Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
13 Luty 2012, 12:01
Zimny rozruch - silnik się dławi i pada
Autor Wiadomość
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 5 Wrzesień 2010, 18:06   

zaczyna mnie to martwic bo problem z czasem pojawia sie na coraz dluzej wczesniej bylo to zaledwie kilka sekund a teraz jest juz dluzej wydaje mi sie ze problem tkwi w ukladzie paliwowym bo po przelaczeniu na gaz problem znika odrazu
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 5 Wrzesień 2010, 18:23   

Nie mam gazu więc nie moge nic w tym temacie powiedzieć.
_________________


 
 
max1975 


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 207
Skąd: Parczew LPA....
Wysłany: 5 Wrzesień 2010, 18:40   

Widzę ze to stała bolączka naszych MB zasilanych gazem miałem to podobnie poczytaj sobie lub odwiedź tego pana co podałem tam http://www.w202.pl/viewto...er=asc&start=60 , popytaj sie eldorado czy tam był u niego
_________________
W202 MERCEDES C180 Esprit ATP-TOUR 96r B+G
VIN; WDB2020181F485840
 
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 5 Wrzesień 2010, 19:16   

max1975, a co jesli przepływka i wszystko co mozliwe do przetestowania Star Diagnostic jest sprawne ?
_________________


 
 
max1975 


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 207
Skąd: Parczew LPA....
Wysłany: 5 Wrzesień 2010, 19:26   

Też może być nie wykluczam ja u siebie to od sprawdzenia przepływomierza potem kable i cewki, sonda lambda ale nic to nie pomogło, na takie bolączki może być mnóstwo przyczyn
_________________
W202 MERCEDES C180 Esprit ATP-TOUR 96r B+G
VIN; WDB2020181F485840
 
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 5 Wrzesień 2010, 20:02   

Max chyba masz racje ostatnio podregulowalem instalke gazowa na bardziej bogata lambda na 1 do 1.1 widocznie to troszke za duzo i komp benzyny sie rozprogramowal dzieki za naprowadzenie na trop piwko masz ode mnie
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
max1975 


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 207
Skąd: Parczew LPA....
Wysłany: 5 Wrzesień 2010, 20:09   

nie ma sprawy polecam się na przyszłość i oby powróciło wszystko do normy
_________________
W202 MERCEDES C180 Esprit ATP-TOUR 96r B+G
VIN; WDB2020181F485840
 
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 18 Wrzesień 2010, 23:04   

no wiec tak chcialem zeby wszystko wrucilo do porzadku i odlaczylem aku zeby zaadaptowac od nowa przepustnice i komp benzyny i po podlaczeniu aku i zapaleniu male rozczarowanie auto pracuje strasznie nie rowno jakby 2 cylindrach po rozgrzaniu dalej pracuje nie rowno po nacisnieciu gazu silnik sie dlawi a w trakcie puszczania silnik wchodzi na obroty z tłumika czuc benzyne i to bardzo mocno ogulnie silnik trudno wkrecic do 2 tys obr, po podłaczeniu niestety tylko pod KTS pokazał błędy wypadanie zaplonu na 2 i 4 cylindrze i zbyt niski sygnal na lambda przed katalizatorem

przeplywka jak odlaczona tak samo zero poprawy

2 dni temu szwagier kupil :mb: i jest idealnie to samo co moja jesli chodzi o bebechy wiec piszcie co podmienic zeby sprawdzic!

jutro podmienie cewki zaplonowe i zobaczymy co bedzie
aha wyjmowalem swiece kazda jedna mokra w benzynie

LUDZE co robic pomóżcie tym autem nie da sie jechac na benzynie!!!! na gazie jest lepiej bo da sie jechac ale pracuje na jalowym na 3 cylindry podczas jazdy chyba tez

prosze wszystkich o kazde spostrzezenia kazdy pomysl !!

[ Dodano: 19 Wrzesień 2010, 21:12 ]
podmienilem cewki z przewodami i wszystko tak samolambda maja plaski sygnał około 0,50V czas wtrysku o ile pamietam to okolo 3ms i przy tym cisnienie w kolektorze okolo 600Mpa czyli duzo za duzo czuc ze wypada zapłon tylko czym to moze byc spowodowane ??
czyzby czujnik polozenia walka rozrzadu? jakies pomysły ktoś ma?

[ Dodano: 19 Wrzesień 2010, 21:21 ]
aha i jeszcze gdy dodaje gazu to go muli a przy ujmowaniu silnik przyspiesza i czasem slychac jakis metaliczny glosny pojedynczy odglos z silnika
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Pawel 

Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Wrzesień 2010, 21:16   

Było o tym też tutaj: http://www.w202.pl/viewto...der=asc&start=0
U mnie po diagnozie w warsztacie, kiedy to wyczyścili mi ponoć stary przepływomierz na zimnym silniku w ogóle była porażka, z tym że na ciepłym silniku przyspieszenie dużo lepsze.
Objawy przed czyszczeniem przepływomierza:
- nie zapalał za pierwszym razem (tzn zapalał i zaraz gasł)
- gdy już zapalił strzelał (także metaliczny dźwięk - jeden mechanik sugerował, że rozrząd się kończy.... i dławił się, po wciśnięciu pedału gazu było ok i tak przez ok 3 minuty
- ogólnie przyspieszenie przed wymianą na niskich obrotach słabsze
- podczas ujemnych temperatur nie dławił się prawie wcale - mogę powiedzieć że było nieźle
- na benzynie shell 99 było też do przyjęcia.
Rozmawiałem później z człowiekiem, który serwisował te samochody w Niemczech i stwierdził, że najczęstsze przyczyny tego stanu to przepływomierz, rzadziej przepustnica.
_________________
EX C200 benzyna+LPG
Przebieg: 444 tys km
 
 
Majkel 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 103
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 21 Wrzesień 2010, 08:43   

witam kolegow, problem mialem ten sam. sprawdzilem: przeplywke-ok, przepustnica-ok, kable wymienilem ze swiecami-problem dalej si powtarzal, wymienilem zawor na lstwie tez wymienilem filtr powiwtrza tez. rozwiazaniem bylo zrbic 500 km jakies na SAMEJ benzynie na pol baku wlalem butelke plynu do czyszczenia wtryskow poki co zrobilem 350 i widze mega poprawe.takze polecam. rowniez mialem blad lambdy po podpieciu po orginalny prog. merca. z uniwersalmym nawet nie chciial polaczyc:) takze zamiast wymiany sproboj tego. ja osbiscie mam lpg wiec nagar mogl sie nazbierac ale kto wie czy u ciebie nie jest to samo.
Pozdrawiam, Michal.
_________________
w202, Sedan 2.2 benzyna + LPG, automat. 1994 r.
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 22 Wrzesień 2010, 15:54   

Pawel, masz racje przplywomierz byl powodem calego zamieszania moj mechanik poradzil mi zebym podmienil go (odpiecie wtyki nic nie pomagalo) bo jego wada wplywa na brak zapłonu na cylindrach tak napisane jest w jakichs ksiazkach serwisowych mercedesa i tym zasugerowal sie moj mechanik i mial racje teraz czekam na kuriera zakupilem urzywke w cenie 140zl
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,174 sekundy. Zapytań do SQL: 10