|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 13 Luty 2012, 12:01 |
Rozruch - problem C200 D |
Autor |
Wiadomość |
rashid9
C 200 D Automat '93
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 18 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 17 Sierpień 2010, 12:43 Rozruch - problem C200 D
|
|
|
Witam Panów!
Mam taki problem, otóż zdarzyło mi się kiedyś w trasie, że zawiesiły się szczotki od alternatora. Jakoś dojechałem, prawie do końca posadziłem akumulator, naładowałem do końca i zmieniłem szczotki u mechanika. Teraz alternator ładuje, lecz przy rozruchu nie jest tak jak przed tym incydentem. Wcześniej palił na dotyk, teraz trzeba trochę dłużej kręcić... Dlaczego tak się stało? Miał ktoś z tym wcześniej do czynienia? Proszę o pomoc ew. porady |
_________________ Mercedes Benz
Classic C 200 Diesel Automat '93 |
|
|
|
|
searlon
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Paź 2008 Posty: 142 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17 Sierpień 2010, 13:08
|
|
|
Jeżeli mowa o rozruchu zimnego silnika , to masz problem z podgrzewaniem wstępnym. Tutaj jest kilka tropów. Przede wszystkim świece żarowe i sposób sygnalizacji kontrolką. Prawidłowo , tutaj zaznaczę, jest tak, że po przekręceniu klucza, kontrolka zapala się i po kilku do kilkunastu sekundach gaśnie. Odpalamy silnik i kontrolka nie powinna się już zapalać. Jeżeli się zapala to świadczy o uszkodzeniu którejś ze świec żarowych. Miernik w ręke i sprawdzamy. Kolejny trop do sterownik świec żarowych popularnie zwany przekaźnikiem. Jest bardziej rozbudowany i zbiera informacje o temperaturze silnika i czasie dogrzewania. Też trzeba go sprawdzić. Sprawdzamy bezpieczniki od obwodów dogrzewania. Często mechanicy nie odpinają aku przed odkręcaniem przewodów z alternatora i robią różnego typu zwarcia. Kolejną przyczyna "słabego" zapalania jest cofające sie paliwo w przewodach. ( nie ma nic wspólnego z wymianą szczotek ) Zwróć uwagę na ilość pęcherzyków powietrza w przewodach paliwowych - duża ilość świadczy o nieszczelności i czeka cie wymiana oringów. ( najszybciej przy filtrze paliwowym ) ale warto zmienić wszystkie dla świętego spokoju. Jest jeszcze jedna przyczyna , mam namyśli zawór gaszenia n pompie wtryskowej. |
_________________ W202 C200D 94r
T210 E320CDI 2001r |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,105 sekundy. Zapytań do SQL: 10
|