja 1998
|
|
|
|
|
Sebastianp
w202 c180 w210 300TD
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Sty 2007 Posty: 145 Skąd: Łaziska G. k.Tychów
|
Wysłany: 3 Czerwiec 2008, 09:51
|
|
|
U mnie było tak samo jak opisuje adrian.s, (przepływomierz)
Automat nie reagował tak jak trzeba po dynamicznym naciśnięciu na pedał bez k.down nie reagował. Czasem nawet przy wyprzedzaniu miałem taką obawę czy zredukuje jak zacznę wyprzedzać. Po wymianie przepływki auto dużo żwawsze i redukuje bez problemu nawet przy wciśnięciu 2-3cm gazu. Skrzynia (przynajmniej ta nowsza 5-tka) rejestruje przełożenia na "mapie". Więc wszysto zależy od jazdy kierowcy. Ja jak kiedyś pożyczyłem samochód bratu który jeździł spokojnie to po wejściu myślałem że coś nie tak. Zachowywał się tak jak na opcji "W-inter" |
_________________ E-klasse w210 E300TD Elegance automat
C-Klasse w202 C180 Elegance automat LPG |
|
|
|
|
Kruk
Daniel
Pomógł: 44 razy Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 630 Skąd: Wrocław/Walencja
|
Wysłany: 9 Maj 2010, 19:22
|
|
|
Czy ktoś może mi wyjaśnić na czym polega kick down w ASB 722.6XX - więc czy kick down polega na gwałtownym wciśniećiu pedału gazu czy też na chwilowym puszczeniu/popuszczeniu i ponownym gwałtownym wciśnieciu gazu ? |
_________________ BMW 120D E87 163KM |
|
|
|
|
Jajcek
Jajcek
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2114 Skąd: WWA Praga Polnoc B7
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 9 Maj 2010, 22:03
|
|
|
corvus-corax, hehe Kick Down oznacza inaczej kopnięcie w dół i nie ma to związku z kopnięciem pedału. Przyjęto tak nazywać guzik, który uruchamia funkcję "maksymalnej redukcji" (trochę słabe tłumaczenie ). Aby uruchomić KD, należy nacisnąć pedał gazu do oporu, aż usłyszysz kliknięcie pod nogą. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|