Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
13 Luty 2012, 12:01
Rozruch - problem C200 D
Autor Wiadomość
rashid9 
C 200 D Automat '93

Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 18
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 17 Sierpień 2010, 12:43   Rozruch - problem C200 D

Witam Panów!
Mam taki problem, otóż zdarzyło mi się kiedyś w trasie, że zawiesiły się szczotki od alternatora. Jakoś dojechałem, prawie do końca posadziłem akumulator, naładowałem do końca i zmieniłem szczotki u mechanika. Teraz alternator ładuje, lecz przy rozruchu nie jest tak jak przed tym incydentem. Wcześniej palił na dotyk, teraz trzeba trochę dłużej kręcić... Dlaczego tak się stało? Miał ktoś z tym wcześniej do czynienia? Proszę o pomoc ew. porady :)
_________________
Mercedes Benz
Classic C 200 Diesel Automat '93
 
 
searlon

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 142
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Sierpień 2010, 13:08   

Jeżeli mowa o rozruchu zimnego silnika , to masz problem z podgrzewaniem wstępnym. Tutaj jest kilka tropów. Przede wszystkim świece żarowe i sposób sygnalizacji kontrolką. Prawidłowo , tutaj zaznaczę, jest tak, że po przekręceniu klucza, kontrolka zapala się i po kilku do kilkunastu sekundach gaśnie. Odpalamy silnik i kontrolka nie powinna się już zapalać. Jeżeli się zapala to świadczy o uszkodzeniu którejś ze świec żarowych. Miernik w ręke i sprawdzamy. Kolejny trop do sterownik świec żarowych popularnie zwany przekaźnikiem. Jest bardziej rozbudowany i zbiera informacje o temperaturze silnika i czasie dogrzewania. Też trzeba go sprawdzić. Sprawdzamy bezpieczniki od obwodów dogrzewania. Często mechanicy nie odpinają aku przed odkręcaniem przewodów z alternatora i robią różnego typu zwarcia. Kolejną przyczyna "słabego" zapalania jest cofające sie paliwo w przewodach. ( nie ma nic wspólnego z wymianą szczotek ) Zwróć uwagę na ilość pęcherzyków powietrza w przewodach paliwowych - duża ilość świadczy o nieszczelności i czeka cie wymiana oringów. ( najszybciej przy filtrze paliwowym ) ale warto zmienić wszystkie dla świętego spokoju. Jest jeszcze jedna przyczyna , mam namyśli zawór gaszenia n pompie wtryskowej.
_________________
W202 C200D 94r
T210 E320CDI 2001r
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,132 sekundy. Zapytań do SQL: 10