Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:58
Rzężenie w silniku natychmiast po rozruchu zimnego silnika
Autor Wiadomość
krzychu.c180 
krzychu.c180

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 157
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25 Listopad 2010, 22:01   Rzężenie w silniku natychmiast po rozruchu zimnego silnika

Witam.Mam mietka od pół roku od jakiegos czasu natychmiast po rozruchu cos rzęzi w

silniku około 3-5 sekund.Moje pytanie czy tez tak macie w swoich C180 W202 95rok.Może

łańcuszek rozrządu sie odzywa rzęzi kilka sekund po rozruchu na zimno np rano gdy ciepły

pali normalnie bez rzężenia.Przejmowac sie tym czy tak ma być???Prosze kolegów o opinie

z gory dzieki.Przebieg 203.000(PODOBNO)wiadomo nigdy nie ma pewnosci.Bez gazu.
 
 
 
Przemek 
Site Admin
W202 C180 LPG Esprit

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 405
Skąd: lubuskie
Wysłany: 25 Listopad 2010, 22:09   

Hej

U mnie zauwazylem podobnie ostatnio.......gdy odpalam zimny silnik to przez jakies 2-3 sek jest taki dźwięk. Kiedys chyba tego nie bylo...........a moze to wina tego ze niskie temperatury mamy i motor sie wychladza.
Przebieg jesli prawdziwy to mam 200100 km ;) czyli podobnie jak u Ciebie
_________________
W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24
 
 
caliber 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 1077
Skąd: Otwock
Wysłany: 25 Listopad 2010, 22:13   

może szklanki ?
_________________
VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki
 
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 25 Listopad 2010, 23:23   

Obstawiam na pompę wody, najlepiej zdjąć pasek i spróbować wtedy odpalić na chwilkę, jak spokój to będziesz miał przyczynę.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26 Listopad 2010, 01:09   

Albo rolka napinacza.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
KWAS 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 249
Skąd: Poznan
Wysłany: 26 Listopad 2010, 12:04   

Obstawiam amortyzatorek drgan paska- czy jakos tak... mialem tak w zeszlym roku i to bylo przyczyna :wink:
_________________
1. "Prawdziwy facet powinien miec wal, a nie jakies tam przeguby..."
2. "Bóg dał nam nogi abyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie..."

WDB2020181F347899
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Listopad 2010, 13:54   

Jak jest problem z napinaczem paska wielorowkowego to raczej rzęzi cały czas. Moje pytanie jest takie: jaki olej macie w silniku i kiedy go zmienialiście ostatnio? :P
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
sova 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 250
Skąd: Olkusz
Wysłany: 26 Listopad 2010, 14:31   

a czy to nie będą czasem nienapełnione jeszcz olejem hydrauliczne regulatory zaworów? jest zimno więc olejowi ciut dłużej zajmuje dotarcie do wszystkich i ich wyciszenie.
mam u siebie to samo w Mercedesie i w Polonezie przez około 2sek. i bynajmniej nie zwracam na to uwagi ;-)
_________________
C180 '99 esprit kombi >> http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=12534
FSO Polonez Coupe www.fsomoto.xip.pl
http://polskajazda.pl/Sam...124325wychowany na tylnym napędzie
 
 
krzychu.c180 
krzychu.c180

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 157
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26 Listopad 2010, 16:32   

Witam.Do kolegi Camela.Ja zmieniałem olej w silniku przy równych 200.000km.

25.08.2010.CASTROL MAGNATEC 10W40 teraz mam ponad 203.000km zero ubytku zero

wycieków przez filtr tak jak to bylo przed zmiana jak kupilem swoją gwiazdke. :D
 
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 26 Listopad 2010, 17:42   

krzychu.c180 napisał/a:
Witam.Do kolegi Camela.Ja zmieniałem olej w silniku przy równych 200.000km.

25.08.2010.CASTROL MAGNATEC 10W40 teraz mam ponad 203.000km zero ubytku zero

wycieków przez filtr tak jak to bylo przed zmiana jak kupilem swoją gwiazdke.


nie ma znaczenia. Na zimnym będzie grzechotał nawet na 0W / 5W :wink:
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
krzychu.c180 
krzychu.c180

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 157
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26 Listopad 2010, 18:28   

Wiem kolega Camel pytal w odstepstwie od tematu raczej pytal jaki mamy olej w swoich

silniczkach i kiedy go zmienialismy ostatnio tak mi sie wydaje bynajmniej :D
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Listopad 2010, 18:53   

Marcin Pop., mój nie grzechocze :oops: 8)
Stawiam na popychacze, a raczej na kiepski olej, któremu dużo czasu zajmuje dojście na górę silnika :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
comfort 

Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 31
Skąd: Małopolska
Wysłany: 26 Listopad 2010, 19:52   

Najelpsztm sposobem na wykluczenie czegos z MIKRO układu jest zdjecie paska... :) Wtedy sie dowiesz :)

Ja ma podobnie, tez niewiem co to moze byc ale nie chce mi sie narazie nic z tym robic ;/ wiem moje lenistwo siega zenitu ale od 2 miesiecy nie moge sie wykurowac z choroby... to dlatego...

P.S: Dochodzi mi taki problem ze jak autko postoi troszku (przykładowo 2 dni) lubi odpalic i odrazu zgasnac (lub podniesc sie, opasc do 500 obr. i podniesc sie i juz jest ok), za nasteonym pociagnieciem pali od strzala i nic sie nie dzieje... niewiem od czego to moze byc... na gazie mam zrobione od jego załozenia 15 000 km. Moze czas na świeczki ?
_________________
Mercedes W202 C200+LPG(bez kompresora) ELEGANCE rok:1997/model:1998

"Stare chińskie przysłowie mówi:
Nie podchodź do byka od przodu, do konia od tyłu, a do idioty... w ogóle"
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 26 Listopad 2010, 20:26   

comfort napisał/a:
P.S: Dochodzi mi taki problem ze jak autko postoi troszku (przykładowo 2 dni) lubi odpalic i odrazu zgasnac (lub podniesc sie, opasc do 500 obr. i podniesc sie i juz jest ok), za nasteonym pociagnieciem pali od strzala i nic sie nie dzieje... niewiem od czego to moze byc... na gazie mam zrobione od jego załozenia 15 000 km. Moze czas na świeczki ?

żadne świeczki. Umyj przepustnicę :wink:

Camel- napisał/a:
Marcin Pop., mój nie grzechocze

gratuluje :)

Camel- napisał/a:
Stawiam na popychacze, a raczej na kiepski olej, któremu dużo czasu zajmuje dojście na górę silnika

Tak jak pisałem wcześniej jak będzie niższa temp. otoczenia to zagrzechocze także na 0W...
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
pawelwy 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 257
Skąd: Białystok
Wysłany: 27 Listopad 2010, 00:40   

jak jest zimno to można nawet wtryskiwacze usłyszeć. one też potrzebują jakiejś temperatury by normalnie pracować. tylko wtryskiwacze jak i zawory raczej klekoczą (coś w rodzaju pracy silnika wysokoprężnego).
_________________
C180 '94 elegance
WDB2020181A105186
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,176 sekundy. Zapytań do SQL: 11