Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 19:58 |
Rzężenie w silniku natychmiast po rozruchu zimnego silnika |
Autor |
Wiadomość |
krzychu.c180
krzychu.c180
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lis 2010 Posty: 157 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25 Listopad 2010, 22:01 Rzężenie w silniku natychmiast po rozruchu zimnego silnika
|
|
|
Witam.Mam mietka od pół roku od jakiegos czasu natychmiast po rozruchu cos rzęzi w
silniku około 3-5 sekund.Moje pytanie czy tez tak macie w swoich C180 W202 95rok.Może
łańcuszek rozrządu sie odzywa rzęzi kilka sekund po rozruchu na zimno np rano gdy ciepły
pali normalnie bez rzężenia.Przejmowac sie tym czy tak ma być???Prosze kolegów o opinie
z gory dzieki.Przebieg 203.000(PODOBNO)wiadomo nigdy nie ma pewnosci.Bez gazu. |
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 25 Listopad 2010, 22:09
|
|
|
Hej
U mnie zauwazylem podobnie ostatnio.......gdy odpalam zimny silnik to przez jakies 2-3 sek jest taki dźwięk. Kiedys chyba tego nie bylo...........a moze to wina tego ze niskie temperatury mamy i motor sie wychladza.
Przebieg jesli prawdziwy to mam 200100 km czyli podobnie jak u Ciebie |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 25 Listopad 2010, 23:23
|
|
|
Obstawiam na pompę wody, najlepiej zdjąć pasek i spróbować wtedy odpalić na chwilkę, jak spokój to będziesz miał przyczynę. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26 Listopad 2010, 01:09
|
|
|
Albo rolka napinacza. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
KWAS
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 249 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 26 Listopad 2010, 12:04
|
|
|
Obstawiam amortyzatorek drgan paska- czy jakos tak... mialem tak w zeszlym roku i to bylo przyczyna |
_________________ 1. "Prawdziwy facet powinien miec wal, a nie jakies tam przeguby..."
2. "Bóg dał nam nogi abyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie..."
WDB2020181F347899 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26 Listopad 2010, 13:54
|
|
|
Jak jest problem z napinaczem paska wielorowkowego to raczej rzęzi cały czas. Moje pytanie jest takie: jaki olej macie w silniku i kiedy go zmienialiście ostatnio? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
sova
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 250 Skąd: Olkusz
|
|
|
|
|
krzychu.c180
krzychu.c180
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lis 2010 Posty: 157 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26 Listopad 2010, 16:32
|
|
|
Witam.Do kolegi Camela.Ja zmieniałem olej w silniku przy równych 200.000km.
25.08.2010.CASTROL MAGNATEC 10W40 teraz mam ponad 203.000km zero ubytku zero
wycieków przez filtr tak jak to bylo przed zmiana jak kupilem swoją gwiazdke. |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 26 Listopad 2010, 17:42
|
|
|
krzychu.c180 napisał/a: | Witam.Do kolegi Camela.Ja zmieniałem olej w silniku przy równych 200.000km.
25.08.2010.CASTROL MAGNATEC 10W40 teraz mam ponad 203.000km zero ubytku zero
wycieków przez filtr tak jak to bylo przed zmiana jak kupilem swoją gwiazdke. |
nie ma znaczenia. Na zimnym będzie grzechotał nawet na 0W / 5W |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
krzychu.c180
krzychu.c180
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lis 2010 Posty: 157 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26 Listopad 2010, 18:28
|
|
|
Wiem kolega Camel pytal w odstepstwie od tematu raczej pytal jaki mamy olej w swoich
silniczkach i kiedy go zmienialismy ostatnio tak mi sie wydaje bynajmniej |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26 Listopad 2010, 18:53
|
|
|
Marcin Pop., mój nie grzechocze
Stawiam na popychacze, a raczej na kiepski olej, któremu dużo czasu zajmuje dojście na górę silnika |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
comfort
Dołączył: 14 Cze 2010 Posty: 31 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 26 Listopad 2010, 19:52
|
|
|
Najelpsztm sposobem na wykluczenie czegos z MIKRO układu jest zdjecie paska... Wtedy sie dowiesz
Ja ma podobnie, tez niewiem co to moze byc ale nie chce mi sie narazie nic z tym robic ;/ wiem moje lenistwo siega zenitu ale od 2 miesiecy nie moge sie wykurowac z choroby... to dlatego...
P.S: Dochodzi mi taki problem ze jak autko postoi troszku (przykładowo 2 dni) lubi odpalic i odrazu zgasnac (lub podniesc sie, opasc do 500 obr. i podniesc sie i juz jest ok), za nasteonym pociagnieciem pali od strzala i nic sie nie dzieje... niewiem od czego to moze byc... na gazie mam zrobione od jego załozenia 15 000 km. Moze czas na świeczki ? |
_________________ Mercedes W202 C200+LPG(bez kompresora) ELEGANCE rok:1997/model:1998
"Stare chińskie przysłowie mówi:
Nie podchodź do byka od przodu, do konia od tyłu, a do idioty... w ogóle" |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 26 Listopad 2010, 20:26
|
|
|
comfort napisał/a: | P.S: Dochodzi mi taki problem ze jak autko postoi troszku (przykładowo 2 dni) lubi odpalic i odrazu zgasnac (lub podniesc sie, opasc do 500 obr. i podniesc sie i juz jest ok), za nasteonym pociagnieciem pali od strzala i nic sie nie dzieje... niewiem od czego to moze byc... na gazie mam zrobione od jego załozenia 15 000 km. Moze czas na świeczki ? |
żadne świeczki. Umyj przepustnicę
Camel- napisał/a: | Marcin Pop., mój nie grzechocze |
gratuluje
Camel- napisał/a: | Stawiam na popychacze, a raczej na kiepski olej, któremu dużo czasu zajmuje dojście na górę silnika |
Tak jak pisałem wcześniej jak będzie niższa temp. otoczenia to zagrzechocze także na 0W... |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
pawelwy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 257 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 27 Listopad 2010, 00:40
|
|
|
jak jest zimno to można nawet wtryskiwacze usłyszeć. one też potrzebują jakiejś temperatury by normalnie pracować. tylko wtryskiwacze jak i zawory raczej klekoczą (coś w rodzaju pracy silnika wysokoprężnego). |
_________________ C180 '94 elegance
WDB2020181A105186 |
|
|
|
|
|